Tsja normaal wel.. maar zit nu 2 wkn tussen.. Hangt van Amerika af he.. enne wil je het D. woord hier niet noemen? Dat mag niet namelijk! Graag ff je bericht wijzigen thanks!!
Ja, er was iets in Amerika volgende week. Ik weet niet wat. Er werd in ieder geval iets belangrijkers uitgezonden .
Episode 7 Dark Hollow 10/11/2013 Episode 8 Think Lovely Thoughts 17/11/2013 Episode 9 Save Henry 01/12/2013
Ja he, ze weten de spanning wel weer ff op te bouwen voordat we de volgende aflevering kunnen kijken. Ik had echt nooit verwacht dat pan de vader van Rumple was. Ik hoop echt dat er een manier is om hem weer uit Pandora's box te krijgen. Dat vind ik belangrijker dan dat Henry gered wordt, of Pan verslagen
En hij geloofd ook zijn familie ineens niet meer, terwijl hij daar geen reden voor heeft. Dus tja, eigen schuld dikke bult
Is toch geen spoiler als er een lichtelijke overlapping is tussen beide series? Was toch te verwachten?
Dit zijn altijd van die weken dat de makers denken betere dingen te doen te hebben dan nieuwe aflevering maken is al jaren zo.., helaas
Ik heb vannacht gedroomd over Hook. Jammer genoeg ging de wekker TE vroeg. Sorry, ik blijf fan. Wat een gruwelijke lekkere vent zeg.