ach dames, laat maar hoor. deze slimme dodo was es een weer de draad kwijt........ het was gister helemaal geen woensdag. ja dan komt het er ook niet op. vanavond maar weer kijken hahahah mijn vriendin stond vanmorgen ook zo stom te kijken, ik zeg volg jij once uppon a time? ja hoor zegt ze. ik zeg waarom was dat er gister dan niet op, is dat ook al afgelopen? nee zegt ze, het was er niet op omdat het gister dinsdag was. zucht............. de tijd gaat al zo snel, ik wou het nog sneller hebben haha
Oohh dat vind ik wel een goede .. waar is de vind ik leuk knop? hihi Sorry veel kijk plezier vanavond!!!
Vandaag weer nieuwe aflevering in Amerika! Heb al een klein stukje gezien, kan niet wachten om de hele aflevering te zien!de aflevering gaat over hoe Regina Henry heeft gevonden!
Even in wit want ik weet niet wat er al is uitgezonden op net 5 van seizoen 2 Ze heeft Henry al baby geadopteerd, kan me niet herinneren dat dit al in een aflevering is geweest. Heb heel seizoen 2 al paar keer gezien. Er kwam wel een jongen met zijn vader naar Storybrooke, Regina wilde toen dat ze bleven. Maar de jongen is niet gebleven. Regina heeft zijn vader vastgehouden en later vermoord. De jongen komt als volwassene terug naar Storybrooke
oh ok...dan heb ik het verkeerd opgevat Zover is seizoen 2 idd nog niet geloof want het belletje gaat weer rinkelen. Thnx!
Pff heb een of ander wazig spyware virus op mijn laptop..kan geen kan op!! En t verwijderd krijgen ho maar.. kan dus nog niet kijken! Hopelijk alle problemen snel opgelost..
Ai dat is minder zeg. Heb je laptop niet goed beveiligd dan. Is best belangrijk. Hier hoop ij vanavond kijken. Heb er zin in
Laptop is prima beveiligd.. maar soms heb je 1 die glipt er door heen hé gelukkig alles opgelost..en kan vanmiddag of morgen ochtend kijken! Zit wat krap in tijd..