Hoi dames, Ik kon het vorige topic niet meer vinden vandaar een nieuwe. Wie heeft de aflevering al gezien?? Ik heb net gekeken en was weer leuk! Kan niet wachten tot volgende week! Geweldige quote: She may be evil but i'm wicked
Ik kijk seizoen 3. Die word in Amerika uitgezonden op zondagavond. Laatste aflevering was in december dacht ik. Jij kijkt op net 5?
Wanneer net 5 weer uitzend weet ik niet. Afgelopen zondag was aflevering 12 van seizoen 3 op tv in Amerika. Nu weer weekje wachten! Wachten duurt lang!
Oohh heerlijk! Ga direct op zoek .. Had er helemaal niet meer aan gedacht.. druk bezig met alles voor elkaar maken voor de kleine gelukkig vandaag lekker vrij, en weinig op t programma dus kan ik heerlijk even kijken!!
vind het trouwens niet jammer dat Walsh een aap bleek te zijn. Vind hem niks voor Emma! Neal of Hook is veel leuker.
Helemaal mee eens! .. Enne zeker lekker nieuwe afl. jammer dat we nu wel steeds week moeten wachten op nieuwe
tja, wel weer hetzelfde.... weer trapped in storybrook... weet nog niet wat ik daarvan vind! vind het irritant dat henry van niks gaat weten straks, ik had ze liever met zijn allen in the enchanted forest gezien! maar goed, we gaan het meemaken... wicked
Ik had ze ook liever in the enchanted forest gezien, maar ondanks alles vind ik de eerste 2 afleveringen nu weer erg leuk. Volgen jullie ook once upon a time in wonderland? Ik niet, heb niet zo veel met spinoffs..
Ik vind de spinoff ook wel leuk. Andere verhaallijnen hou ik wel van. Moet wat te kijken hebben onder het was vouwen he