Geen goede seks, verminderde kans op zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Unicorn85, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unicorn85

Unicorn85 Niet meer actief

Hello,

Ik heb misschien een hele stomme vraag. Gisteren heb ik mijn piekvruchtbaarheid gehad en dus wilde mijn partner en ik natuurlijk flink klussen. We zijn met veel zin gestart, maar dat werd al snel minder. Mijn partner heeft zich een paar weken geleden namelijk flink bezeerd tijdens de seks en is daardoor heel voorzichtig geworden. Logisch ook. Alleen is hij zo voorzichtig gaan doen dat het even duurde voordat we echt van start konden. Daardoor is hij gaandeweg min of meer zijn zin verloren. Uiteindelijk hadden we allebei wel een happy end.

Nu vraag ik me alleen af, is er nu een verminderde kans op zwangerschap doordat het zo gegaan is? Qua kwaliteit van zaadcellen ofzo?

Groetjes,

Unicorn85

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.592
    113
    Nabij Utrecht
    Nee... de zaadkwalteit heeft niks te maken met wel of geen zin de sex gehad te hebben ;) en ook niet of het goede sex was of niet ;)

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ik kan het me niet voorstellen.
    hier is de sex ook niet altijd even goed geweest maar het is gewoon echt een puzzel en alles moet op zn plek vallen.
    ik kan me van deze zwangerschap bijvoorbeeld niet eens meer herinneren wanneer we sex hadden waardoor het raak was.
    volgens mij tijdens carnaval en zaten we met de schoonouders in een Landal huisje. echt heel bijzonder kan het niet geweest zijn ;)

conejita vindt dit leuk.
  4. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het alleen wat uit kan maken als je vriend zijn testikels of zaadleiders heeft bezeerd. Anders maakt het niet uit. Spermacellen zijn van zichzelf al opgewonden en prostaatvocht maakt dat nog beter dus hoe je man zich daaronder voelt heeft niet zoveel invloed. Zolang ze er maar uitkomen ;)

conejita en Unicorn85 vinden dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.276
    113
    De natuur heeft een zaadje en eitje nodig, en hoe die bij elkaar komen maakt niet uit. Er zijn vrouwen die na een verkrachting zwanger raken en dat is natuurlijk alles behalve goede seks geweest..

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Nee, dat maakt niks uit. Het schijnt wel enig verschil te maken als de vrouw een orgasme krijgt. Het sperma wordt dan naar binnen “gezogen” ofzoiets. Laat je man maar zijn best doen dus. :D

7. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Helemaal uit de lucht gegrepen is het niet hoor. Het is niet zo dat de zaadjes weten of de seks nu goed was of niet, maar er zijn onderzoeken die aantonen dat de lengte van de vrijpartij (of eigenlijk eerder: de lengte van de opwinding van de man vóór zijn ejaculatie) wel degelijk een positief effect heeft. Samen met de zaadjes wordt dan namelijk meer vocht uitgestoten, wat een positieve invloed heeft op de zwemprestaties van de zaadjes. Je zou dus kunnen zeggen: hoe langer het duurt, hoe beter en hoe korter, hoe slechter. Ik ken heel goede seks die kort heeft geduurd, daar heb je dus al een probleem ;)

Zoek "split sex" maar eens op via het forum, die techniek is daar op gebaseerd.

Deel Deze Pagina