Haha en bedankt. Het is bij ons gewoon niet opgekomen om iemand erbij te betrekken, dat krijg je bij spontane acties. Ik heb haar en mijn broer ingelicht en gevraagd iets leuks te schrijven over hun kinderen. Want meer hoefde er ook niet te gebeuren. Het heeft alleen een telefoontje gekost, had mijn man die haar moeten laten plegen? Zodat ze zich erbij betrokken voelde? Ik vind het gewoon jammer dat iemand zich dan zo moet gedragen, ondanks dat het pijnlijk is om een bepaalde reden helemaal op een kinderfeest. En daarnaast zeg MIJ gewoon wat je dwarst zit. Ik kan het niet weten! En ga het niet vragen tijdens een kinderfeest.
Ik denk gewoon dat het me een beetje pijn doet omdat we het gewoon met de beste bedoelingen hebben gedaan. We dachten gewoon dat het leuk zou zijn als de kinderen van mijn broer en zus er ook van mee konden genieten.
Maar de kinderen hebben toch ook genoten? En daar heb je het toch voor gedaan, zeg je. Laat het los, of los het met jouw zus op om dit de volgende keer te voorkomen.
Ik heb 2 grote zussen. Eentje die alles goed voorelkaar heeft en eentje die financiele probleempjes heeft. Ik zie het al voor me. Voorbeeld hiero: Ze hebben kids en de zus die alles voorelkaar heeft organiseert een spontane Sinterklaas feest. Haar kids krijgen bijvoorbeeld prachtige dure cadeaus zoals Nintendo, een nieuwe fiets of een I-pad. Terwijl m'n andere zus de kids onder een tientje kadootjes geven. Knap lullig toch? Ik zou ook boos zijn of jaloers zijn. Allemaal goed bedoeld, maar geld speelt altijd een grote rol bij familie drama's. Ik ken alleen JOUW kant van je verhaal. Maar heb ik gelijk!? Of zit ze druk te maken om niets? Er is altijd een reden...
Komen weer lekkere lullige reacties voorbij.. had ook niet anders verwacht! Ik begrijp je gevoel TS, jullie zijn volwassenen waarom moet je een soort van toestemming gaan vragen aan je zus om iets leuks te doen.. Het telefoontje wat jij hebt gepleegt naar je zus was hetzelfde geweest als wanneer jou man had gebelt. Ze wist ervan dat is het belangrijkste. Vind het ook erg kinderachtig, ik hoop maar dat de kinderen zo enthousiast waren dat ze het niet hebben gemerkt, hoe je zus in het hoekje zat.
Vind t best lullig voor jullie..... Jullie hebben alles geregeld, en willen haar kindje(s) mee laten genieten, omdat dit jullie leuk lijkt, en dan dit... Ondankbaar stuk uitvreten zeg, had best een bedankje af gekund lijkt me. Al meen je t dan niet, dan speel je t maar! Ik vind t kei lief van jullie! En denk maar zo: "De kindjes vonden t tenminste wel leuk" Dat is t belangrijkste......
Mompelientje: aan de kado's kan het niet liggen ze kregen namelijk alleen kado's van hun opa en oma! En die hebben voor de kids even veel gekocht. En misschien moet ik het me niet teveel aantrekken, de kinderen hebben het leuk gehad en dat is het belangrijkste daar ging het ons om!
Yeah! Maar zal toch leuk wezen als jij en je zus vrede hebben, zodat je geen brok in je keel krijgt als zoiets nog's een keer gebeurd. Kan het ook zijn dat je als lievelings tante haar kiendjes heb verwend?
Zo'n tante heb ik, als zij het niet geregeld heeft reageert ze ook zo! Heel vervelend en zo kwetsend. waarch. is jou zus net zo, zij moet het geregeld hebben dan is het leuk en als iemand anders er mee komt dan is ze jaloer. Ik vind het superleuk dat jullie dit geregeld hebben, echt super voor de kinderen! wij waren laatst met een etentje bezig voor de familie, ik en neef en nicht. Toen mijn tante dit door kreeg heeft zij snel een restaurant gebeld en alle familie. zo leek het of het bij haar weg kwam en niet bij ons! Jee wat was ik kwaad zeg! Voor mijn oma houdt ik me in, het is nl haar dochter. en mijn oma is al 88 jaar dus dan hou ik me goed voor de goede vrede, maar ik en de familie waren flink kwaad op mijn tante.