ondanks bloeding toch zwanger of niet?? .

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rammeke84, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, Belgiƫ
    ik heb een vraagje. kun je als je pas zwanger bent, dee eerste maand nog een bloeding krijgen? of is het dan gewoon u :evil: :evil: ? ik heb vorige vrijdag licht positief getest. dinsdag negatief (met andere test) en heb gisteren gewoon mijn menstruatie gekregen. zoals het moet. gisteren was het redelijk veel en vandaag weer heel weinig. maar voel me ook anders. anders heb ik de dag voordien buikpijn en steken als mijn menstruatie komt. nu heb ik dat niet gehad. en heb nu ook geen buikpijn. maar voel me al zeker twee weken niet zo goed. moet veel plassen, borsten zijn groter, opgezwollen buik, eet meer en meer hongergevoel, moe,...

Zou ik ondanks de :evil: :evil: toch zwanger kunnen zijn?
    Of zijn het gewoon mijn :evil: :evil: ??

p.s.: ik heb een meisje gekent die de eerste vier maanden van haar zwangerschap haar menstruatie gewoon nog kreeg. ze was bijna vijf maanden eer ze het wist dat ze zwanger was.

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Het kan wel dat je nog zwanger bent, maar het kan ook een vroege miskraam zijn geweest... Even afwachten zou over een week weer testen.. dan weet je meer..

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik ken ook iemand die de eerste 2 maand nog ongi was tijdens haar zwangerschap. als ik jou was zou ik gewoon nog een test doen.

liefs san.

4. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    het zou kunnen dat je zwanger bent maar dit lijkt ook veel op wat ik vorige maand heb meegemaakt.
    ik was 3 dagen overtijd en heb toen een test gedaan die gaf heel ligt posi aan.
    daarna meteen nog 1 gedaan ook heel ligt posi...
    ik wilde zekerheid dus heb bij de 5de die was nog minder... de 6de dag kreeg ik een beetje rozig bloed... de volgende avond is het doorgezet en werd ik ongi... na telefonisch contact met de huisarts heb ik nog een test moeten doen en die gaf helaas niks meer aan... het is in een heel heel vroeg stadium fout gegaan..
    ik hoop voor jou dat het toch zo is dat je zwanger bent... maar houdt er ook rekening mee dat het kan zijn dat het niet zo is... gooi er over een paar dagen nog even een test tegen aan voor alle zekerheid .ik was er ook zo van overtuigd dat het goed zat en het was voor mij een grote teleurstelling... nu deze maand zou het goed eens raak kunnen zijn maar voorlopig voor mij geen testen meer.... ik zie het wel en ga pas later testen... ik hoop voor jou dat het zo is en veel succes. nogmaals ik wil je niet bang maken hoor.... groetjes sammie

Deel Deze Pagina