Ondanks condoom toch zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lovelygwen, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil wegens medische redenen, maar heb altijd veilig seks. Nu ben ik alleen al 6 dagen overtijd en dat terwijl ik een redelijk regelmatige cyclus heb. Hoe kan dit? Ik weet zéker dat er niets is mis gegaan. We zijn namelijk altijd erg op onze hoede. We willen namelijk ergens geen kinderen, omdat ik nog jong ben.

Stiekem wil ik het wel hoor! ;) Hahaha..

Wie helpt mij?

Groetjes! :D

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het enige wat je kan doen is een zwangerschapstest. Die zal zeggen of je wel of niet zwanger bent.
    Kan best zijn dat je een keer een wat lange cyclus hebt hoor.

3. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Heb vanmiddag al 2 zwangerschapstesten gehaald :p , morgenochtend maar testen dan! Vind het wel heel raar, want zolang ik me kan herinneren ben ik altijd regelmatig ongesteld geweest namelijk met een cyclus van 30-31 dagen.

Nu is mijn schoonzusje net moeder geworden (juli) en ik vind het zooo geweldig en misschien heeft het er onbewust mee te maken, maar sindsdien ben ik onregelmatig ongesteld! :(

Laat ik het zo zeggen: niet gepland, maar hoop het toch hééééél erg dat ik zwanger ben! :D

Groetjes!

4. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Heb nu gedurende de avond ook een continue buikpijn. Zou dit te maken hebben met een eventuele zwangerschap of is het wellicht de ongi die eraan komt?

Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben dan ga ik testen! SPANNEND! :)

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Buikpijn kan ook van de spanning komen meid. Een zwangerschapstest zal je uitkomst bieden.

6. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Heyhey!

Nou,.. vanochtend een zwangerschapstestje gedaan, maar was negatief! Maar ook nog steeds geen enkel spoort van ongesteldheid! Ik wacht maar gewoon af. Ga nergens vanuit en laat het gewoon maar eventjes rusten!

Ik hou je op de hoogte! :D

7. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi,

Zie mijn banner, ze zijn niet altijd veilig, 1x geknapt gelijk raak :D Het mooiste dat me ooit is overkomen.

door spanning kan je schijnzwangerschaps symptomen veroorzaken.. ik zou zeker testen opnieuw, en drie weken later natesten.. dat bied zekerheid..

Sterkte :d

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn vriendinnetje is er ook zwanger geworden

Deel Deze Pagina