Zwangerschapstest meekijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door iesjemiesje, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iesjemiesje

30 nov 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Vanmorgen een test gedaan maar zag na 5 minuten niks. Met mijn dochtertje naar de peutergym geweest en net kwam ik terug en zag ik een lichte streep. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Mijn menstruatie is wel uitgebleven.

Bedankt voor het meekijken

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Het kan. Maar niet gebaseerd op een test na je NOD, die na 5 minuten nog niet positief is en na de peutergym wel... want dat is na de afleestijd. Hoe zeker ben je van je eisprong? Is je cyclus regelmatig? En natuurlijk morgen of overmorgen nog eens testen en dan bij je test blijven minstens 10 minuten.

3. iesjemiesje

30 nov 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dit is de tweede ronde met Clomid. Hoelang mijn cyclus ongeveer is kan ik niet zeggen helaas. Wel weet ik dat ik rond vorige week maandag/dinsdag mijn eisprong heb gehad. Dit weet ik doormiddel van bloedprikken. Ik zit dan nu op ongeveer 12 a 13 DPO

4. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Sowieso is een test na een x aantal minuten niet meer betrouwbaar. Dus zou sowieso niet meer van deze test uitgaan maar als je twijfelt morgen of overmorgen opnieuw testen.

5. iesjemiesje

30 nov 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor het meekijken! Ja daar heb je wel gelijk in inderdaad. Het zal wel niet zo zijn

6. Mitsy

Mitsy Actief lid

16 mei 2018
    117
    85
    28
    Vrouw
    Het is wel een rozig streepje, maar omdat het buiten de afleestijd is helaas niet geldig. Zou zeker wel over een paar dagen een nieuw testje er op wagen.
    Moet eerlijk zeggen dat ik bij de k2v5 dit ook vaker heb gehad, een streepje na een aantal uur/volgende dag.

7. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Als deze er binnen de afleestijd had gestaan zou ik zeggen zwanger. Weet wel dat deze testen nog vrij vaag kunnen zijn als ze nat zijn en pas later goed opkleuren. Ik zou over 2 dagen nog eens testen

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zou over een paar dagen nog eens een testje doen.

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Voor 12/13 dpo vind ik m er wel goed uit zien. Maar idd omdat het buiten de afleestijd is morgen gewoon een nieuwe doen. En dan wel even tien minuten naar dat ding gaan staren haha.

10. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Hij ziet er positief uit! Maar ja omdat t na afleestijd was zou ik m morgen met ochtend urine herhalen. Ik duim voor je.

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik vind het ook roze, maar inderdaad ongeldig buiten afleestijd. Ben benieuwd naar je volgende test :)

12. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik vindt dit geen mooi streepje.
    Lijkt mij meer opgehoopte vloeistof van het drogen.

Deel Deze Pagina