Het wordt echt makkelijker hoor! Die onzekerheid hoort erbij. Iemand schreef een keer dat als je zekerheid wil, je vooral niet zwanger moet worden. Helemaal waar Met een week of 18 zul je je kindje zelf gaan voelen, dat neemt veel van de onzekerheid weg, geloof me. En probeer te onthouden dat het echt geen zin heeft om je druk te maken om dingen waar je geen invloed op hebt. Er zullen nog meer momenten komen waarop de onzekerheid toeslaat, probeer daar dan aan te denken. Volgende week wordt mijn kleintje gehaald en ik heb het ook nog steeds weleens hoor. Het hoort er helaas bij en je bent niet de enige!
Weet je als het vandaag goed is ga ik gewoon genieten, echt waar. Er gebeurt alleen zo veel in mijn lijf wat ik niet ken waardoor ik onzeker word. Ook hebben die miskramen er gewoon erg ingehakt. De een kan het misschien beter los laten maar mij lukt het niet. We hopen al tig wat jaren op een wondertje en nu het gewoon zover is kan ik het niet beseffen... Ik had gehoopt op een zwangerschap met overgeven, want ja, dan is het goed (onzin natuurlijk maar iedereen gaat ervan uit dat overgeven hoort bij een zwangerschap). Ik hoor bij de groep die niet hoeft over te geven en minimale kwaaltjes heeft. En als ze dan een dag weg zijn..poeh hey, dan ben ik weer bang. Maar goed, nog een paar uur en we weten het!!
Heel veel succes en vooral plezier! Laat je weten hoe het was? En inderdaad, het scheelt een hoop als je strakjes je kleintje voelt bewegen.