Ondanks IUI toch 5(!) dagen vooruit gezet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nina Sanders, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben bij ook de 5d vooruitgezet terwijl ik wist dat het niet kon (ei gevolgd met echo's).
    Dat kan idd niet he, ik vond het ook raar.

Ik heb 2 kids, waarvan ik dus van de eerste 5d vooruit ben gezet en van de 2e niet.

Ze zijn allebei met dezelfde termijn geboren maar die die 5 dagen vooruit is gezet was duidelijk randprematuurder.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik werd ook 6 dagen vooruit gezet wat betekent dat ik zwanger zou zijn geworden op 28/01 terwijl mijn ovulatie test pas 03/02 positief was (en daarvoor echt niet en daarna werd ie ook weer negatief).
    Ik weet dat het niet kan en heb dit ook aangegeven bij echoscopist en gynaecoloog.
    En toch houden zij de a terme datum aan die uit de metingen van de termijnecho kwam. Oké :rolleyes:

Mijn vorige baby's hadden een vrij hoog geboortegewicht en daarom maak ik me verder geen zorgen.
    Ik krijg namelijk een geplande sectio met 39 weken. In mijn beleving zal dat dus met ruim 38 weken zijn.

3. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Is ook heel vreemd. Ik ben bij beide van datum gewijzigd (icsi). Toch knap, aangezien ze nauwkeurig wisten hoe oud (en hoeveel cellig) te teruggeplaatste embryo’s waren.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ik heb bijna met elke echo een andere datum gekregen, maar de eerste datum van de eerste echte termijn echo bleef vast staan en leidraad. Kan ook verschil tussen diegene die zitten zelf zitten. Hoeft maar een op een fractie een ander punt te pakken en de meting verandert. Ik zou ook een lang kind krijgen, bovenbeen liep week voor in lengte.... Nou 48 cm bij de geboorte en licht. Nou Poe wat een lang kind haha

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha.

6. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Bij mij hielden ze de iui datum aan.
    Ik zou even kijken of het gunstig voor jou is? Vooruit gezet zijn lijkt me wel gunstig, qua UD, want dan gaat je verlof eerder in en bij over tijd gaan krijg je extra verlof dagen.

Ik loop trouwens ook altijd voor maar ik maak blijkbaar grote baby’s. Op het eind trok dat weer bij.

7. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

bij de eerste echo (8+5) werd ik 1 dag vooruit gezet, bij tweede echo (10+5) nog eens 5 dagen erbij, maar datum bleef gewoon wat vastgesteld is bij de eerste echo. Bij de derde echo (12+5) liep ik nog 1 dag voor op mijn ud. Hier wordt de eerste echo aangehouden en de datum verandert niet meer. (geen mmm)

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik krijg vrijdag de 17e een extra echo (ivm cyste) dus ik ben benieuwd wat de meting dan zegt..

Deel Deze Pagina