Ondanks morning after pil help /advies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brownie1992, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Heel verstandig!
    Ik wens je iig alle wijsheid en kracht om de beslissing te nemen die voor JULLIE goed voelt! Wij mensen zijn hier niet op aarde om over andere mensen te oordelen, hoe groot die neiging bij sommigen ook is. Wees niet te hard voor jezelf (dat doen anderen wel ;)) en zo te lezen komen jullie er samen wel uit!

Heb je nog getest vanmorgen?

Thea23 vindt dit leuk.
  2. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

Nee niet meer getest. Twijfel of het nodig is of beter kan wachten tot woensdag

Thea23 vindt dit leuk.
  3. onzezoektocht

7 okt 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    Ik heb alles meegelezen en bewust niet gereageerd maar ik wil toch even zeggen dat ik je ontzettend sterk vind :)

brownie1992 vindt dit leuk.
  4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Zie dat mijn reactie hier nogal wat teweeg heeft gebracht. Mijn 1e reactie was puur op iemand die het al luchtig over een overtijdbehandeling had, wat mij met het verhaal van TS echt volledig in het verkeerde keelgat schoot. En overtijdbehandeling of abortus is voor mij allemaal 1 pot nat.

En om nog op iemand te reageren: als je tegen geen enkele vorm van AC kunt, (zie geen enkele reden waarom je niet tegen CD kunt tenzij je allegisch bent voor latex/rubber.) moet je idd maar geen seks hebben als je geen kind wilt.

En TS kan wel verdrietig zijn geweest om de berichten maar ze is nu wel met dr vriend gaan praten en is er in iedergeval een gesprek over. Dan is mijn hoogste doel al bereikt. En ik denk dat TS zelf eigenlijk heel graag een kindje wil en dat ze had gehoopt dat de natuur dit voor haar had beslist. Ze mag het zeggen als ik er compleet naast zit maar dit is het gevoel wat ik heb bij dit topicm

Izzie7676, Sado, Pink06 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    #125 brownie1992, 19 jan 2018
    Laatst bewerkt: 19 jan 2018

Ik moet zeggen dat je wel veel vooroordelen hebt. En dat jij ook niet de reden bent geweest om met hem te praten. Maar voor je toevoeging Ooit zou ik wel een 3e willen. Maar nu nee de wens is er niet. Dus wat dat betreft zit je er naast. Al heeft het wel flink aan het denken gezet de laatste dagen. En Mn man schijnbaar ook.

wish01, Bioluun en Coccie vinden dit leuk.
  6. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik heb zelf die berichten door gescrold, je vraagt ons niet om advies in die richting. Dus aan die meningen en inderdaad verwijzingen heeft niemand wat. Behalve degene die ze schrijven want die voelen zich ineens helemaal goed en beter.

Uit eindelijk zijn jullie doe beslissen. En daar gaan jullie( als het echt raak is, wat ik wel denk :) ) echt wel uitkomen samen.

Coccie vindt dit leuk.
  7. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ts hoeft niet om die meningen te vragen, maar als je seks hebt zonder anticonceptie moet je niet raar opkijken als je ineens zwanger bent natuurlijk en dat mensen daar uiteraard een mening over hebben. Dat moet toch ook gewoon kunnen?

Ik ben ook niet tegen abortus of zo, maar als je neukt zonder condoom mag ik toch op zijn minst aannemen dat je als optie in je achterhoofd houdt dat je zwanger kan raken, en daar zou je dan ok mee moeten zijn. Nu TS heeft gezegd dat ze helemaal geen kind wil vind ik het wel een behoorlijk domme actie om dan altijd zonder condoom te neuken, maar goed.

Snap het anticonceptie niet kunnen gebruiken excuus ook niet goed, tenzij je ook nog eens allergisch bent voor condooms, maar dat zal toch niet ook nog eens he?

In ieder geval, je doet het bewust zonder condoom, je hebt biologie gehad en weet ongetwijfeld dat je dan zwanger kan raken. Moet je allemaal zelf weten, maar verwacht dan niet alleen maar lovende reacties.

Rosje83, bozoe, Zara75 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Thanx...dit is mijn punt ook

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ja hoor, daar komen ze vast wel uit. Ze weet nu nog niet of als er een 3e komt of dr vent haar daar dan mee laat zitten of dat ie het wel "een tof idee" vindt om vader te zijn. Je heb toch een relatie. Als ik een vent had die hem er elke keer zonder rubbertje in stopte maar waarvan ik niet wist oftie bij me zou blijven als ik zwanger blijk te zijn, zou ik maar eens een heel duidelijk gesprek voeren.

Snap echt werkelijk waar niet waarom je over zulke belangrijke zaken hier je mening niet zou mogen geven.

Sado, Lenaroos en nizzie86 vinden dit leuk.
  10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Dat hoef IK ook niet geweest te zijn, als het de discussie maar geweest is. En wil je dan 1 vooroordeel noemen wat ik geef? Seks zonder condoom + geen kind willen = domme actie. Ook al staat de gyneacoloog met zn echoapparaat naast jullie bed. Dit kan lang goed gaan maar kan je de donder op zetten dat het wel een keer mis gaat. En dan gaat het niet om mij maar om een minimensje wat bij superveel vrouwen hier op dit forum een hele grote wens is en waar jij in mijn ogen onvoorzichtig mee om gaat. Ik basseer mn mening op de feiten die je noemt en zie daar gewoon geen enkel vooroordeel in.

Zara75, Pipo30, Sado en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Ik weet zeker dat ik dan zwanger kan raken maar zoals in begin uitgelegd verkeerde dag niet in de gaten gehouden en gehad. Daarna direct anticonceptie genomen maar mogelijk te laat. Aangezien morning after pil ook anticonceptie is en geen abortus pil ofzo. En ja iedereen mag zn mening hebben maar bericht sloeg nergens op want ik heb het nergens over abortus gehad...

Raket78 vindt dit leuk.
  12. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Zo nou idd.. ik zou me er buiten houden had ik mijzelf voorgenomen, want we zijn allemaal volwassen en hebben allemaal onze eigen meningen en manier waarop we dingen doen.
    Alleen ik kan er niet meer vanuit gaan dat er volwassen wordt gehandeld ( naar mijn mening) als ik lees dat er geen voorbehoedsmiddel wordt gebruikt EN de wens voor een kindje OOK ontbreekt.. dan ga ik me toch wel afvragen hoe het kan dat deze keuzes zijn gemaakt.
    Ik lees dat ac niet kan maar dan toch idd condoom wel.. of maar helemaal niet als een kindje totaal niet op de planning staat.

Izzie7676, Sado en nizzie86 vinden dit leuk.
  13. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Nee dat werd voorgesteld idd.

Alleen kan denk ik niet iedereen zich vinden in je manier van 'gepland seksen'. Ik vind dat ook lastig te horen als je weet dat de kans alsnog bestaat en je dan niet zeker weet of je het zou willen.

nizzie86 en paula1984 vinden dit leuk.
  14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Dat klopt, dat heb jij niet gezegd. Maar ik neem aan dat je deze punten ook wel snapt, toch?

Het is ook vooral de hoop dat je het in het vervolg anders gaat doen, I guess. Kan moeilijk zeggen 'ga zo door!'

Raket78 en nizzie86 vinden dit leuk.
  15. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Omdat dit ook overlegt is met de gyn ;)

16. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Jezus. Ff serieus nemen jullie allemaal een hond om te voeden. Niet aan ons he, te oordelen over TS. En jullie mening 8s onderhand wel duidelijk.

Al had ze geschreven condoom is gescheurd, dan was daar net zo opgereageerd. T is toch duidelijk dat TS hier geen behoefte aan heeft? Hou lekker je mond en ga op wat anders zeiken.

Mijn hemel. Wat een kleuterklas.

Hopsatee, Paardenbloem, baby90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Wellicht helemaal niet aan jou om iets te hopen rondom t seksleven van iemand anders.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Dat maakt t niet beter, kan me niet voorstellen dat de gyn aanmoedigt om zo je cyclus bij te houden en elke maand maar n kansspel te spelen waarbij een KIND krijgen een optie kan zijn die jij niet wilt op het moment.

Zara75 en nizzie86 vinden dit leuk.
  19. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Je hebt een punt, daarom had ik me zo voorgenomen niets te zeggen. Denk dat er gaande weg toch ergens wat verkeerd viel.

20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ehm, ik denk dat ik altijd mag hopen eigenlijk. Of zij daar iets mee doet is aan haar, ja. Maar ik ga deze aanpak niet loven en wel degelijk voorstellen om het in de toekomst anders te doen.

Zara75, Sado, Raket78 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina