Ondanks morning after pil help /advies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brownie1992, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Ik heb leuker nieuws misschien als ik er ook over uit ben.

Maandag horen we of we het huis hebben. Mn vriend krijgt mogelijk een andere baan. En hij kwam vandaag bij me aan dat hij enorm aan het denken was gezet en ergens vlinders begon te krijgen als ik toch zwanger zou zijn. Dus hij heeft me gevraagd of we voor een kindje willen gaan samen. Dus nu is het mijn keuze hoe of wat en of de gyn het goedkeurt maar ik ben enorm perplex en in shock. Positieve als ik al wel zwanger ben staat meneer er ook geheel achter. Wat een rollercoaster

2. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    Wat super voor je! Laat alles even heel rustig bezinken. Het is echt heel begrijpelijk dat je nu even helemaal in shock bent er komt de laaste tijd zoveel op je af.

Liefs tasha

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Jeetje wat een achtbaan!! Enjoy the ride maar das vast lastig..
    Heb je nog getest?

4. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Wat een positieve berichten. Super fijn toch?! Hoop dat het huis door kan gaan. Je hebt niet meer getest denk ik of wel?

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Goed nieuws! Spannende tijden breken aan dus:)

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wat een leuk nieuws TS! en tof dat je het hier nog wilt delen ondanks de hele discussie ;).

7. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Nee nog niet. Wil het even afwachten.

8. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Agja. Niet iedereen zal het altijd eens zijn en dat is maar goed ook. Maar ja zeker leuk nieuws. Hij vroeg wel waarom ik er tegenop zou kijken. En voornamelijk zijn dat echt praktische reden zoals huisje. We zijn al zolang samen maar ik woon nog steeds lekker alleen met Mn kindjes. Maarja dat helpt nu niet meer als excuus aangezien we maybe het huisje samen hebben. Dus ook de negatieve berichten helpen wel mee denken

9. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Misschien ook wel beter. Knap dat je het geduld hebt.

10. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    Misschien een gekke vraag. Maar ben je misschien bang voor de volgende stap in je relatie? Ik kan begrijpen dat als je al eens gekwetst bent en nu je eigen plekje heb met je kindjes veilig is. En dat het super eng is om dat op te geven ook hou je super veel van je vriend. En wil je echt samen zijn en wonen

11. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Ik wil heel graag met hem samen wonen. Maar ja ik ben wel bang. Terwijl Mn vriend al jaren voor onze relatie Mn beste vriend is geweest. Ik vertrouw hem op alles.
    Alleen toen ik en de vader van de kindjes samen gingen wonen heb ik alles voor hun vader opgegeven. Uiteindelijk eindigde we zonder spullen op straat toen Mn dochter 2 mnd oud was. Maar mijn huidige vriend wil alles ook op papier regelen en samen kopen dus opzich is het wel veilig. Alleen ik ben bang qua een 3e of hun in de zelfde positie zouden komen mama en papa uit elkaar. En niet omdat het slecht gaat maar die angst is er gewoon omdat ik het toen niet zag aankomen ook en die angst zal er ook altijd zijn diep van binnen. Ook over 5 jaar of 10 jaar.

12. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Lieve @brownie1992 wat een mooi gesprek hebben jullie gehad en wat leuk dat hij uiteindelijk toch aan geeft voor samen een kindje.
    Ik snap je angst met een kleine op straat zonder spullen is ook niet niks, misschien dat het zin heeft voor jezelf om eens goed de punten op te schrijven waarom dat juist nu juist niet zou gebeuren, en hoe sta je zelf er nu in? Sta je misschien niet nu al sterker in je schoenen dan je zelf denkt na alles wat je hebt mee gemaakt ?

Als een relatie goed zit en jij je gelukkig voelt maar vooral je zelf kan zijn dan denk ik dat je de sprong best kan maken.

Pink06 vindt dit leuk.
  13. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.050
    2.764
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten. Ik snap je angaten maar gelukkig hebben jullie zicht op samen de sprong wagen!

Ik vind het wel bewonderingswaardig maar ook wel wat apart dat je niet meer hebt getest. Je begon zo vroeg met testen en nu wacht je even af. Ik zou wat van jouw geduld willen hebben

14. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL

hey
    ik heb echt het zelfde. ik kwam er achter dat mijn ex een relatie had met mijn beste vriendin. en dan sta je met je kind, ik heb ook echt heel heel lang last gehad van (ik noemde het) samenwoon angst.... tot ik samen met mijn vriend er over ging praten, hij kon mijn angste voor een heel groot deel weg nemen. maar zei wel.... natuurlijk is een nieuwe stap eng en spannend maar schatje sinds wanneer loop jij daar voor weg? hahaha hij had gelijk, ik heb voor moeilijkere dingen gestaan, we hebben ook alles op papier goed geregeld.
    en weet je samenwonen is ook echt heel heel heel fijn, En niemand geeft je de garantie dat het voor altijd is, maar zo is het hele leven, ik zou zeggen praat over je angst en ga er voor het geluk van jullie gezin, ook jij verdient een mooi gezin met alles er op en er aan.

als je hier ook over wil praten mag je altijd een prive berichtje sturen hoor.

liefs tasha

brownie1992 en Ashleyrachel vinden dit leuk.
  15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @brownie1992 die angst houd je nig wel hoor .
    Ik heb die angst ook heeeel erg terwijl we al tijden bij elkaar zijn

brownie1992 vindt dit leuk.
  16. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw

Nou heb er rustig overna gedacht. Zonder gezeur of ik het als weet van hem :p maar als het huis doorgaat en ik woensdag gewoon ongesteld word... anders dan hoeft er niet over gedacht te worden... dan gaan we er gewoon voor mits er akkoord is van de gynaecoloog.

Thea23 vindt dit leuk.
  17. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Wat maakt dat je vandaag niet een testje doet? Als die helemaal wit is heb je vast meer rust. Of is dit een soort van ontkenning, uitstel van...?

18. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Wacht gewoon rustig af of ongi word en zo niet doe ik een test. Bij andere 2 ook gedaan. Wel voor NOd positief getest en 2e test gewacht tot menstruatie. Aangezien het ook nog fout kan gaan he

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Spannend!!!
    Nergens last van ondertussen?
    Zoals ik hierboven schreef raakte ik begin 2017 onverwachts zwanger van de derde, maar met 6 weken ging dat mis.. schrok enorm van die zwangerschap want we waren absoluut niet bezig voor een derde kindje. Absoluut niet!!! Maar onze anticonceptie faalde en mijn MAP heeft toen ook gefaald.

Je had een licht streepje op de kV test toch?

20. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Je had vorige week donderdag een lichte k2v5 test. Maar hebt woensdag pas je nod? Dan test je wel heel vroeg positief! Kan inderdaad alle kanten op, wel knap dat je zo lang kunt wachten :)

Deel Deze Pagina