Hallo allemaal Iedreen gefeliciteerd met de zwangerschappen! Wij krijgen ons tweede kindje als alles goed mag gaan ik ben nu 5 weken zwanger heerlijk wel spannend allemaal ons eerst kindje van 4 heeft down dus dit is extra spannend voor ons hoe de ontwikkeling van onze twee kindje zal gaan er spannend maar we blijven positief!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Je banner staat nog verkeerd 188 weken zwanger, hoop niet dat dit echt is hahahaha en je onderwerp is 45 weken zwanger Liefs wolly
Nou nee denk het ook niet dan konden ze me rollen haha dus jullie krijgen een jongetje wat leuk gefeliciteerd is het de eerste
Hahahah rollen Dankje wel, ja het wordt een jongetje en het is onze eerste. De dag van de bevalling komt steeds dichterbij we zijn zo benieuwd hoe hij eruit ziet
Ja spannend is dat zal vast wel een mooi kindje worden want alle baby's zijn mooi en lief en klein zacht en ga zo maar door ik kan niet wachten ik wou wel dat ik weer zo ver was haha het is zo mooi allemaal de bevalling is ook een hele mooie ervaring wat krijgt een vrouw dan een oerkrachten haha he succes en geniet er nog maar even lekker van
Klopt ja alle babytjes zijn prachtig Voor je het weet is het weer zover, het begin schiet nooit op maar als je de 12 weken grens voorbij bent dan gaat het best hard vond ik. Dankje wel, ik ga zeker nog genieten van de laaste weekjes. Geniet van je zwangerschap
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Spannend he.... Wij hebben een zoontje van 3,5 die chronisch ziek is (refractaire epilepsie, dus epilepsie wat niet te behandelen is met medicijnen, en een ontwikkelingsstoornis) We weten niet of het erfelijk is....... Dus toch vind ik de zwangerschap nu anders..... minder onbezorgd als het waren. Is het bij jullie erfelijk? Nou probeer er iniedergeval toch maar van te genieten. Groetjes
Hallo! GEFELICITEERD! Ik ben nu ook 5 weken, blijkbaar... vind ik heel raar, want heb 4 okt laatste keer regels gehad.. heeft die calculator juist geteld? Lijkt me gewoon al zover en weet het pas drie daagjes xxx
Ja vreemd he Sanneke? Ik vind het ook erg raar maar ik heb 5 oktober mijn laatste mesntruatie gehad (eerste dag vd laatste menstruatie dan) en ik ben even ver als jij. Is zeer apart haha. Klinkt wel leuk trouwens...
allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! ben nu 5 weken zwanger van ons 4e kindje en moet zeggen wel weer spannend hoor hebben jullie dat nou ook dat je bij het eerste krampje denk oh nee het wordt toch geen mk? of komt dit omdat het lang geleden is voor me 3e is nu 6 jr ! of omdat ik dit in het verleden al een keer meegemaakt heb wordt knettergek van mezelf wie kan deze nerveuze muts een beetje geruststellen?