Dag meiden, Ik heb een site gevonden waar je zonder verzendkosten testen kunt bestellen. Die je bij de kruidvat kunt kopen 2 voor 5 euro hebben ze daar ook ze kosten daar 3 voor 6 euro en 6 voor 11 euro je kunt ze al gebruiken 4 dagen voor nod. Ze hebben ook clearbleu en midstream. Ze hebben ook ovu teten. Check zelf maar even. Ik heb er net meteen besteld. Groetjes Daliya
Hoi Ik heb even gekeken. Testen zijn inderdaad niet duur maar ze vragen wel verzendkosten a 2.50 euro.... Of kijk ik verkeerd. xxx Claudia
Voor zwangerschapstesten en ovu testen vragen ze inieder geval geen verzendkosten alles wat in een envelop kan hoe je geen verzendkosten voor te betalen staad er ook bij. Groetjes Daliya
Hoi Ik wilde clearblue bestellen en moest echt verzendkosten betalen. Misschien omdat het een dikker doosje is dan de andere testen? Groetjes
Hou Claudia, Dit haal ik zo van hun site af: *************** Online Webwinkel in Zelftesten - Voordelig Snel & Discreet BestellenZwangerschapstesten - Ovulatietesten Accu-Chek Diabetes (Multi-)Drugstesten - Bloeddrukmeters (Microlife & Omron) Intieme Verzorging - pH-Balance, RepHresh & Replens Candida, Pfeiffer, Diabetes & Mannelijke Vruchtbaarheids Test Eenvoudig online bestellen en verzending binnen 24 uur Zelftesten worden discreet verstuurd zonder verzendkosten Lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie Betrouwbare levering: zowel ISO 9001 als 13485 erkend 7 dagen zichtgarantie op al uw online bestellingen Nederlandstalige handleidingen en gekeurde Zelftesten **************** Daar staat bij dat zelf testen zonder verzendkosten verstuurd worden ik heb zoon setje van 6 voor11 euro gekocht en heb geen verzendkosten hoeven betalen. Groetjes
Hey Bedankt voor de tip! Zijn nog maar net aan ronde 1 begonnen en had echt geen idee ... over niets! Heb er net enkele gekocht. Thx Meilan
Hoi Kijk maar ik moet echt verzendkosten betalen... Afleveradres Verzendmethoden Betalingsmethode Bestelling Versturen Naam Art.Nr. Prijs Aantal Subtotaal Vernieuwen Clearblue Digitale Zwangerschapstest (3 testen) 816 18,99 18,99 (incl. 19 % btw) Subtotaal: 18,99 Verzending- en afhandelingskosten: 2,50 -------------------------------------------------------------------------------- Totaal: 21,49 Gek toch? Ga ze maar even een email sturen hoe dat nou zit.. xx
heb even de site bekeken... dit staat er.. Geen verzendkosten voor de pakketzendingen: Extra Voordeelpakketten (Zwangerschap en Ovulatietesten) de Meten en Wegen producten en onze Zelftesten; ook hiervan is de verzending (Pakketpost) gratis. -die extra voordeelpakketten zit clear blue niet bij..en is vanaf 10 zwtesten en 28 ovtesten - meten en wegen is bloeddrukmeters en weegschalen - zelftesten zijn vruchtbaarheidstest voor mannen, pffeifer,syfilis, diabetes etc. en dit Beetje raar natuurlijk, aangezien een zwtest gewoon in een envelop past en niet als pakket verstuurt hoeft te worden
Hoi, Ik vind het wel raar dt op de ene plek staat gratis en de andere plek 2,50 maar goed. Iedereen heel veel suc6 met zwanger worden. Groetjes Daliya