Ondanks pampers 's nachts/'s morgens vroeg kletsnat!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roos11, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ach Roos, wat balen. Jammer dat de Huggie ook voor je meisje niet voldoende werkt. Vond jij hem ook zo naar urine ruiken.

Hoeveel melk krijgt zij nog voor de nacht?
    Hier toch gauw 200-220 cc. Ik denk dat dit het probleem is. Dat moet ze natuurlijk ook weer kwijt. Daarbij de andere drankjes opgeteld... Dat is gewoon te veel. Ik ga vanaf morgen 50-70cc minder geven. Misschien houdt ze het daarmee net droog.

2. Koekeloerie

Isademi: Ik kom echt nooit bij de Lidl, maar ik begrijp dat jij daar heel tevreden over bent. Hoeveel betaal je voor een pak en hoeveel luiers zitten er in? Ben daar best benieuwd naar.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    7,50 en bij maatje 5 zitten er 50 geloof ik in (of 52 maar ik twijfelde tussen 50 of 52 dus noem ik maar het laagste) das dus 0.15 cent per luier bij een normale pamper prijs (geen actie dus) was ik het dubbele kwijt ongeveer.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

pfff nog melk voor de nacht?? dat hoeft toch helemaal niet meer, onze dochter is van 2009 maar krijgt al een jaar geen melk meer voor de nacht.. gewoon normaal eten en een toetje dat zal ook wel heel veel schelen met het snachts TEveel plassen....

5. Koekeloerie

Hoeven niet, maar ze vraagt er om. Ik zie geen reden om dit weg te laten. Normaal eten doet ze, toetje ook en zelfs nog 2 stuks fruit. En toch nog zo licht voor haar lengte.
    Waarom weg laten als iets goed gaat. Ik snap dat nooit zo.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja ik weet niet wat "goed eten" is

Bij ons is dat 1 a 2 boterhammen in de ochtend en 1 of 2 in de middag, fruit (vaak ook 2 stuks) koekje , thee, melk (in een beker) sochtends en smiddags en savonds 250/300 gram warm eten met 150 cc toetje en dan tussendoor drinken en een ontbijtkoekjes, rijstewafel zoiets zeg maar.

Kijk op zich als ze het echt nodig heeft kan je het overwegen maar soms moet je dingen gaan weglaten omdat ze het voor hun ontwikkeling nodig hebben om de volgende stap te nemen.. op zich als ze al deze dingen boven eet en dan ook nog die fles erlangs maar ik zou hem dan eerder verplaatsen naar overdag (bv 1/2 sochtends en 1/2 in de middag ofzo , ipv zo voor de nacht, dat scheelt dan in het plassen. Ik weet niet of je overdag ook melk geeft maar de max is 300/500 cc per dag teveel zuivel is niet goed.

Daarnaast weet ik niet of ze het uit een flesje drinkt maar dat is zoiezo slecht voor haar praten e.d. dus misschien overdag wat meer melk verdelen een idee, en dan gewoon in een beker en dan volle melk of sochtends een bord pap, dat zet lekker aan als ze wat aan e dunne kant is...

7. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    Ja, echt balen!
    Vannacht de huggie achterstevoren... ben benieuwd!

Ons kleine meisje krijgt geen fles melk meer voor de nacht, omdat ze zelf aangaf dat ze dat niet meer wou.
    Wel krijgt ze nog wat water uit haar fliptuit.
    Haar minder drinken geven is voor mij geen optie... ben allang blij dat ze weer drinkt... ze is een periode een super slechte drinker geweest.
    Ze drinkt 's morgens behoorlijk veel, 's middags en 's avonds drinkt ze totaal nog ongeveer 200cc
    Kan me indenken dat je uit wilt proberen om je kleine meid misschien wat minder te laten drinken voor de nacht, maar ik zou het haar inderdaad niet helemaal afnemen.
    Als zij dat nog prettig vindt en er goed op slaapt, waarom dan niet!
    Mijn kleine neefje van drie krijgt ook nog altijd wat warme melk voor de nacht en daar slaapt hij heerlijk op.
    Hoop echt ontzettend dat je kleine meid met wat minder melk de nacht droog door komt:)!
    Liefs!

8. Koekeloerie

En???

Hier ondanks de giga fles helemaal droog. En nog uitgeslapen tot 9.00 uur ook!

9. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    Wat goed zeg!!!
    Wat een geweldig bericht!
    En geslapen tot 9 uur, heerlijk!
    Ik wist het wel...
    Ik bleef mijn kleine meisje die giga fles gewoon geven:)!
    Een heerlijk moment van rust voor je kleine meid en jou en ze slaapt er ook nog een goed op!
    Hoop echt heel erg dat het afgelopen nacht weer zo goed gegaan is:)!

Van deze kant uit niet zo'n zonnig bericht...
    Afgelopen twee nachten wederom kletsnat!
    Vind het zo ontzettend sneu voor mijn kleine meid, merk dat ze echt last krijgt van de gebroken nachten!
    Heb het zo met haar te doen... ze loopt ontzettend achter de feiten aan!
    Morgen maat 6 luiers halen, hoop zo dat dat voor ons de oplossing gaat worden:)!

Liefs!

10. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Jeetje wat vervelend zeg! Ik heb het probleem (nog) niet, maar een vriendin gebruikt luiers van Aldi en die is daar helemaal fan van. 't is maar een tip. Wens je heel veel succes toe en hopelijk krijgt je meisje binnenkort de rust die ze zo hard nodig heeft!

11. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    Ontzettend bedankt voor je lieve woorden en tip emma:)!
    Heb op het moment nog verschillende dingen die ik wil uitproberen, maar hou je tip in mijn achterhoofd!
    Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap:)!
    Gaat het allemaal goed?
    Hoop dat je er lekker van kunt genieten!
    Volgens mij nog ongeveer 9 weken te gaan?
    Succes met de laatste lootjes!
    Liefs Roos11!

12. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Hi Roos,

Bedankt voor je felicitatie, maar mijn banner is nogal gedateerd... Ik ben natuurlijk weer een van die vrouwen die niet snapt hoe ik een nieuwe aan moet maken...;) Mijn zoon is inmiddels alweer ruim 6 maanden.

Hoe gaat het op dit moment? Al een goede nacht ertussen gehad?

13. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    #53 Roos11, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    Oeps... sorry:D!
    Hoop dat het goed gaat met je kleine mannetje:)!
    Genieten he, zo'n klein wondertje!

Maar zeer herkenbaar;)... ben ook totaal niet handig met computers!
    Gelukkig heb ik een handige man die het leuk vind om zulk soort dingen uit te vogelen op de computer!
    Onderstaand linkje heb ik gecopiëerd uit "Over deze site", onder het kopje "Belangrijk: Let me show you ‎([​IMG] 1 2)
    Hoop dat je hier wat aan hebt:)!

Helaas nog steeds kletsnatte nachten:(!
    Ik heb haar vanavond met een maat 6 luier op bedje gelegd...
    veel te groot, dus ben bang dat dit hem ook niet wordt.
    Mijn man en ik hebben besloten dat dit voor eerst het laatste is wat we uitproberen en als dit mislukt, gaan we haar elke avond verschonen voordat we zelf naar bed gaan.
    Hopen dat het slapend lukt!
    Zo gaat het gewoon niet langer meer, ons kleine meisje is helemaal kapot!
    Bleek, wallen onder haar oogjes en overdag helemaal van slag.
    Als ze 's nachts verkleumd en overstuur wakker wordt van die kletsnatte luier, valt ze gewoon ontzettend moeilijk weer in slaap
    We hebben het echt heel erg met ons meisje te doen!
    Hoop echt ontzettend dat ze snel haar nachtrust terug krijgt... en wij ook hihihi:)!
    Liefs!

14. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    Eindelijk goed nieuws...
    Ons kleine meisje is afgelopen nacht de nacht droog
    doorgekomen:)!!!
    Heb haar gister met pamper baby dry maat 6 op bedje gelegd, voor mijn gevoel vééél te groot:$...
    maar dus niet!
    Ben ontzettend blij voor ons kleine meisje:)!
    Hoop dat heb vannacht weer goed gaat!
    Liefs!

15. Koekeloerie

Jeeeeej Roos, wat een goed nieuws. Hier ook geen lekkages meer gehad.

16. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    Oh, helemaal super:)!!!
    Ben je uiteindelijk nog overgegaan op maat 5?
    Hoop dat het hier vannacht ook weer goed gaat:)!
    Liefs!

Deel Deze Pagina