Dipje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

Hallo

nadat ik in okt. begonnen ben met clomid, dacht ik, het komt goed. Na de 50 rn 100 mg, bleek de 150 mg aan te slaan, na 2 teleurstellingen hartstikke blij. Van korte duur, want de 150 is maar 1 x aangeslagen en daarna niet meer. toch nog 2x clomid geprobeerd waarbij het 1x leek op aanslaan..weer blij..toch weer niet.
    Daarna Gonal-F, 1e ronde ging snel, sloeg gigantisch aan, wij blij. Helaas niet zwanger. Nu weer Gonal-F en weer een klap in het gezicht, want nu lijkt het dat ik moet gaan ophogen...hoe halen jullie jezelf toch uit het dipje. Na 9 maanden hormonen in mijn lichaam wil ik KANSEN hebben, en dan het liefst natuurlijk zwanger raken, zoals iedereen, maar in 18 maanden pilloos heb ik pas 2 kansen gehad tot nu toe.
    En ik weet dat ik vrijdag misschien moet ophogen van de dosering en dat de kans misschien weer komt, maar de moed zakt zo in mijn schoenen.

Gr bengel

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit vreselijk vind voor je.Zelf vraag ik mijn mannetje of hij wat leuke tijdschriften voor me wil halen als ik in een dip zit of ik ga lekker uitgebreid douchen, bel een vriendin, neem lekker een maskertje. Het zijn misschien kleine dingen maar soms helpen ze wel...hou vol meid!

3. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje wat een elende voor je.
    Ik weet zo even niet wat ik je aan kan raden, maar bij deze wel een virtuele knuffel "Knufff"

4. bengel

bengel Niet meer actief

thanx meiden.

ik houd uiteindelijk goede moed hoor, maar soms moet ik daar %^&%** mijn best voor doen. De gyn praat me ook vaak moed in, want volgens haar meot je juist met PCO goede hoop houden, maar waarom elke keer die klap in het gezicht?

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Goh...ben er stil van....dat lijkt me verdomd lastig jezelf er steeds weer uit praten, denken etc. Ik wanhoop al wel eens als ik een maand geen eisprong heb gehad... :oops: hoop echt dat het heel snel raak zal zijn, die gyn lijkt wel een goede met haar peptalk, daar heb je het mee getroffen. Heel veel sterkte, alle goede hoop jou kant op!
    Koosje

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Verdorie ben net ongi wil ik mijn banner wijzigen krijg ik het niet meer voor elkaar...

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lieve Bengel,

Ik kan me zo goed voorstellen dat je in een dip zit!
    Het is een hele emotionele periode waar we door heen moeten en die hormonen maken het alleen maar moeilijker!
    Ik vind het voor jou heel vervelend dat de medicijnen niet aan slaan.
    Probeer je frustratie van je af te praten, ik vind dat zelf altijd erg opluchten!

ZET 'M OP!

8. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik kan je helaas geen advies geven dit keer zit ik zelf in een mega dip,
    en heb veel moeite om eruit te komen,
    Normaal ga ik lekker shoppen ofzo.

Greets Beeb

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hay Bengel,
    Ik kan het me goed voorstellen hoe je nu voelt..
    Wij zijn ook 18 maand bezig en waarschijnlijk hebben wij nu pas 1 kans gehad.. (dit is niet eens zeker aangzien ik toen niet in het ZH terecht kon)

Af en toe heb ik dus ook een mega dip en dit laat ik dan ook gewoon toe... Anders is het ook bijna niet vol te houden..
    Ik zeg dus steeds van alle behandelingen... ze zijn lichaamelijk goed te doen, maar geestelijk heeeeel vermoeiend..

Heel veel sterkte en hoop dat je binnenkort toch zwanger mag raken.. succes

Knuffel,
    Mariebel

10. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    oh bengel

het is zo herkenbaar; hier ook zo'n geval van dip.
    Clomid is hier helemaal niet aangeslagen. We moeten gaan starten met puregon. Dit zouden we na mijn vakantie gaan doen. Nu zijn we thuis, maar zie ik zo op tegen alles. Ik slaap er gewoon slecht van en ga me van alles in mijn hoofd halen. Test vanmorgen hartstikke negatief blehhhhhhhhhhh

Dikke knuffel
    Alies

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ook ik herken die dip. Nu 2 jaar bezig met clomid eindelijk zwanger geraakt en tot onze grote spijt werd het een miskraam.

Nu wachten op mijn menstruatie..............duurt zo lang en dan opnieuw beginnen met clomid. Heb nog voor 3 rondes dus hoop dat het in 1 van die 3 eens goed mag lukken.

Hopelijk komen we allemaal snel uit deze dip en zijn we snel lekker zwanger met zijn allen.

gr vruchtje

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve meid,

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik mezelf elke keer weer overeind heb gezet! Ik denk vooral door toe te geven aan je verdriet en teleurstellingen.
    Huil maar even lekker als je wilt huilen, ook als het op dat moment helemaal niet nodig lijkt!
    Praat erover met mensen die je vertrouwt, kortom, deel je verdriet!
    Probeer optimistisch te blijven en vooruit te kijken.

Zet hem op!

13. bengel

bengel Niet meer actief

thanx voor jullie woorden..
    ik ga er weer tegenaan ja, vrijdag weten we meer: of het groeit toch genoeg of ophogen dosering..we zien wel de kansen zijn deze maand nog niet verkekeen

Gr bengel

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dikke hele dikke knuf bengel..
    ik blijf voor je duimen

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey bengel
    allereerst een dikke knuf!

en ja hoe haal je jezelf hier weer uit denk idd net als elmo zegt er aan toe geven!
    Dat is mij ook geleerd heb er hele goede gesprekken met acupuncturist over gehad!
    wij zijn nu anderhalf jaar in mmm eerst clomid50 toen 100 kreeg ik 1 eitje en gelijk zwanger helaas miskraam toen clomid weer geprobeerd maar dat sloeg niet aan! zit nu sinds september aan de puregon ene keer kan ik veel hormonen hebben en groeit er nog niks andere keer hoef ik maar een beetje en dan groeit er al teveel...!
    Het is klote maar geef aan de teleurstellingen toe! en ga vol goede moed de volgende weer in ook al is dat moeilijk!
    Blijf leuke dingen doen en ga niks uitstellen omdat je misschien zwanger raakt!

Succes

liefs Nannie

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Jeetje meis, wat een rot situatie. Ik kan me goed voorstellen dat je in een dip zit. Wij hebben vorige week te horen gekregen dat IVF voor ons de enige optie is... Dat hadden we echt nooit gedacht!
    En toen hoorden we ook nog eens dat er een lange wachtlijst is! Toen zakte de moed echt in onze schoenen. Ons geduld wordt echt op de proef gesteld (goede les want ik ben een ongeduldig persoon).
    Inmiddels hebben we ons er bij neergelegd. We proberen zoveel mogelijk samen leuke dingen te doen. Dagjes uit, weekendje weg, zoveel mogelijk afleiding! En aangezien we de komende 10 maanden toch niet zwanger worden :cry: , willen we voor april 08 nog een geweldige vakantie proberen te plannen. Eigenlijk hebben we het gewoon druk samen.... ;)

Meid, heel veel sterkte en onze tijd gaat komen.

17. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    Hey Bengel!
    Balen zeg! Dat schiet niet echt op he! Hopelijk hebben je eitjes vrijdag een groeispurt gemaakt! hihi
    Kop op he. De moed niet opgeven hoor! Jouw (onze) tijd komt echt wel!
    liefs

18. bengel

bengel Niet meer actief

hoi Hippel...

had t gisteren nog met vriendin over...En zij zei (wat klopt) dat ik naar het zhuis geweest ben met bepaalde verwachtingen, gezien vorige maand. Dat de verwachtigingen niet kloppen, maar dat de kansen zelfs deze maand er zeker zijnn.Haar hypothese:
    vorige maand 1 ei: 75 IE genoeg
    Deze maand 2 ei: 75 IE te weinig..
    ga daar maar van uit. hahahaha

hoestie op de RP? Druk?
    Kreeg van Tamara vraag iemand nog te testen gezien Ki op vakantie is (tjeetje code taal)_

groetjes op RP van mij
    Bengel

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Lieve Bengel,
    Moeilijk hoor! Maar geef niet op, al mag je best toegeven aan je emoties want het is gewoon superzwaar!
    Heel veel sterkte!
    Bloemetje

Deel Deze Pagina