Ok mensen, Als je niet tegen klagen kan moet je dit dus skippen: Ben ik nou de enige die heel heel heeeeeeeeel moeilijk contact kan leggen met de fertiliteitsafdeling van het AMC ? Sowieso is het zo dat ze telefonisch alleen tussen 14:00 en 16:00 bereikbaar zijn....rottijden dus vooral omdat je vaak heel lang in de wacht staat. Nu wil ik graag weer in november starten, maar wil dit eerst kortsluiten met een van de artsen. Nu kan dat pas begin november en ik vrees gewoon dat ik dan niet meer ingepland wordt voor die zelfde maand. Dit is voorlopig de enige kans want in januari begin ik waarschijnlijk met een nieuwe baan, dus kan op zijn vroegst weer in maart met de behandelingen beginnen. Echt frustrerend dit. wat zouden jullie in zo'n geval doen? Is het een idee om met te bellen en te vragen of ze me alvast willen inplannen? Dan bespreek ik later wel begin november of het door kan gaan of niet. Weet ook niet of de administratie dat mag doen...
hoe ver zit je ervandaan? anders zou ik er gewoon naartoe gaan... maarja ik heb makkelijk praten want ik woon maar 10 min bij het ziekenhuis vandaan.... heeel erg verveldn ja als ze zo slecht bereikbaar zijn gr jose
Dat is helaas niet mogelijk. Ik werk wel in Amsterdam, maar wel aan de andere kant zeg maar. Zit niets anders op dan maandag maar weer te bellen en vragen of ze me anders gewoon inplannen of dat ik gewoon een live afspraak maak ipv bellen.
Zou dan proberen of ze je al kunnen inplannen, Smoeltje... Ik moet nog een SIS vóór we definitief groen licht krijgen, maar sta al wel ingepland voor december. Is inderdaad erg lastig in het AMC, dat ze maar 2 uurtjes per dag bereikbaar zijn (kan moeilijk mijn leerlingen 20 minuten alleen in het lokaal laten als ik lesgeef :-?). Maar vind ze verder wel altijd behulpzaam... mits je zelf precies weet wat je van ze gedaan wilt krijgen . Heel veel succes!
Miepie80, dat klopt...ik vind ze absoluut behulpzaam en denken wel altijd mee. Ik zit vaak 'smiddags in overleg en dan is het niet te doen om een half uur aan de telefoon te hangen. ik ga gewoon bellen maandag en vraag om ingepland te worden.
He smoeltje, Ik stuur altijd een email en vraag om een belafspraak. Dan word je gebeld en kun je al je vragen stellen. Ik ben erg te spreken over het AMC. Succes!
Ben aan het nachtbraken Nijntje, ik heb ze al gemaild en heb dus in november een belafspraak. Vind ik persoonlijk zelf erg laat.
Dan mail je nog een keer en vraagt of het niet eerde kan. Ik krijg altijd uiterlijk een week na mijn mail een belafspraak.
Helaas Ik heb gebeld en uitgelegd en gepraat als Brugman. Dat meisje had zoiets van: take it or leave it, dit is het enige wat we voor je hebben. Dus 3 november. Ze kon ook niet kijken of die cyclus al vol zat of dat er nog voldoende plek was. Echt onflexibel vind ik dit. Maar zit niets anders op.
Dat kon ze me ook niet vertellen. Volgens mij is een van de artsen op vakantie. Maar ik heb het niet eerder zo meegemaakt dat er weken overeeh gingen voor een terugbel afspraak.
Ja, nu gewoon afwachten en ik baal(de) er enorm van. Maar heb mij er nu wel (geprobeerd) bij (te) leggen/gelegd.
Succes tijdens het wachten. Fijn dat je de naam van je topic hebt aangepast. Een klaagtopic, dat verdienen ze in mijn ogen niet...
Nijntje, ja was niet bedoeld om ze af te kraken. maar toen ik het nog eens goed las dacht ik: hmmmm...zo bedoel ik het nou ook weer niet. Ik vind ze allen ( als ik ze spreek) absoluut begripvol en meedenkend/levend.Ik heb zelfs een lievelingarts ( nee niet die man ) Maar de bereikbaarheid is minder dan hetgeen ik gewend ben.
Hoi Is er bij jullie geen verpleegkundige die je kan bellen dan? Ik zit in den bosch en daar heb ik een verpleegkundige waar ik alles mee kan bespreken en die kan ik op 2 momenten van de dag bellen. Liefs Joyce
Nee, ze hebben een front office die je kan bellen voor het maken van afspraken of hele simpele vragen stellen. Ik ben van een ander ziekenhuis ook gewend dat je een verpleegkundige kan bellen en mailen. Daarom vind ik dit niet prettig werken.