@Deborah Ik heb dat soms ook wel even dat ik het gevoel heb dat ik toch echt even moet kijken naar symptomen enzo. Vandaag trapte ik er bijna in. Maar heb me kunnen bedwingen Kan me wel voorstellen dat je tegen nog een kijkoperatie op ziet hoor. Slecht nieuws is altijd vervelend om te horen. Dat zou ik denk ik ook wel hebben als ze het voorstellen. Wie weet is er alleen maar meer verkleefd geraakt door de kijkoperatie. Brrrrr. @Ella Knap zeg! Ik zou dat echt niet hebben gekund. Petje af voor jou. Het kan toch bijna niet anders! Je bent al twee dagen overtijd! En nu wil ik jou zelfs naar je symptomen gaan vragen NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, haha Ik blijf voor je duimen meid. Kom je het gelijk even melden? @allen Hier ontzettend veel last van wit verlies. Had ik vorige cyclus ook al na mijn ei. Vind het vervelend, voelt vies (sorry voor de onsmakelijke mededeling ) Verder net weer lekker getraind. Gaat steeds beter. Conditie gaat al iets vooruit. En de pondjes gaan er weer mooi af. Altijd goed natuurlijk ,hihi. Liefs
hey meisjes hoe gaat het met jullie ? ik ben al bloed nerveus voor het gesprek van maandag. heb ook nog steeds me ei niet gehad zit nu inmiddels alweer op dag 26.. gaan jullie nog ergens sinterklaas vieren ? ik vanaaf wel xx
Hoi lieve meiden! Tis weekend! Voor jullie ook al? Heerlijk, was er ook echt aan toe (altijd wel eigenlijk ) Ella, wat spannend voor je zus straks in maart als ze haar eerste IVF krijgt. Wat een ontzettende lange tijd zijn ze al bezig zeg... En ze heeft dus ook endo. Ja, ik weet dat het erfelijk is, alhoewel mijn moeder bijvoorbeeld beide keren de eerste ronde zwanger was en nooit klachten heeft gehad. Wel hebben we veel IVF-baby's in de familie, dus denk toch dat de vruchtbaarheid wel een zwak punt is. Ook twee nichten die endo hebben en misschien nog wel meer waar ik het niet van weet. Ik hoop dat het voor haar raak is in maart en ook eindelijk mag gaan genieten op die mooie roze wolk! En wie weet ben jij dan ook wel zwanger en kunnen jullie samen zwangeren. Heb je inmiddels al een testje gedaan? Ik denk ook niet dat ik het zolang vol zou kunnen houden. Ben benieuwd, hoop het zo voor je! Heb je ook last van kwaaltjes?
Ik doe het weer even in delen... Sterre, wat een gestress kan het zijn om je ei te vinden he? En dan ook nog gericht klussen... Heel goed dat je de komende rondes even stopt met tempen, dat geeft vast wel veel rust. En je hebt genoeg tempkaartjes te laten zien straks aan de gyn. Leuk dat je je eigen salon hebt! Lijkt me heerlijk om thuis te kunnen werken, helemaal met een kleine erbij. Bright, kan me voorstellen dat je niet meteen zit te wachten op een kijkoperatie. Net wat je zegt, de verklevingen zouden groter kunnen worden en dan ben je nog verder van huis. Bah, wat een enge dingen zijn die verklevingen ook! Ik merk ook echt dat ik weer veel venijnige steken diep onder in m'n buik krijg, heb ook echt het gevoel dat de endo aan het groeien is. Ik twijfel ook wel of ik nog tot april moet wachten om naar de gyn. te gaan, maar aan de andere kant zou me dat geestelijk wel veel rust geven... even geen ziekenhuis.
Hee Gaby, ja, wij gaan vanavond ook Sinterklaas vieren. Samen met m'n ouders, broertje (nou ja, hij wordt volgende week 30!) en schoonzusje. Heb er zin in, moet alleen nog gedichtjes schrijven vandaag en pakjes inpakken en zelfs nog een cadeautje kopen. Ben jij weer helemaal de oude trouwens?
Nou, ik stop er maar weer mee. Mijn lieve maar ondeugende kat zit zo ongeveer met haar kont op mijn toetsenbord haha. Fijn weekend meiden! Liefs Caro
hihi dat heb ik ook met mijn broertje , die is nog wel een stuk jonger die word zaterdag 20 maarr die is inmiddels al 3 koppen groter dan mij haha ik ga naar me schoonzusje en daar komt de rest van me schoonfamilie .. ik heb gelukkig al alles klaar voor vanaaf ! ja met mij gaat het gelukkig weer goed, alleen is me buik nog steeds dik en op opgezet ik ga het maandag ook wel aan de gyn vragen want het lijken me darmen wel, ik heb er geen last van(ik heb ook ziekte van crohn) maar hij is nog wel steeds dik
@Gaby: Ik ga vanaaf naar mijn schoonfamilie. Heb er wel zin in alleen zie ik er wel een beetje tegenop, tegen het hele weekend eigenlijk wel. Mijn schoonbroer en schoonzus komen vanavond ook met de kleine en morgen is de oma van mijn vriend jarig en daar is de nicht van mijn vriend zwanger...en dan weet ik nu al dat het weer gaat steken Schaam me een beetje maar ja, kan er niks aan doen. Heb er gewoon niet zo'n zin in. Vooral vanavond, dan gaat alle aandacht naar die kleine en doet ie weer schattige dingen enzo...Pff jaloers kreng dat ik ben. @Caro: Inderdaad een gestress zeg je ei vinden. Mijn temp was weer normaal dus heb ik mijn ei nog niet gehad. Heb even op FF gekeken maar die geeft niks aan...ships. Heb mijn banner maar even weg gedaan want daar komt ook geen goeie meer van deze ronde. Ik hoop wel dat ie volgende week komt anders ben ik strax ongie met kerst en dat lijkt me niet zo tof. @Ella: Je laat ons in spanning meid, ik hoop zo enorm voor je dat het raak is! Ik blijf duimen voor je! @Bianca: Wat ik al schreef, ik heb mijn ei niet gehad (dacht van wel) helaas. Was ook best een beetje sacherijnig vandaag dus was heel blij dat ik maar een halve dag hoefde te werken. Als ik een dag niet lach dan komen ze gelijk allemaal vragen wat er met me is...grr mag ik ook een keer slechte zin hebben? Ach ja, kan het ze niet kwalijk nemen. Ben normaal helemaal niet zo, maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik echt van die 'moodswings' Echt verschrikkelijk. Pff, zie er echt tegenop om vanavond te gaan. Een maandje geleden hielden mijn hub en ik onze verjaardag voor zijn kant zeg maar en toen vertelde die tante dus dat de nicht van hub zwanger is en bla bla bla en toen zij ze ineens dat het eerste kleinkind het speciaalst is en blijft. Mijn schoonmoeder knikte ja en vond het best wel vervelend. Misschien moet ik het zou niet opnemen maar dat steekte toch wel. Ben benieuwd hoe het gaat vanaaf... Liefs!
Goedemorgen allemaal! En Sterre, viel het mee gisteravond? Ik hoop het voor je! Ella... ik zit steeds te kijken hier of je al een testje hebt gedaan. Ben zo benieuwd! Bianca, hoe is het met jou? Gaby, succes maandag bij de gyn! Hier alles goed. Gisteravond Sinterklaas gevierd bij m'n ouders. Was erg gezellig! Vanavond uiteten met de familie van m'n hubbie, lekker naar de Griek. Morgenmiddag verjaardag van m'n broertje en maandag lekker een dagje vrij! Fijn weekend! Liefs Caro
@Gaby Kan me voorstellen dat je nerveus bent voor maandag meis. Ik zou in ieder geval de vragen die je hebt op papier zetten. Want je gaat geheid dingen vergeten te vragen. Ik ga volgende week vrijdag met handbal sinterklaas vieren. Mijn man en ik doen samen niet aan Sinterklaas. Wij vieren kerst met de familie. Was het leuk? Leuke cadeautjes gekregen? @Deborah Is het meegevallen gisteravond? @Caro Druk weekend voor de boeg dus. Wij ook. Gisteravond op verjaardag geweest. Vanavond lekker uit eten met vrienden. Morgen handbal en daarna weer op verjaardag. Ben nu aan de schoonmaak. @Ella MEIS! Hoe gaat het? Heb je al getest! SPANNING! DUIM DUIM DUIM @Allen Hier wel ok. Krijg echt steeds meer last van mijn buik. Gisteravond ongikramp en eergisteren een felle steek toen ik een windje moest laten Bah bah bah! Kan er niet blij van worden. Fijn weekend meiden! Liefs
hallo, jullie zitten natuurlijk ook in spanning te wachten op een bericht van mij.... sorry dat ik nu pas reageer. gisteravond kwam ik niet op de pagina. ik heb gisterochtend en vanochtend getest. beide negatief! maar de zijn er ook nog niet......... gisteravond wel weer wat ongi krampjes en steken in mijn lies. af en toe wat meer witverlies. ik snap er even niets meer van. ik kan me wel herinneren dat het de vorige keer ook even duurde voordat ik een positieve test in handen had. vandaar dat ik ook gewacht heb met testen. tja, ik vind dat ik geduldig genoeg geweest ben en dat is al niets voor mij........ er zit niets op dan wachten........ fijne zondag allemaal x ella
gaby, heb je ook nog eens de ziekte van crohn...? oh jee, dat is ook heftig zeg....... heb met je te doen. sterkte in ieder geval x
@Ella, Heb nog steeds goede hoop. Zolang de rode duivels er niet zijn..... Hoe lang ga je nu nog wachten met een tweede test? @Allen Niet veel nieuws. Nog steeds af en toe wat krampjes. Vanmiddag op verjaardag en daarna helemaal niks Fijne zondag meiden Liefs
Goedemorgen dames! Allemaal een leuk weekend gehad? Ik ben snotverkouden, jekkie bekkie. En gisteren op verjaardag geweest waar twee dames vertelden dat ze zwanger waren en waar er toen al buikjes vergeleken werden. Manlief en ik hebben behoorlijk wat oogcontact gehad op dat moment. Pffff. Ella meis, hoe voel je je? Liefs
ella80 ja ik heb idd ook ziekte van crohn nou meisjes ik ben bij de gyn geweest en heb eigenlijk wel goed nieuws deze gyn zegt dat ik nog best zwanger kan worden zo hij zei ik kan nog wel een operatie doen om je kansen te vergroten maar dat moet je wel willen.. ik zei meteen okey is goed! dus er sta nu nog een operatie voor me geplant op 19-01 om me leiders nog beter open te krijgen! ben echt op gelucht met dit nieuws want ik was al hastike bang dat dit het einde was en dat het alleen nog maar kon met ivf ! en dat me buik nog steeds zo dik was kom door me darmen die moeten nog slinken omdat me darmen toch al zo gevoelig zijn! liefs gaby
gaby wat een opluchting. dat is in ieder geval al een stapje in de goede richting. fijn dat er aan gewerkt wordt, toch? ben je zenuwachtig? liefs,
hier nog steeds hetzelfde. niets nieuws. ben ook niet van plan om elke dag te testen. is te kostbaar en levert alleen spanning. ik probeer het naast me neer te leggen (voor zover dat gaat). misschien dat ik woensdag nog een test doe en in het weekend. heb helaas gelezen dat er ook vrouwen zijn die een menstruatie overslaan. ben er bang voor..... m'n geduld wordt weer op de proef gesteld..... ik kan zo slecht tegen onzekerheid... word er een beetje gek van. liefs ella
Goedemorgen allemaal! Ella, wat een onzekerheid bij jou! Heel vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. Zo jammer dat de test negatief was, maar goed... je leest weleens van die verhalen van late positieve testen. Het blijft toch nog even spannend. Bright, confronterend voor jou dus ook even die twee zwangere dames op de verjaardag. Jij nog een paar dagen tot je NOD zie ik... Gaby, supernieuws voor jou! Hier alles prima. Heb eigenlijk niet veel bijzonders te melden. Gisteren een kerstboom gekocht en ook al versierd. Staat heel mooi en gezellig! Fijne dag! X Caro
@Ella, He, ik kan me voorstellen dat je er een beetje gek van wordt hoor. Ik zou ook niet tegen die onzekerheid kunnen. Maar goed, je hoort vaker dat vrouwen pas later positief testen. Dus zolang er nog geen zijn, dan is er nog hoop. @Caro, Ja, best confronterend, maar heb het alweer naast me neergelegd. Wij krijgen ons wondertje ook nog wel, ook al duurt het misschien wat langer. Jep nog een paar dagen tot mijn NOD. Zou een leuk kerstcadeautje zijn, hihi. Wij waren gisteren ook op zoek naar een kerstboom, maar niet echt iets kunnen vinden. Gaan zaterdag even bij de tuincentra kijken. FOTO! @Allen Sniffer de snif. Nog steeds verkouden, maar wordt iets minder. Heb nog steeds krampjes. Maar ik heb het vermoeden dat ik zaterdag gewoon ongi wordt. Deborah hoe is het met jou? liefs