Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,
    Had gisteravond op iedereen gereageerd, wil ik het plaatsen is alles ineens foetsie en de site kwam ik niet meer op...Dus even weer alles opnieuw.

Het weekend ging wel, viel niet tegen gelukkig. Schoonzus is nog lekker gestressed rondom de kleine maar probeer er niet te veel op te letten. Wie weet hoe ik straks ben.
    De nicht van mijn ventje is ziek maar is gelukkig toch zwanger geraakt. Ze moest eerst af kijken of ze uberhaupt wel zonder medicijnen kon en het is toch gelukt, weer hoop voor ons allemaal dus.
    Ei heb ik helaas nog steeds niet gehad :( Duurd wel lang nu maar goed, er zit niks anders op dan afwachten. Heb ook best wel een onstabiele temp op het moment. Ene dag is ie 36.5 en de andere dag weer 36.8 en morgen kan ie net zo goed weer 36.6 zijn ofzo.

@Caro: Heb gister ook lekker vrij gehad. Was er wel even aan toe. Ben ook met een dik boek in bed blijven liggen en kwam er pas in de middag uit :oops: Maar wel genieten.
    Gezellig al de boom gezet! Wij doen het dit weekend. Vind het altijd zo fijn. Die lampjes en die geur van de boom, heerlijk. Vandaag heeft het hier wat gesneeuwd en hoop ook echt een beetje op een witte kerst. Word wel weer eens tijd.

@Gaby: Super zeg! Ik moet in April/Mei ook misschien voor zo'n operatie als het dan nog niet gelukt is. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal! Op naar de 19e!

@Ella: Jee dat is wel balen zeg. Weet je nog niet waar je aan toe bent maar, ik blijf voor je duimen hoor!

@Bianca: Is inderdaad wel confonterend zeg op die verjaardag. Kan me voorstellen dat jullie heel wat blikken hebben uitgewisseld met elkaar.
    Ook vervelend voor je dat je zo verkouden bent. Bij ons op het werk is ook iedereen aan het hoesten en proesten behalve ikketje. Ik loop wat dat betreft altijd door de mazen heen, wat ik overigens niet erg vind hoor haha. Beterschap!

Verder hebben we nog naar een nieuwe auto gekeken afgelopen weekend. Mijn ventje mag/kan gaan leasen dus dat is wel even leuk shoppen dan. We hebben gekeken voor een VW Golf6, Audi A3, Citroën C4 en een Seat Leon maar we weten het nog niet. Hij hoeft er ook niet volgende week al te staan dus we hebben tijd zat.
    Wij willen onze auto's dan allebei gaan verkopen en voor mij alvast een mama-proof-auto (5 deurs) gaan kopen. Zit voor mezelf te denken aan een Ford Focus maar moeten nog maar even kijken. Had ook even gesnuffeld bij een Hyundai Getz die in de garage stond maar die heeft wel erg weinig kofferbak ruimte. Wat hebben jullie voor auto?

Liefs!

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Bright heel veel beterschap voor jou, en zaterdag komt jou ongie niet hoor ;)

ella80 ja ben wel een beetje zenuwachtig maar de druk is er nu wel meer vanaf met dit nieuws eigenlijk.
    jij nog steeds oventijd ? ben je altijd stip op tijd ongie ?

Caro31 staat de boom mooi ? onze sta ook alweer.

Sterre82 irri is het als je temp niet stabiel is :( moet je mijn kaartje eens is bekijken, daar is ook geen touw aan vast te knopen omdat ik deze ronde niet aan de clomid moest!
    ik vind zelf persoonlijk de seat leon een hele mooie auto die zou ik zelf ook zo halen!
    wij hebben een bmw 535 en een golf 3 !

bij mij is het nu een beetje rustig ik ben op me ei aan het wachten :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Gaby: Seat Leon is inderdaad mooi maar ze zijn allemaal mooi haha. Ik vind alleen de Citroën persoonlijk niet zo mooi, maar goed, het is mijn hub zijn keuze.
    Die temp van mij is echt een drama op het moment maar jij kan er dus over meepraten.
    Dan wachten we samen op ons ei.... :D

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Deborah
    Heerlijk dat je altijd door de mazen heen loopt. Ik met andere ziektes ook, maar verkoudheidsvirus komt snel aan bij me. Gelukkig na mijn neusoperatie een stuk minder. Dit is de eerste keer na maart, dus dat valt mee.

Dus autoshoppen! Leuk zeg. Ik ben voor de Seat Leon.
    Ik had zelf een GolfIV TDI, die heb ik in juni omgeruild voor een Renault Clio. Diesel kon niet meer uit. Manlief heeft een VOLVO V40.

@Gaby
    Ik hoop ook zo van niet! ;)

Liefs

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Wij hebben nu zelf ook de Golf IV SDI maar als mijn ventje een andere auto krijgt doen we die ook weg. Is wel jammer omdat het mooie auto's zijn maar vind em voor mezelf te duur. Ik rij ook niet genoeg om een diesel te rijden. Zaterdag gaan we proefrijden in de Golf VI, ben beniewd. De Seat trekt mij ook wel.

Hoe gaat het nu met je?

Heb gister en vandaag temp verhogingen gehad, dus hopen dat ie morgen ook hoog of hoger is en dan heb ik eindelijk mijn ei wel gehad denk ik. Hoop het wel want ik ben het wachten een beetje moe..

Heb na mijn werk gesport want mijn ventje heeft cursus dus die kwam niet thuis eten en dacht, heb ik dat alvast gehad. Ben nu doodmoe haha. Ik was blij dat ik nog spaghetti van gisteren had, hoefde ik ook niet te koken. De afwas staat er nog wel haha :rolleyes:
    Verder alles z'n gangetje hier.

Liefs!

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

Nou, de ongi komt eraan hoor. Ik weet het zeker. Weer ongikramp onderin mijn buik. En ik had het zo gehoopt deze keer. Natuurlijk iedere keer, maar nu toch wel weer wat erger, omdat ik dacht dat ik een innesteling had gevoeld vorige week. En nu moet ik er toch maar aan geloven dat de verklevingen inderdaad terugzijn i.p.v. zwangerschapskrampjes.

Vanavond sporten, hoop dat dat iets helpt.

Verkoudheid is zo goed als voorbij.

@Deborah,
    Hoop ook dat je je ei nu dan wel hebt gehad meid. Hoe is het met je temp?

Liefs

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Vervelend he als je die ongie-krampen weer voelt en je denkt juist iets anders. Ik had vorige maand ook goeie hoop omdat ik juist niet veel merkte. De ongie kwam dus ook best wel onverwachts en dat viel tegen.

Mijn temp was weer hoger vanmorgen, 37.0! Joepie mijn ei is weer terecht! FF geeft aan op dag 22 en toevallig hebben we die dag zelf en 2 dagen ervoor geklust (wij klussen altijd om de dag) dus we zitten weer goed wat dat betreft. Nu maar weer rustig op het wachtbankje zitten tot judgment-day.
    Droom stiekem alweer van een leuk kerstcadeautje :rolleyes:
    Tja, we mogen de hoop niet opgeven natuurlijk!

Mijn ei-sprong-indicator-theorie is wel helemaal naar de knoppen want ik heb er niks van gemerkt deze keer haha. Had alleen wat gevoelige boobs maar dat is ook weer weg.

@Ella: Hoe gaat het met je meid? Ben benieuwd hoe het allemaal nog is gegaan met je.

Liefs!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ja ontzettend vervelend. En toch blijf ik dan een beetje hoop houden he? En kon het niet laten om eventjes bij het symptomen topic te loeren. SLECHT SLECHT SLECHT!

Ik baal als een stekker. Had zo gehoopt dat we woensdag bij het ziekenhuis hadden kunnen zeggen dat het allemaal niet nodig is.

Ik zal voor je duimen meis! Wordt dus een langere cyclus dit keer voor jou.

X

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden!

Even een berichtje... Ben niet zo actief de laatste dagen op internet, maar komt omdat ik het erg druk heb op dit moment. Op het werk, maar ook prive. Maar ja... leidt wel lekker af van het zwanger worden, dat is wel fijn! :D

Bianca, bah balen hoor dat je je ongi alweer aan voelt komen. Voelt toch altijd weer behoorlijk shit... Gelukkig is je verkoudheid over. Heb je niet alles tegelijk tenminste. Ik voel het ook altijd een paar dagen vantevoren als m'n ongi eraan komt, maar......... en ik wil echt geen valse hoop geven...... toen ik zwanger bleek, dacht ik ook echt dat ik ongesteld ging worden. Dus eigenlijk zeggen die krampjes niet zoveel... althans bij mij.

Deborah, yeahhhhh... je ei gevonden en ook nog eens goed geklust! Ik ga weer voor je duimen!
    Fijn trouwens dat het afgelopen weekend meeviel met de confrontaties.
    En inderdaad... een kerstboom in huis is leuk en het werkt ook nog eens ontspannend ben ik deze week achtergekomen. Omdat ik het zo druk heb steeds, ook 's avonds, is het echt genieten om laat op de avond nog even bij de kerstboom te zitten met een glaasje wijn haha.

Ella, meid... waar ben je!

Gaby, hoe is het?

Ik weet het niet wat m'n ei betreft. Heb nu testen van Babyboom en die bevallen me echt voor geen meter! Voorheen had ik die van Sensitest en die gaven altijd een mooie stijgende lijn aan qua LH-piek. Bij die van Babyboom is het zo dat ze ineens plotsklap positief zijn en net zo snel ook weer negatief. Gisteravond had ik eentje die naar het positieve toe ging en vanavond had ik ineens weer een totaal negatieve test. Ik denk dus dat de LH-piek ergens tussen vannacht en vanavond is geweest. We hebben goed geklust in ieder geval en eigenlijk zouden we vandaag voor de zekerheid ook nog een keer moeten (ja... het wordt echt een 'moetje' soms :oops: ), maar ik vrees dat dat er niet in zit, want mannetje ligt nu te pitten op de bank... hij is bekaf! :(

Ik ga even lekker onder de zonnebank.

Liefs Caro

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Nou, de ongi heeft doorgezet hoor. Was net klaar met optuigen van de kerstboom :cry:
    En twee dagen te vroeg. Mijn LF loopt dus absoluut niet gelijk. De ene keer 16 dagen, vorige keer 13 dagen, nu weer 11. Dat lijkt me toch ook niet helemaal goed. Ze zeggen toch dat ie iedere maand ongeveer gelijk moet zijn?

Ik baal zo! Heb even dipje. :(

@Caro
    Ik vind die testen van Babyboom op foto's er al niet eens goed uitzien, hihi. Ik hou het mooi bij Sensitest. En misschien ga ik wel helemaal geen ovutesten meer gebruiken komende maand.
    Je hebt in ieder geval goed geklust ;)

Hoest met jullie meiden?

Liefs

11. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo,

sorry dat ik er niet meer zo vaak ben.
    ik ben erg verdrietig en verstrooid de laatste dagen.
    bovendien had ik deze week elke avond iets te doen.

ben nog steeds niet ongesteld geworden en de testen geven negatief aan.
    heb vanochtend de huisarts gebeld. maandag laat ik even bloed prikken.
    ook heb ik al met de gyn gebeld (de assistente uiteraard). zij gaf aan dat ik wel een echo mag laten maken.

tja, ik wacht het bloed even af. sta er ook niet op te springen om weer met de benen wijd te moeten bij een andere gyn (mijn gyn zat helemaal vol tot na de kerst).
    en uiteraard test ik na het weekend nog maar eens.
    ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. als ik gewoon ongesteld geworden was, zat ik bijna weer in mijn vruchtbare periode. nu kan ik niks. ik laat de alcohol al netjes staan, maar ik vraag me af of het nodig is. met de kerstdagen wil ik ook lekker genieten.
    of van een zwangerschap of me volproppen met alles wat slecht voor me is........... ;)
    zelfs na de vmk had ik weer een mooie cyclus, dus ik kan het niet verklaren.

tuurljik hoop ik heel erg dat ik zwanger ben, maar ik begin het somber in te zien.
    misschien is er iets mis! :(

sorry dat ik niet op jullie persoonlijk reageer.
    ik leef wel met jullie mee en blijf steeds voor jullie duimen.
    op het moment ben ik op het werk en vanavond ben ik weer weg.
    ik wilde jullie toch iets laten weten.

liefs
    ella

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    *geeft dikke knuffel aan Ella*

Meis, wat ontzettend balen. Kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. En natuurlijk duim ik voor toch een positieve test snel.

Liefs

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oh Ella toch, heb met je te doen meid. Gelukkig kun je maandag terecht voor een bloedtest en als deze negatief is, kun je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent, maar ja... dan komt de vraag wat er aan de hand is. En kan me voorstellen dat dat je erg onzeker maakt. Misschien heb je wel een ongi over geslagen? Dat hoor je toch weleens?

En je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor dat je hier de afgelopen dagen niet geweest bent. Wij snappen dat maar al te goed! En het moet natuurlijk niet zo zijn dat het een verplichting wordt, alsjeblieft niet zeg... We hebben al genoeg verplichtingen in het leven. ;)

Bright (sorry, ik noem je steeds Bright, maar dat zit er al zo in!), Bianca, wat een tegenvaller dat je ongesteld geworden bent! Logisch dat je in een dip zit. En ik weet niet of de LF meestal hetzelfde is, bij mij wel over het algemeen. Sterkte meis... het is toch altijd weer een domper!

Wij gaan over een uurtje weg. Uiteten (alweer) met de familie (ooms, tantes, neven en nichten) van m'n hubbie. Zin in! Ga me nu dus even omkleden en optutten!

Hoop dat jullie ondanks de dipjes, toch nog een beetje kunnen genieten van het weekend. Jullie staan niet alleen in je onzekerheid over het hele zwanger-worden-gebeuren... dat sterkt misschien een beetje... Fijn weekend!

Liefs Caro

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Caro,

Hihi, ja automatisme he? Ik heb nu net Sterre uit mijn systeem, haha.
    Hoe was je etentje?

@Allen
    Hoest met jullie meiden?

Gisteren sinterklaas gevierd met handbal, was erg gezellig. Heeft ook goed geholpen om focus weer te zetten op nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Vanavond handbal kijken bij mijn oude team en daarna klein afscheidsfeestje. En morgen misschien handbal kijken bij mijn nieuwe team. Haha, een en al handbal hier dit weekend ;)

Ga zo eventjes boodschappen doen. Huisje is weer schoon. Kerstboom staat weer opgetuigd. Lijkt weer gezelli!

Fijn weekend meiden.

Liefs

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

@Bianca, shit zeg dat het toch doorgezet heeft maar zoals je zelf al zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen. We moeten die instelling (helaas) wel nemen want anders word het strax alleen maar nog rottiger en nog meer rottiger (lekker nederlands maar dat maakt niet uit haha)
    Hoop i.i.g dat je over 2 daagjes een goeie uitslag krijgt over jullie zwemmers!

@Ella: Jee wat maak je toch mee zeg. Kan me voorstellen dat je hier enorm onzeker van word/bent. Zou ik ook echt wel hebben.
    Het moet inderdaad geen verplichting worden om hier te schrijven, net wat caro zegt, je hebt er al genoeg en we snappen het hier wel. Soms heb ik weleens een dip en ga ik nog niet eens achter de pc zitten omdat ik dan weet dat ik toch weer van alles ga zitten lezen.
    Ik heb een heel laat ei gehad dus hoop ook inderdaad dat ik of niet kan drinken omdat ik zwanger ben of me lekker kan vol gooien met alles wat slecht is omdat ik ongie ben...helemaal met je eens!

@Caro: Jij ook op het wachtbankje inmiddels zag ik? Ben heel blij met mijn ei die evengoed is gekomen maar nu is de vraag natuurlijk, wanneer word ik ongie? Ik heb ook een LF die niet gelijk loopt dus het word spannend.

Heb al 5 dagen een regelmatige temp van 37.0 graden, is ook voor het eerst. Ik voel wel al krampen die ik vorige maand had dus durf ik eigenlijk nergens op te hopen. Heb ook weer nergens last van, alleen heel lichtjes wat gevoelige boobs maar, dat wil niks zeggen want dat had ik vorige maand ook. Heb het deze week gelukkig wel druk dus tijd om na te denken heb ik niet haha. Volgende week lekker 2 weken vrij! En als ik ongie word stop ik zeker even 2 maanden met tempen want ben het even helemaal moe.

Liefs!

16. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

duidelijiker kan ik het niet zeggen.
    zaterdag kwamen ze aanzetten! heb het hele weekend dikke ogen gehad! ik liep er vreselijk bij.
    snappen jullie het nog?
    dit is toch niet normaal meer!?!

tja, ik weet niet of ik blij moet zijn. als je bijna twee weken overtijd bent hoop je toch dat je zwanger bent. dit heb ik echt nog nooit gehad.
    ik begrijp het dus ook even niet meer.
    wat is mijn lichaam allemaal aan het doen? ik heb zo veel steken gehad.

aan de andere kant ben ik opgelucht dat ik weet waar ik aan toe ben (enigszins dan)........

ik heb notabene 1 dag voordat ik ongi moest worden krampen en bruinverlies gehad. en 2 dagen voor mijn ongi slijm en roze bloed.
    waarom zet het dan niet door?
    blijkbaar heeft het allemaal niets te zeggen.
    mijn lichaam doet maar wat.
    wat ook vreemd is, is dat ik nauwelijks naar de wc kan. normaal heb ik heel snel last van diaree (zeker tijdens de :evil: ).

ik ben gewoon moe van het depri zijn...... bah bah bah.
    ik ga in ieder geval een afspraak maken bij de gyn. dit kan toch niet meer?!

bedankt voor jullie lieve berichten. fijn om met jullie mee te lezen wat jullie allmaal bezig houdt....

ga even koken.
    mail jullie snel weer
    x

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Deborah
    Ja echt shit inderdaad. Maar goed, tis niet anders. Woensdag maar even overleg hebben met de arts.
    De positieve instelling moeten we inderdaad hebben, anders is het niet leuk meer.
    Yay voor je ei! Eindelijk maar toch.

@Ella
    Jeetje mina zeg, wat ontzettend balen meid. Het leek zo raak te zijn! Bah.
    Nou inderdaad afspraak maken bij de gyn meis. Je bent wel net zo ongi als anders?

@Allen
    Gisteren ontzettende dip gehad. Een meid die vroeger mijn beste vriendin was en waar ik wegens omstandigheden geen contact meer mee heb, is nu zeker weten zwanger. Ik wist het wel al eerder, tenminste ik dacht het. Maar nu is het dus zeker! Ze is net een half jaar bij hem en wonen net, maar dan ook net samen. Tis gewoon niet eerlijk. Mijn groene monsters draaien overuren :rolleyes: Ik gun het echt iedereen, maar kan het van haar niet hebben. :cry:

Verder niet veel nieuws. Ben zenuwachtig voor woensdag. Wat nou als de verklevingen terug zijn en ze willen weer een kijkoperatie of inseminatie? Zijn beide dingen die ik eigenlijk liever niet wil. Kijkoperatie eventueel nog wel, maar wat helpt het. Heeft nu ook maar twee maandjes geholpen. Maar dat inseminatie zie ik helemaal niet zitten, brrrr.
    Nou ja, zit niks anders op dan afwachten tot woensdag denk ik.

Fijne avond meide

Liefs

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Ella: Meid, kan niks anders zeggen dan, kl*te. Ik zou ook zeker naar de Gyn gaan en laat ze het daar maar goed uitzoeken want dit is echt slopend en kan niet verder op die manier.

@Bianca: Wat een ellende zeg met die vriendin. Ik zou het ook niet kunnen hebben. Heb dus ook zo'n vriendin gehad waar ik nu geen contact meer mee heb door omstandigheden maar als ik zou ontdekken dat ze zwanger zou zijn grrr :evil: Het is inderdaad zoals je zegt, je gunt het iedereen maar van zo iemand kan je het 'gewoon' niet hebben.

Hier gaat het eigenlijk z'n gangetje. Heb wel krampen e.d maar hecht er niet te veel waarde aan.
    Helaas heb ik door iets heel stoms ruzie op het werk met een collegaatje dus dat is niet leuk. Is een heel verhaal die ik nog wel vertel maar moet zo gaan koken. Heb het heel druk deze week. Iedereen wil nog geknipt en geverfd worden voor de kerst dus zit elke avond vol. Maar zo gaat de week wel lekker snel.

Fijne avond!
    Liefs!

19. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hey girls! :D

Ella, wat balen voor je dat de :evil: toch nog zijn gekomen! Maar begrijp ik nou goed dat het niet helemaal doorzet? En ben je nog voor een bloedtest bij de HA geweest? Goed dat je weer een afspraak met de gyn gaat maken. Sterkte meis!

Bright, haha, zeg ik het weer, Bianca, herkenbaar hoor wat je schrijft over die oude vriendin van je. En al helemaal omdat ze nog maar zo kort bij die vriend is. Ik heb ook een vriendin die in juni haar vriend heeft ontmoet, in augustus al samenwoonde en in december zwanger was! Wij waren toen net drie maanden actief ermee bezig... bij hun was het meteen de 1e keer raak. Nou, hoe blij ik ook voor haar was, je slikt toch wel even.

En Bianca, heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis. Spannend... Ben erg benieuwd wat de gyn te zeggen heeft en ik hoop dat de zwemmertjes van je man verbeterd zijn.

Deborah, waar is je banner? ;) Je zit op het wachtbankje uiteraard, maar geen idee waar je zit. Ik hoop natuurlijk op goed nieuws voor jou binnenkort. Toch wel lekker dat je het druk hebt deze week, hoef je er niet zo mee bezig te zijn. Vervelend dat je ruzie hebt met een collega, niet leuk. :(

Hier alles okee. Voel af en toe een lichte ongipijn... heb ik altijd tussen eisprong en NOD, dus... ik ga er maar weer vanuit dat ik gewoon ongi wordt. Maar natuurlijk wil ik positief denken, dus ik hoop dat ik 1e kerstdag een positieve test in handen heb. Gisteravond een hele hevige buikpijnaanval gehad. Geen idee of het m'n darmen waren of m'n baarmoeder... Ik kon niet rechtop staan, zo'n zeer deed het. Heel raar...

Fijne avond meiden.

xxx

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

@Deborah
    Wanneer is je NOD?
    Vervelend dat je ruzie hebt op je werk met een collega. Is het uit te praten?
    Fijn dat je het zo druk hebt, heb je weinig tijd om ergens bij na te denken. Kun je hier niet even heenkomen om mij te knippen en te verven? ;)

@Caro
    Ben ook benieuwd. Hoop dat het goed nieuws is.
    Hmm, hevige buikpijn. Misschien innesteling. Ga heel hard voor je duimen meid! Hoop ook dat je eerste kerstdag positief test.

@allen
    Vind het zo fijn dat jullie begrijpen waar ik het over heb. Heerlijk om even een steuntje in de rug te voelen. Helpt heel goed. Thanx meiden!

Ben blij dat het snel morgen is. Dan krijgen we wat meer duidelijkheid. Heb vier pendels op december, dus hopen dat deze uitkomen, hihi.

Fijne avond!

Knuffel

Deel Deze Pagina