Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

@Caro: Wel balen dat het weer geen duidelijk positieve ovu-test was, kan me voorstellen dat je er wel wat onzeker van word...tenminste, dat zou ik hebben. Toen het bij mijn vorige cyclus zo lang duurde werd ik er inderdaad ook rustiger onder maar kan me ook goed voorstellen dat je denkt dat je het 'voor niks doet'. Ik zag trouwens dat je ook in April terug gaat/moet. Ik ook, lopen we strax misschien wel samen op.
    Leuk zeg je nieuwe baan. Een nieuwe functie is ook leuk, kan je zelf je draai eraan gaan geven, spannend.
    Jee, met je man heb je dus ook al wat meegemaakt lees ik zo. Voor een partner is het ook zwaar maar dat vergeten mensen heel snel vind ik altijd. Toen ik zo ziek was van de reuma kwam iedereen naar mij en mijn hub 'vergaten' ze. Dat zei hij ook later, dat hij dat heel zwaar vond.

@All:
    Bianca meid, waar ben je? CD30 zag ik, ben benieuwd of het goed met je gaat? En Ella ook weer aan het einde van de rit?

Met mij gaat het weer prima. Geen bruin/roze afscheiding meer, geen zwaar ongie-gevoel meer alleen wat krampen en steekjes. Ben wel wat licht in mijn hoofd en heb boobie-pijn en dat heb ik niet meer gehad sinds de 1e ronde maar goed...Ga me er niet op zitten focussen. Volgend weekend weet ik hoe het zit...even uitgaande van een cyclus van 28 a 29 dagen.

Ik zag dat ze morgen gaan verhuizen dus ben ik erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien allemaal. Spannend! Hoop dat we elkaar makkelijk kunnen terug vinden hier...dat er niks fout gaat e.d.
    Fijn weekend!

Liefs,
    Deborah.

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Even uppen... we waren al verhuisd naar de tweede pagina! :confused:

Deborah, spannend bij jou! Irritant ook he, die wachtweken. Ook al wil ik er niet teveel mee bezig zijn, ik merk toch dat ik me heel erg bewust ben van m'n lichaam. Zul jij nu ook wel hebben.

Denk wel dat ik een eisprong gehad heb hoor. Waarschijnlijk net de LH-piek gemist, die zal bij mij wel niet zo lang zijn.

Ben ook benieuwd naar het nieuwe forum. Wanneer gaat het eigenlijk over dan? Zal even het topic lezen waar het over gaat.

Fijn weekend nog even.

X Caro

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi hoi,

Lijkt erop dat de verhuizing goed is gegaan. Hoe is het met iedereen? Fijn weekend gehad?

@Deborah,
    Hoest nu? Heb je de thermometer weer weg kunnen leggen? En hoest met het ijs daar bij jullie?
    Nog last gehad verder van bruin/roze bloed? Hoop voor je dat het een innesteling was meid! Duim duim duim.

@Caro,
    Test jij twee keer per dag qua ovutesten? En welke gebruik je? Een vriendin van mij teste de eerste periode één keer per dag en kreeg toen ook vaak geen duidelijk positieve test. Toen ze twee keer ging testen wel. Ze miste iedere keer net haar LH piek, omdat ze een hele korte had. Na drie maanden twee keer per dag testen was ze zwanger (na drie jaar!).
    Mijn eileiders zijn helemaal open, daar is niets mee aan de hand voor zover ik van de gyn heb begrepen. Het zijn puur de eierstokken en de verklevingen die voor problemen zorgen.

@Ella en Gaby.
    Hoe is het met jullie meiden? Gaby, nog een weekje en dan je operatie!

@Allen,
    Hier hebben de :evil: :evil: zich weer gemeld. Gisteren kreeg ik al wat kramp en had iets bruinige afscheiding. Had nog even hoop, maar vanochtend waren ze er weer. :cry:

Beetje een raar weekend gehad. Manlief was zaterdag jarig, werd 30. Dezelfde dag hebben we de hond van mijn ouders laten inslapen (had kanker). Dus een feestdag met een treurdag ineen. Heel raar hoe dingen soms samenvallen.

Fijne dag vandaag meiden.

Liefs

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Hier even snel een berichtje van mij.

@Caro: Ik ben inderdaad mega bewust van mijn lichaam op het moment. Eigenlijk niet goed maar ja, kan er niks aan doen. Als ik druk ben met werk dan ben ik goed afgeleid maar zodra ik ga zitten dan begin het weer :rolleyes:

@Bianca: Hè verdorie meid, weer die ellendige rot :evil: En dan ook nog zo'n dubbel weekend gehad, vrolijkheid en verdriet.
    Ik heb de thermometer niet meer aangeraakt dus een hoeraatje voor mij haha. Ik heb geen bruin/roze bloed meer gehad gelukkig.
    Gister nog heerlijk kunnen schaatsen maar dat is vandaag weer helemaal over, maar ja dat is overal. Ik had het vandaag gewoon warm met + 5 graden haha...al 2 weken minimaal -5 graden geweest.

@All: Tel de daagjes weer af nu op het wachtbankje maar ik heb geen goede hoop moet ik eerlijk zeggen. Ik moet vrijdag of zaterdag ongie worden en ik voel nou al die welbekende krampen e.d....*snif*

Liefs,
    Deborah.

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hee hoi meiden!

Bianca, wat balen dat de duivels weer op bezoek zijn. :( En wat sneu van de hond van je ouders. Het is altijd zo erg om een huisdier te moeten missen. :( Is hij wel oud geworden?

Deborah, toch blijft het nog even spannend voor jou. Heel knap dat je niet getempt hebt! Zo blijf je er toch wat relaxter onder denk ik. Trouwens, toen ik zwanger was dacht ik ook echt dat ik ongi ging worden, maar niet dus. Wil je geen valse hoop geven hoor, maar het hoeft dus niks te zeggen. Zelf voel ik het intuitief vaak wel aan dat ik ongi moet worden.

Met mij is alles goed. Sinds gisteren al een heel licht ongigevoel in buik en rug. Moet nog een dikke week, dus erg vroeg voor mijn doen. Of het wat te betekenen heeft, geen idee! Weet wel dat toen ik zwanger was, ik ook al redelijk vroeg zo'n apart ongigevoel had. Maar ik durf er niet op te hopen. Ben ook wat snibbig af en toe... had ik ook toen ik zwanger was. Nou, jullie lezen wel dat ik weer hoop begin te krijgen. Gevaarlijk... want als ik ongesteld wordt komt de klap des te harder aan. Dus ik zet mezelf maar weer in de negeermodus.

Ella en Gaby, hoe gaat ie? Ella, je loopt alweer tegen je NOD aan toch?

Liefs Caro

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja, ik test twee keer per dag. In m'n fotoalbum staan testen van september. Deze zijn te vergelijken met die ik nu had. Ze zijn van sensitest.

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Sterre82 en voel je je anders dan normaal :D ?
    je nod is bijna of niet ?

Bright nog gefeliciteerd met je mannetje !
    en heel erg van de hond van je ouders :(
    ik heb zelf ook een hond en ik zou er echt niet aan moeten denken om hem te moeten laten inslapen :(

Caro31 oeiii meis , zo te lezen voor jou ook een spannende week :D
    en je heb duidelijke ovutesten ;)
    ik ga zooooooo voor jullie duimen !

hier nog steeds geen ongie :( :( :(
    ik word er knetter gek van !
    ik zit nu dag 5 na de pilletjes, de vorige keer werd ik na dag 3 al ongie , nu nog steeds niet !
    me lichaam is me ook aan het foppen!
    ik heb hele pijnlijke borsten en me tepels zijn kei hard :(
    en ik slaap nu al 4 dagen op rij al heel slecht !
    elke keer moet ik eruit om te plassen en ik ben om 4 uur klaar wakker !
    mja als ik over 2 dagen nog niet ongie ben , ga ik een test doen !
    ik had de gyn al gebelt en die zei ook dat ik wel moest testen en het maakte niet uit als ik tijdens de operatie ongie ben !

nou meisjes ik ga werken

liefs gaby

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel hoop heb deze maand, vooral door dat beetje bruin bloed verlies en voel me anders dan normaal, ik weet niet, ben héél zenuwachtig maar goed kan het mezelf ook aanpraten natuurlijk...Pff tis ook zo spannend.

@Gaby: Ik voel me dus inderdaad anders...veel emotioneler, zat laast te janken omdat ik op tv iets zag wat ik me enorm aangreep en waar ik normaal niet zo emo om ben zeg maar.
    Jij nog niet ongie?! Gek zeg. Zit jij dus ook best wel in spanning dan?

@All: Ongie gevoel komt vandaag met vlagen maar ik probeer er niet op te letten maar ja dat gaat zooo moeilijk. Ik heb het idee dat die krampen ook niet echt bij mijn baarmoeder zitten maar meer aan de zijkant in mij liezen en naar mijn navel toe zeg maar....Heb ook wel een beetje last van gespannen boobs maar ja, wie weet praat ik het mezelf weer allemaal aan. Zal wel weer een teleurstelling worden als ik toch ongie word.... :(

Liefs,
    Deborah.

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Sterre82 wat vreselijk spannend voor jou !
    ik duim zo hard met je mee meis !

hier is de ongie in volle glorie los gebroken!
    was vanmorgen super blij maar nu :(
    damn wat heb ik weer een pijn, ik lig op bed met een kruik en 2 paracetamols in me maag !

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Gaby: Fijn voor je dat je toch nog ongie bent alleen balen dat je er zoveel last van hebt zeg! "Gewoon" lekker uitkijken naar maandag en de tijd die erna gaat komen. Het word nu wel heel spannend.

Met mij gaat het wel goed. Wel verschrikkelijk gevoelige boobs zeg, het doet gewoon pijn. Maar ja stel, ik ben zwanger dan geef ik daar natuurlijk helemaal niks om. Ongie krampen vallen ook mee vandaag maar goed, ben er weer veelste gefocused op...
    We hebben vandaag ook te horen gekregen dat hubbie 10 April een kijkoperatie in zijn knie krijgt. Hij loopt er al een tijdje mee en heeft een MRI gehad. Daar was op te zien dat het kraakbeen aangetast is en zijn miniscus (als ik het zo goed schrijf) is ook niet goed. Aan de hand van die kijkoperatie gaan ze kijken wat er verder gaat gebeuren. Zijn hobby (voetbal) kan ie i.i.g opgeven want dat mag/kan ie niet meer. Best zielig, hij heeft het er wel moeilijk mee.. :(

Liefs,
    Deborah.

11. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Gaby, gelukkig dan toch eindelijk ongi! Volgende week je operatie al, spannend! Zie je er erg tegenop? Moet je ook nog blijven in het ziekenhuis of kun je meteen dezelfde dag weer naar huis?

Deborah, wat sneu voor je vriend zeg. Kan me voorstellen dat als zijn hobby voetballen is, hij behoorlijk depri is eronder dat hij dat niet meer mag doen. Bij jou nog steeds spannend. Heb je anders nooit zoveel last van pijnlijke boops voor de menstruatie? En wanneer is je NOD eigenlijk. Ik blijf doorduimen!

Hier alles goed. Ik beeld me weer van alles in en dat moet ik niet doen, want anders is de teleurstelling weer zo groot. Ik ga ook maar niet opschrijven waar ik allemaal 'last' van heb, want dat brengt misschien geen geluk. ;) Afwachten maar....... BAH, ik haat afwachten! :rolleyes: Morgen is m'n hubbie jarig. Ik ga zo even wat slingers ophangen hahaha. Hij komt vanavond pas laat thuis van z'n werk, om een uur of 22.00 uur. Heb ik mooi even de tijd ervoor. Doe ik anders nooit hoor, maar heb dit jaar niet echt een supergeweldig cadeau voor hem gekocht, dus dacht... dan doe ik dit erbij voor de gein... hij zal wel opkijken. :confused:

Nou meiden, fijne avond en tot gauw!

X

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Haha leuk zeg! Doe ik ook altijd hoor, versieren, dus je hoeft je nergens voor te schamen o.i.d :D Vind het gewoon heel gezellig.
    Ik heb alleen de 1e ronde overal last van gehad, pijnlijke boobs e.d en daarna niet meer eigenlijk. Nu weer wel heel erg en daar ben ik best verbaasd over. Maar goed, ik moet gewoon wachten....*zucht* Ik haat het wachten ook :rolleyes:
    Oja, mijn NOD is a.s zaterdag of zondag. Even er vanuit gaande dat mijn ei-gevoel heeft geklopt enzo. Ik kan nu op het moment ook nergens anders aan denken, zelfs m'n werk leid niet meer af nu...Ohh help, waar ben ik aan begonnen hahaha....

Liefs,
    deborah.

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hahaha, gelukkig ben ik niet de enige. Heb net met moeite twee slingers opgehangen, het hangt er een beetje raar bij, kreeg het niet goed voorelkaar. Maar ja, gaat om het idee.

En oh wat herkenbaar wat je schrijft... ik denk ook bijna aan niets anders meer de laatste dagen. Ben er deze rond weer extreem veel mee bezig. Mijn mannetje zij gisteren: je bent zwanger! Kwam omdat ik weer zo snibbig uit de hoek kwam en normaal ben ik altijd erg lief. ;) En net had ik m'n moeder aan de telefoon en zij zei ook dat ze dacht dat ik zwanger was. Ik heb haar de hele week nog niet gezien of zo en ze heeft het ook nog nooit gezegd (gelukkig ook, want eigenlijk kan ik daar helemaal niet tegen). Het was een gevoel zei ze. Had ze de hele week al. Nou, dat is toch raar? Ik moet nog echt ophouden, want anders ga ik het ook nog echt geloven. :)

Nou Deborah, sterkte met wachten. Ik zit gezellig naast je hahaha.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hou op schei uit...Ik heb ook allemaal van die dingen...Vrienden van ons hebben een hond die bij 'vreemde' mensen altijd de longen uit z'n lijf blaft als ze binnen komen...bij mij was ie doodstil. Die vrienden vonden het maar akelig.
    De kamer waar wij de kinderkamer van willen maken is nu nog de kleren-kamer met een enorme wandkast. Mijn vriend noemde het ineens de kinderkamer...heeft tie nooit gezegt...
    Pfff....Ik ga ook ophouden nu want anders word ik gek haha.
    Wij gaan gewoon rustig op het bankje zitten, doen onze mond op slot en slikken de sleutel in :-#

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    En Deborah, hoe gaat ie nu? Wel heel apart zeg van die hond van je vrienden. En ook dat je vriend het heeft gehad over de kinderkamer! Ik weet nog dat toen ik zwanger was en ik het nog niet wist we het 's avonds in bed een hele tijd over kindernamen hebben gehad. Normaal zeiden we altijd: ach, waar hebben we het over... er is toch nog niks... Toen was het anders, heel apart.

Hier alles goed. Gisteren hele gezellige verjaardag gehad. Nu lekker weekend, heerlijk. Ben deze week gedeeltelijk ingewerkt in m'n nieuwe baan; gaat wel heel pittig worden heb ik het idee. Maar ik laat het maar op me af komen en zie het allemaal wel.

Verder af en toe wat licht ongigevoel en vannacht een uur wakker gelegen van een hele gespannen buik. Het leek erop alsof het m'n darmen waren. Nog een paar dagen wachten. Ik weet het niet hoor. Durf er ook niets meer over te zeggen eigenlijk nu m'n NOD dichterbij komt.

Fijn weekend iedereen!

Liefs Caro

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi meiden,

@Deborah,
    Spannend meid. Ik duim voor je. Het klinkt allemaal erg positief!
    Goed dat je de thermometer niet meer hebt aangeraakt.
    En wat vervelend voor je hubbie. Bestaat er geen kans dat hij het voetbal na de operatie wel weer gewoon kan oppakken, maar misschien rustiger aan?

@Caro,
    Ook voor jou spannend. Zou toch wat zijn zeg....
    Max (de hond van mijn ouders) is 9 geworden. Dus niet echt heel erg oud. Had nog lang genoeg meegekund. Maar ja, soms is het niet anders.
    Hoe was je verjaardag van jouw hubbie? En wat voor cadeau heb je hem gekocht?

@Gaby
    Yay voor de doorgebroken ongi meid! Is het met de pijn al wat beter?
    Nog een paar dagen en dat is je operatie.

@Allen,
    Ik heb een ontzettende k*tweek. Het wordt me allemaal een klein beetje teveel. Heb het hartstikke druk op mijn werk, de hond van mijn ouders, weer die teleurstelling deze maand....
    Pfff, doe de hele week al niets anders dan boos zijn, verdrietig zijn, chagerijnig zijn. Arme hubbie :cry:
    Vandaag ben ik vrij, ga aan de schoonmaak en verder zie ik wel wat er op me afkomt.
    Ga ook weer beginnen met ovutesten. Heb ervaren dat ik dan toch minder stress heb als zonder ovutesten.

Weet niet hoe vaak ik hier te vinden ben hoor.

Fijn weekend alvast meiden.

Liefs

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hey Bianca, doe rustig aan meis... Soms heb je van die periodes dat alles tegelijk komt. Geef maar toe aan je gevoel, des te eerder is het weer over. En doe maar rustig aan met het forum... doe gewoon lekker waar je zin in hebt.

Heb m'n mannetje een 'nachtje weg' gegeven. Gaan we volgende week waarschijnlijk doen, even er tussenuit met z'n 2-en, ook al is het maar twee dagen. De verjaardag was heel gezellig! Gisteravond visite gehad, overdag hebben we gewoon gewerkt.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Kl*te zeg dat je een k*tweek hebt gehad! Komt ook inderdaad allemaal tegelijk. Ik snap helemaal wat je bedoeld met die ovu-testen, dat het minder stress geeft als je ze wel doet. Dat heb ik nu ook wel ervaren met tempen. Het is ook spannend e.d maar je weet wel wanneer je de 'dingen' kan verwachten enzo en waar je aan toe bent. Nu is het alleen gissen. Doe lekker rustig aan en als je geen zin hebt om hier te komen dan snappen we dat absoluut meid!

@Caro: Fijn dat het zo gezellig is geweest. En even lekker weg, heerlijk. Geniet er van!

@All: Ik heb gister een test gedaan en die was hartstikke negatief :cry: Niet eens een ieniemienie twijfelstreepje. Ik kon gewoon niet wachten tot mijn NOD en heb die van mate care gebruikt. Ik vond het wel vreemd omdat ik echt het idee had dat het weleens raak zou kunnen zijn. Pijnlijke boobs, witverlies, bruin bloed gehad, misselijk...Waarschijnlijk heb ik het mezelf aangepraat. Nu maar wachten tot ik ongie word en weer door naar een nieuwe ronde :(

Wij gaan dadelijk lekker uiteten en vreet ik me helemaal vol haha.
    Fijn weekend iedereen!

Liefs,
    Deborah.

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Deborah aaaahh wat sneu voor je vriend zeg dat hij dat moet opgeven :(
    nee jij gaat niet ongie worden , dat verbied ik ;)
    je heb gewoon nog te vroeg getest !
    over een paar dagen kom je ons verblijden met een foto met 2 streepjes erop :D

Caro31 nog gefeliciteerd met je mannetje ! :whistle:
    wel lekker voor jullie ff samen ertussen uit !
    ik haat het wachten ook altijd verschikkelijk :(
    de dokter had het er wel over dat ik miss een dagje nu moest blijven.
    ik zie er helemaal niet tegen op, ik wil heel graag ;)

ik duim voor jullie allebij heel erg met jullie wachtdagen !

Bright ik hoop dat je wat rustiger wird net de ovutesten !
    ik heb het er vaak ook heel moeilijk mee, dan word alles gewoon veel te veel .
    knuff meis !

nou meisjes , ik heb vandaag het ziekenhuis gebelt en ik moet maandag er om half 12 zijn en om half 2 word ik geopereert.
    ik wil nog steeds heel graag, maar ik ben nu al bloed nerveus !
    kan me niet snel genoeg maandag zijn!
    jullie gaan toch wel aan me denken hé ;)

liefs gaby

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Gaby: Haha ik hoop dat je gelijk krijgt...maar ja, zoals een echte vrouw-die-zwanger-wilt-worden betaamt heb ik uiteraard nog steeds hoop...Waarschijnlijk wel tegen beter weten in maar ja, hoop is het laatste wat je op moet geven zeg ik altijd.
    Voor jou word het nu écht spannend zeg! Zelf ik voel al kriebels in mijn buik hihi. Uiteraard ga ik aan je denken en mocht ik je niet meer lezen hier voor die tijd dan wil ik je alvast héél véél suc6 wensen! Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken en dat je goed hersteld!
    Oja, nog even een vraagje. Word het weer een soort kijoperatie of gaan ze het echt open maken zeg maar? Vind het wel interessant om te weten om ik misschien ook zo'n operatie krijg.

Het is inderdaad wel vervelend voor mijn hub allemaal. @Bianca: Hij is helaas op een leeftijd gekomen (33) dat hij niet echt meer 'terug' kan komen zeg maar. En tja die knie was al niet veel v.w. een auto ongeluk, hij draagt al een brace e.d dus hij zal een andere hobby moeten gaan zoeken.

Liefs!

Deel Deze Pagina