Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hmmm, raar dat ze zo vaag waren qua uitslag.

Volgens mij heeft het geen effect op je ei hoor. Kan best zijn dat je morgen nog wat ongi hebt.

Kan ook te maken hebben met dat je net bent gestopt met de pil.

Liefs

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja was heel erg onduidelijk, of ja, het was wel duidelijk maar qua endo niet echt. Eerst zei zei van niet en later wel.

Ik hou mijn temp gewoon goed in de gaten en uiteraard genoeg klussen, dan kan ik mijn ei ook niet 'missen' mocht het anders verlopen met mijn cyclus deze maand.
    Wat is dat ontpillen toch kl*te eigenlijk...pff. Ik zag dat je op mijn andere topic gereageerd had en zie idd dat je cyclus veranderd is na de eerste maand.

Liefs!

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dat is een typische endoklacht. Heb er ook last van gehad, maar niet zo erg dat het zweet me uitbrak. Wel veel darmkrampen tijdens de menstruatie... zelfs met bloedverlies.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Succes morgen! Ik moet vrijdag weer naar de gyn. Ben benieuwd...

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bright: Suc6 morgen en ik ben benieuwd!

@Caro: Is inderdaad een endoklacht en ook héél erg pijnlijk. Voor de rest merk ik er gelukkig weinig van, zoals sommige die de hele maand, dag in dag uit pijn hebben.
    Jij vrijdag naar de gyn, ben ik ook benieuwd naar.

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Wij komen net bij het UMCG vandaan. Blijkt dat de uitslag van ons streekziekenhuis niet klopt. Zij hebben bij ons aangegeven dat het zaad van mijn man goed was, maar het UMCG heeft dezelfde resultaten bekeken en die geven aan dat de kwantiteit niet goed is (maar 10%). Dus dat was ee n behoorlijke domper.

Ik hoef in ieder geval geen kijkoperatie meer. Mijn eierstokken zitten aan de achterkant nog verkleefd, maar dat kan niet losgemaakt worden. De voor en zijkanten zijn vrij. Dat betekend dat ongeveer 50% van mijn eisprongen vruchtbaar zijn. Dus dat is dan wel weer positief.

Zucht. In december opnieuw semenonderzoek en dan afwachten.

Liefs

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Poeh dat is niet zo goed nieuws zeg, echt kl*te. Gelukkig zijn je eierstokken nog redelijk vrij.
    Alleen shit dat je nou weer moet gaan wachten tot December...hoop voor je natuurlijk dat je voor die tijd toch zwanger bent en dat het helemaal niet nodig is.

Liefs!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ja is inderdaad echt kl*te, maar weinig aan te veranderen.

Komt echt aan op juiste timing nu.

Heb maar alvast vitamines opgehaald voor manlief, hihi.

Ik blijf positief ingesteld hoor. Er hoeft maar 1 van die 2,6 miljoen sterk genoeg te zijn ;)

Liefs

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Jeetje Bright, wat een domper! Goed dat je positief blijft!
    Fijn dat je geen kijkoperatie meer hoeft.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Eigenlijk te gek voor woorden dat 2,6 miljoen 'niet goed' is...Het zijn er toch genoeg zou je zo denken. Maar inderdaad, positief blijven en ik zeg altijd maar 'hoop is het laatste wat je op moet geven'

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Inderdaad te gek voor woorden, maar goed in medische termen is het dus ernstig.

We zullen het allemaal wel zien. Misschien valt het in december wel mee. En anders zijn er altijd nog andere mogelijkheden.

Hoop is pas weg op het moment dat we alles geprobeerd hebben.

LIefs

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad meid. Mijn vriend was heel bang dat ik er aan onder door zou gaan mocht het helemaal niet lukken op welke manier dan ook. Ik zei toen tegen hem dat ik reeel genoeg ben om te beseffen dat wat niet gaat/lukt je er ook niks tegen kan doenn (tuurlijk zou het veel verdriet geven)...maar dat ik het wel jammer zou vinden dat ik misschien achteraf zou moeten denken dat we er niet alles aan gedaan zou hebben.

Toen ik vorige maand mijn ei dacht te hebben wilde hij niet vrijen...daar werd ik dus wel een beetje pissig over. Moet ik misschien niet doen maar het voelde gewoon heel kl*te.
    Toen ik ongie werd zei hij dat hij het toch stiekem wel jammer vond dus hoop dat hij nu wel beseft dat we er wat voor moeten doen en niet moeten kijken of het 'per ongeluk' raak is.

Liefs!

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Nou, kan me heel goed voorstellen dat je pissig werd hoor. Zou ik ook hebben. Ik bedoel, als het al moeilijker gaat, dan moet je sowieso goed timen. Maar goed, das achteraf.

Mijn man heeft ook heel erg het idee dat hij alles geprobeerd wil hebben. Ik heb wel zo mijn grenzen, maar die vind hij gelukkig ook ok. Zo willen wij geen iecel of spermadonor. Ook geen draagmoeder of iets dergelijks. Als het met ons tweeen niet lukt dan zou adoptie of pleegouderschap nog een optie zijn.
    Lijkt misschien raar dat we hier al mee bezig zijn, maar ik wil dat graag besproken hebben zodat we in ieder geval van elkaar weten wat we willen en juist niet willen.

Liefs

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dat zijn inderdaad dingen waar wij ook al over hebben gesproken. Mijn vriend wilde in eerste instantie niet eens IVF, vond hij te moeilijk. Nu we echt bezig zijn wil hij het wel mocht het niet lukken. Hij is een beetje het type...eerst alles van 10 kanten bekijken en dan pas beslissen. Is ook niet erg hoor.

Als je weet dat het moeilijk gaat worden dan heb je het 'gewoon' over de dingen van 'wat als...' Je staat er al gelijk heel dichtbij om het maar zo even te zeggn.

15. sjaaantje

sjaaantje Lid

23 okt 2008
    9
    0
    0
    Hoihoi
    in 2006 heb ik een kijkoperatie gehad waaruit bleek dat mijn eileiders verkleefd waren :( gyn zij toen ik uit mijn narcose kwam"dat wordt ivf opereren zou volgens hem uitstel van ivf zijn :confused: toch hebben ze besloten om mijn te opereren dat ze in begin 2007 hebben gedaan waarbij ze een eileider hebben kunnen openen en eentje moeten verwijderen. Ze gaven ons een jaar om zelf te proberen, na dat jaar was ik nog niet zwanger, hsg gehad eileider was nog open, daarna 6x iui gehad en helaas nog geen resultaat :( nu starten we met ivf in november.
    achteraf weet ik niet wat ik ervan moet denken(beetje proefkonijn?)maar van de andere kant er ook weer alles aan geprobeerd.
    Maargoed hopenlijk bij ivf meer geluk.

16. sjaaantje

sjaaantje Lid

23 okt 2008
    9
    0
    0
    eigenlijk past het ook weer niet bij het onderwerp want ik ben nog steeds niet zonder hulp zwanger. toch?

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tuurlijk pas je er wel bij :D We zitten allemaal in hetzelfde schuitje toch.
    Wel vreemd dat ze eerst het ene zeggen en dan toch nog opereren. En waarom is jou ene eileider toen toch weggehaald?
    Mijn linker eileider zit ook dicht maar je zegt dat ze die bij jou nog hebben kunnen openen...Bij mij hebben ze hem ook niet gelijk de eerste kijkoperatie geopend, vind dat heel vreemd waarom niet. Of is daar echt een 2e 'grotere' buikoperatie voor nodig?

Liefs!

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    meiden ik heb een vraagje aan jullie

hoe is jullie gyn er achter gekomen dat jullie verklevingen hadden ?
    via inwendige echo ?

liefs gaby

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Sjaantje:

Natuurlijk hoor je erbij. Jammer genoeg wel :(

Hoe ben jij bij de arts terecht gekomen? Kan me wel voorstellen dat ze alles willen proberen hoor. Mijn arts in het streekziekenhuis zei ook dat we nu eerst een jaar moesten wachten en daarna IVF. Ze heeft ons gelijk doorgestuurd naar het UMCG en die gaan nu meer onderzoeken doen.
    Ben ik eigenlijk wel blij mee, ben nog niet toe aan IVF.

@xgabyx:
    Mijn gyn dacht op de inwendige echo een cyste te zien. Daarvoor heeft ze de kijkoperatie gepland. Tijdens de kijkoperatie bleken het verklevingen te zijn. Dit kon ze niet zien op de inwendige echo.

LIefs

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad, via een kijkoperatie. Via een inwendige echo kunnen ze dat niet zien.

Deel Deze Pagina