Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Blijft toch spannend dan. Ik blijf ook voor je duimen!

@Bright: Dan heb je dezelfe avond als ik haha. Mannetje is ook weg en huppel af en toe naar boven om hier te spieken. Nou klusser de klus voor jullie de komende 10 dagen ;)

Het is inderdaad fijn als je partner meeleeft. In het begin had hij dat nog niet zo en dan voelde ik me weleens 'alleen' maar gaande weg is hij toch bij gedraaid.
    Nou, nu maar het bankje weer opzoeken en kom er niet meer van af (tot ik het bedje op ga zoeken natuurlijk)
    Fijne avond nog!

Liefs!

2. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    Hey Deborah,
    ik begrijp het precies. we kennen de up's en downs allemaal. ach ja, we hebben elkaar he.
    je hebt in ieder geval duidelijkheid.
    met frisse moet naar de volgende ronde...

toen ik twee weken overtijd was en toch ongi werd, was ik ook behoorlijk van slag.
    net op dat moment kwamen mijn ouders op bezoek.
    mijn vader denkt dat ik er nu een "wedstrijdje" van maak (omdat mijn zus ook graag zwanger wil worden) . terwijl dat echt niet zo is. snap niet dat hij zo iets kan zeggen..... ben ook erg teleurgesteld dat hij zoiets zegt.

mijn vriend was deze maand ook een beetje van slag dat het nog niet gelukt is. hij begrijpt ook niet dat er zo veel mensen zijn die zo snel zwanger raken.
    en dat het bij ons zo lang moet duren. hij is naar mij toe wel heel begripvol maar ik merk dat hij het toch ook erg graag wil.

deze maand was ik weer bang dat ik zo lang op mijn menstruatie moest wachten. het is uiteindelijk 31 dagen geworden.
    ik slik nu ook etos zwanger worden.
    toen ik zwanger was, gebruikte ik die. ik hoop dat mijn cyclus daardoor weer een beetje stabieler wordt.

Caro, wat spannend. ik hoop dat je gewoon zwanger bent. heb je al een test gedaan?
    ik duim voor je.
    trouwens, nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. bevalt het goed?

bianca, succes met de ovu-testen.
    heb je een ontspannen avond gehad?

gisten heb ik mijn EHBO dipoloma gehaald.
    yeay!
    vanavond ga ik lekker zwemmen met mijn zusje.
    even ontspannen..... bijna weekend.
    jippie!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoiii lieve meisjes

zoals jullie van die lieve debsje hebben gehoort zijn me verklevingen weg :D
    dit had ik gewoon niet kunnen dromen !
    ik ben echt zo blij en gelukkig !
    want ze dachten eerst van miss krijgen we er 1 open of opender, maar ze zijn nu gewoon allebij open!
    ik ben gister avond rond half 9 gelukkig thuis gekomen..
    de operatie is ook heel anders dan alleen de kijkoperatie !
    de dokter en de zusters zeiden ook dat ik me er heel erg op verkeek..
    ik ben weer best wel ziek geweest, maar aaggg tis voor een goed doel ;)
    ik lag ook naast een rotwijf en kwam helemaal niet tot rust , die vrouw hebben ze zelfs een keer snachts verhuist omdat ze zo lastig was :(
    maar ik ben nu nog lekker aan het bankhangen ;)

liefs gaby

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Gaby: Hé meid, wat super geweldig! Ik ben zooo enorm blij voor je dat het goed is gegaan en zelf dat ze allebei open zijn nu. Wauw! Nu moet het toch wel goed gaan komen met jou. Wel ships dat je zo ziek bent geweest maar inderdaad, het is voor een goed doel he. Jee zeg, is het echt zo anders? In welke zin dan? Is het veel zwaarder, grotere sneeen, meer impact? Sorry voor alle vragen hoor haha. Ben weer veel te nieuwschierig. Doe nog maar goed uitrusten en bijkomen.

@All:
    Hier is de ongie weer zo goed als weg, is vrij snel maar heb gister wel een enorm zware dag gehad. Zondag gaan we op kraamvisite bij vrienden van ons met de hele vriendengroep. Heb er niet zo zin in omdat ze dan weer gaan vragen wanneer en wie er aan de beurt is *zucht* Zit ik niet echt op te wachten. Was liever met mijn hub alleen gegaan maar ja, we doen met z'n alle een kadootje en dan is het wel raar als je apart gaat. Hoop dat het mee gaat vallen en ik me weer druk maak om niks.

Liefs!

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Sterre82

hmm zie nu pas dat je ongie ben :( :(
    haha maar je vraag maar raak hoor :D
    de dokter vertelde mij ook dat het een herstel nodig heeft zo rond de 6 weken..
    ik had zelf ook helemaal niet verwacht dat de operaie zo zwaar is..
    ik heb nu 3 sneetjes, weer bij me navel en bikinilijn maar nu ook aan de zijkant van me buik..
    ze zijn gelukkig niet zo groot..
    maar bij alleen een laparoscopie kijken ze natuurijk alleen maar, nu hebben ze ook in me gesneden en gehecht..
    me hele buik voelt ook beurs ..
    toen ik ook in het ziekenhuis kwam was ik echt verbaast dat de zuster het er over had dat ik minstens 2 dagen moest blijven..
    ze zei al :deze operatie moet je niet te makkelijk oven denken!
    nou en ik ben weer ziek geweest hoor ..
    ze hadden het er al over dat ik tot donderdag moest blijven ,maar woensdag middag ging het ineens zo goed dat ik gelukkig s avonds al naar huis mocht :D
    man ow man wat heb ik die nacht lekker geslapen in me bed!
    wel meer dan 12 uur!
    als je nog meer vragen heb , u roept maar ;)

liefs gaby

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @gaby: Jah eergisteravond kwam het maar had het al verwacht door de nega testjes. Moet zeggen dat ik de teleurstelling wel beter op kon vangen toen de ongie echt kwam. Af en toe heb ik wel de neiging om het koppie te laten hangen maar goed, we zitten pas in ronde 5.
    Hmm, 2 dagen blijven, gek dat ze je dat van te voren niet hebben gezegt. En ja inderdaad, logisch ook natuurlijk dat ze bij een kijkoperatie alleen kijken en bij een herstel operatie gaan snijden en hechten haha...eigenlijk helemaal niet zo bij nagedacht haha. Sorry, ik ben blont..
    Zo zeg, 6 weken, dat is wel wat anders dan een paar dagen...Klinkt toch best heftig allemaal.
    Ik geloof wel dat je heerlijk geslapen hebt in je eigen bedje...en al helemaal als je zo'n doos naast je hebt liggen. Had zij dezelfde operatie gehad?

Liefs!

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Caro! Waar ben je? Hoe gaat het? Ik zie je 3 dagen overtijd. Is dat een goed teken? Ik hoop het zo voor je meid.

Gaby, wat heerlijk dat je operatie goed is gegaan en dat nu alles weer vrij is. Kom maar op ei en zwemmers, hihi.

Deborah, inderdaad kort je ongi. Kan me voorstellen dat je niet zo'n zin hebt in zondag. Zal aan je denken.

Liefs

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hi meiden!

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen... ben hartstikke ongi geworden donderdag! We gingen even een paar dagen er tussenuit, m'n hubbie en ik, dus vandaar dat ik niet op het forum kon komen en mijn banner zoveel dagen overtijd aangaf. Net als bij jou Deborah, is mijn ongi ook al bijna over. Raar he... Nou ja... na een spannende ronde kunnen we nu weer op voor een nieuwe ronde. We blijven maar positief he. Weet wel dat ik mezelf nu echt niet meer zo gek ga maken... Zonde van de tijd en energie. Bah, wat was ik teleurgesteld zeg. Het voelde gewoon heel goed allemaal. Maar ja...

Gaby, fijn dat je weer lekker thuis bent. Thuis herstel je toch het beste... Wat een ontzettend goed nieuws heb je gekregen zeg! Nu gewoon weer eerlijke kansen voor jullie. Echt super! Ben je al weer helemaal opgeknapt

Bianca... jij weer in de klusdagen beland. Ik duim weer voor je deze ronde.

Deborah, jij ook al zo'n korte ongi dus. Heel veel succes morgen op de kraamvisite. Kan me voorstellen dat je daar niet naar uitkijkt. Hopelijk valt het mee en is het een beetje gezellig.

Ella, jammer van die opmerking van je vader. Blijkbaar heeft hij toch niet zo in de gaten hoe het daadwerkelijk zit. Enne... nog gefeliciteerd met je EHBO-diploma!

Nou, ga even lekker bankhangen. Fijne avond!

Liefs Caro

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Balen zeg dat je alsnog ongie geworden bent, maar inderdaad, we moeten positief blijven en door naar de volgende ronde. Ook al is het nog zo moeilijk. Heb vorige week echt wel een kl*te week gehad, had mezelf helemaal gek gemaakt en die stress was even niet meer te hebben. Gelukkig gaat het nu weer goed. Heb gelukkig weer 'de rust' met tempen.

Ik dacht vrijdagavond al van mijn ongie af te zijn. Er zat de hele dag al bijna niks meer in mijn maandverband maar zaterdag waren we naar de stad geweest en gingen we bij mijn schoonouders langs en toen zat er ineens weer heel veel bloed, bijna zwart zelf. Ik schrok er een beetje van maar wist dat er hier een topic over was en heb dat even gelezen. Het zal wel heel oud bloed geweest zijn denk ik dat er nu pas uit is gekomen. Gister nog een beetje ongie geweest en vandaag eigenlijk niet meer dus een beetje een wazige ongie gehad dit keer.

Kraamvisite was niet echt leuk. Kindje enzo wel hoor, echt een poppetje zo klein en even vast gehouden natuurlijk, echt heel leuk maar ja, toen mijn hub haar vast had kwamen de opmerkingen natuurlijk. Uberhaupt van degene waar ik het niet echt van verwacht had. Tik ze me aan (ik was in gesprek met iemand anders) 'staat em wel goed he?' Even later 'staat em echt leuk he?' Weer even later 'jullie nog niks?'....Nou echt, ik kon d'r wel een klap verkopen. Wat een trut zeg. Laatst hadden we lingerieparty en had ik zo'n last van m'n boobs...zegt ze kei hard waar iedereen bij staat 'ben je zwanger ofzo?' .... :evil: Ben dat mens even helemaal zat.
    Moest verder ook nog op m'n tanden bijten toen er eentje zat te vertellen dat ze tegen iemand had gezegd die al lang bezig was, zwanger was geworden en weer een mk had gehad, 'tja zo gaat dat nou eenmaal meid' ... :x Ik wilde eigenlijk tegen d'r zeggen dat dat echt een k*t opmerking is maar heb me in kunnen houden. Heeft nu toch geen zin want ze weten niet dat wij bezig zijn en anders verraad ik mezelf en dat wil ik (nog) niet.
    Was dus niet echt geslaagd maar toen we daarna naar huis reden hadden we het er even over en toen zei hub 'we moeten zorgen dat het gaat lukken, ik ben er echt aan toe en wil een kleine' ...Vond het zo lief. Hij was altijd een beetje zo van, doe maar rustig, het komt wel en dat soort dingen maar hij begint nu toch ook fanatiek te worden. Hij zou liever willen dat ik deze ronde al een afspraak zou maken bij de gyn en nu moet ik tegen hém zeggen, doe maar rustig haha. Doet me weer goed en heb weer helemaal zin in deze ronde :D

Liefs!

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hey Deborah, fijn dat je weer positief bent ingesteld en dat je mannetje de kriebels ook steeds meer krijgt. Wat een ontzettende onnadenkende opmerkingen maakte die vriendin zeg! Zij weet niet van jouw eileiderproblemen? Als dat wel zo is, dan heeft ze echt een bret voor d'r kop... :rolleyes: Maar ga er vanuit dat het niet zo is. Heeft ze zelf al een kind?

Hier alles goed. Ongi was na twee dagen ook alweer over en de dagen erna nog heel lichtelijk bruinverlies. Heb deze keer weinig buikpijn gehad gelukkig. Een heel verschil met de vorige keer. Raar toch?

Heb met mezelf afgesproken dat ik me vanaf nu niet meer gek laat maken door m'n lichaam. Ik heb er gewoon geen zin meer in haha. Man oh man, wat was ik ermee bezig zeg die dagen voor de NOD. Is het laatste halfjaar nog niet zo heftig geweest. Was wel een paar dagen overtijd, daar kwam het natuurlijk ook door.

Waar zijn de andere meiden? Het is zo stil... :cry:

Liefs Caro

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey dames!

@Deborah,
    Meid wat balen van je weekend met vervelende opmerkingen. Lief van je mannetje dat ie zo de kriebels krijgt en dat ook zo met je deelt. Geeft toch een goed gevoel.

@Caro,
    Raar zeg van je ongi. Maar ook wel fijn dat je er deze keer niet zoveel last van had. Hopen dat dat een goed teken is voor de volgende keer. Alhoewel we natuurlijk hopen dat er geen volgende keer komt de eerste tijd ;)
    Goed van je dat je jezelf niet meer gek wilt laten maken. Al is het makkelijker gezegd dan gedaan ;)

@Allen
    Hier in de klusdagen beland. Vanmiddag een vruchtbare slijmprop verloren (sorry van de details). Nog geen positieve ovutest, maar zit er wel aan te komen denk ik. Zal wel weer een iets langere cyclus worden deze keer. Gok op weer rond de 31 dagen.

Verder ontzettend druk op mijn werk. Maar wel leuk. Was alleen al in de stress omdat ik dacht dat het al woensdag was en ik moest iets voor donderdag af hebben. Haha. Gelukkig kwam ik op tijd tot het inzicht dat ik te vroeg was...

Hoest met de rest van jullie meiden? Gaby al helemaal bijgekomen van de operatie?
    Ella, hoest met jou meis?

Liefs

12. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo,

Deborah, wat zijn er toch domme mensen op aarde (haha). wat een onnozele opmerkingen.
    kan me voorstellen dat je haar wel iets had willen doen.
    lief van je man.
    heel veel succes voor de volgende ronde.
    dat met dat oud bloed heb ik trouwens ook eens gehad. mijn menstruatie was zo goed als afgelopen en toen kwam er ineens toch nog vanalles.
    inderdaad bijna zwart.
    wees maar blij dat het je lichaam verlaat, en niet ergens gaat rondzweven.

Caro, vreemd he dat je ongi zo kan verschillen.
    ik vraag het me soms ook af, maar het schijnt toch normaal te zijn.
    in ieder geval fijn dat je niet zo'n pijn hebt gehad.
    jullie ook veel succes deze ronde.

Bianca, we lopen een beetje gelijk op qua cyclus. ik heb mijn eisprong gehad.
    we hebben deze maand niet alles op alles gezet.
    als ik nu ongi zou worden dan kan ik met Carnaval (dat vier ik) lekker drinken.
    ik vind het prima...... ga ook maar lekker genieten van het NU en probeer me niet meer gek te maken.
    jullie ook veel klusplezier en succes.

Gaby, hoe gaat het met jou?
    rustig aan he!

liefs,
    ella

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Het ergste is dat zij het wel weet (al onze vrienden en fam) en ze heeft zelf een kleine. Daarom vind ik het nou zo rot dat ze zulke opmerkingen maakt. Zij is toch eigenlijk wel een vriendin waar ik heel veel mee deel. Ze kan nogal inpulsief en onnadenkend zijn e.d. maar dit valt me echt tegen van haar. Ze wil aankomende zondag op bezoek komen terwijl ze eigenlijk nooit bij ons komt, wij gaan altijd naar hun i.v.m hun kleine, dat is makkelijker. Ik vermoed dat ze zwanger is en het ons gaat vertellen zondag. Ze probeerd me al de hele tijd wijs te maken dat ze vooral niet zwanger is dus, is het bij haar meestal wel...ze is nogal voorspelbaar. Ik denk dat ze daarom zo'n kl*te opmerkingen maakt, ze is waarschijnlijk blij om zichzelf en probeert daarom de aandacht op een ander te vestigen zodat ze niet door de mand valt.
    En mocht het niet zo zijn...tja dan zal ik haar toch wel moeten vertellen dat ze ermee moet ophouden....zowieso eigenlijk want het is niet leuk. Zij was ook die vriendin die als goedbedoelde opmerking zei dat ze ook moeilijk zwanger kon raken omdat ze een cyclus van 35 dagen heeft....maar wel binnen 3 maanden zwanger was :rolleyes:
    Wel fijn voor je dat je weinig buikpijn hebt gehad maar inderdaad vreemd dat het zo kort is gebleven bij jou. Ik doe i.i.g met je mee met het vooral niet gek maken van onszelf ;)

@Bianca: Haha rustig aan meid, niet stressen je hebt/had nog alle tijd...vandaag is het pas woensdag. Jij aan de klus, hoop dat je snel een positieve ovu-test hebt! Wel rottig he die langere cyclus? Duurt het nog langer allemaal, vind ik.

@Ella: Inderdaad beter dat het eruit komt en niet gaat rondzwerven. Klinkt gek maar ik heb wel een 'schoon' gevoel nu. Laat die rotzooi er maar lekker uit gaan.
    Jij ook volop aan de carnaval ;) Ik ben zelf niet zo'n carnavaller ( me = hollander in limbo-land ) maar mijn hub wel (ras-echte) Schoonfamilie in de raad van 11 en weet ik het allemaal haha maar ik vind het wel gezellig.
    Goed van je dat je het 'gewoon' even laat begaan, zou ik ook moeten doen :rolleyes: Wat ging er ook alweer verder gebeuren bij jullie? Weet even niet meer of je dat wel geschreven had.

@Gaby: Meid hoe gaat het met je?

Hier gaat alles rustig aan. Heb het wel enorm druk op het werk maar dat is wel lekker. Tempen gaat weer prima.
    M'n baas was jarig vandaag en had ons getrakteerd op een frietje met saté stokjes. Was heel lekker alleen had ik daarna behoorlijk buikpijn van het vet denk ik. Ik kook heel gezond, met olie enzo omdat ik nogal gevoelige darmen heb. Maar het is nu wel weer goed.
    Ga dadelijk lekker op het bankje hangen met een glaasje wijn erbij...nu kan het nog :D

Liefs!

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hey meiden,

Gezellig, weer wat gekletst hier.

Bright, al een positieve ovutest gehad? Is toch wel fijner he om de testjes te gebruiken, weet je een beetje waar je aan toe bent... scheelt weer piekeren (hier net zo eentje hoor ;) ). Deze ronde ga ik niet meer zoveel ovutesten doen. Ik heb er nog een stuk of zes geloof ik. Sensitest heeft een goede klant aan mij, want gebruik al ovutesten sinds september 2007! Wordt een dure hobby zo. :)

Ella, dat geeft alweer een rustiger gevoel nu jullie deze ronde niet alles op alles hebben gezet... dan hoef je er voor je gevoel niet zoveel op te rekenen dat je zwanger bent. En lekker feesten met carnaval is natuurlijk ook niet verkeerd. Lekker genieten hoor, is heel belangrijk!

Deborah, jeetje... dat vind ik wel heel erg hoor van die vriendin. Maar je schrijft al dat ze zo is en er vaak alles uitflapt. Maar toch... Zou er zeker wat van gaan zeggen als ze het nog een keer doet. Dus je gevoel zegt dat ze zondag gaan vertellen dat ze weer zwanger is. Word je daar niet heel zenuwachtig van. Dat heb ik wel altijd! Als er iemand opbelt om te vragen of ze langs kunnen komen, dan ben ik alweer bang (terwijl ik het ze natuurlijk echt wel gun) dat ze gaan vertellen dat ze zwanger zijn. Terwijl ik ook weet dat het voor hun ook heel moeilijk is om het aan ons te vertellen. Het is ook wat hahaha.

Over mezelf niet veel bijzonders te vertellen. Nog een dagje werken en dan weer weekend. Morgenavond naar m'n schoonzusje... weer een stukje van m'n haar af laten knippen en hightlights erin. Echt even zin in, want ben m'n haar even helemaal zat de laatste tijd.

Ga ook lekker even een wijntje pakken nu. Fijne avond nog even!

X

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ships, hier was de wijn op gisteravond hahaha..had ik van het weekend al op gedronken met een vriendin :rolleyes: Staat nog wel rode maar die lust ik niet...vond net nog wel een witte op de zolder, die zat in een kerstpakket van -tig jaren geleden dus die ga ik koud leggen voor vanaaf...

Zit even terug te lezen maar lijk net of ik als een alcoholic heb zitten zoeken op de zolder maar die ligt gewoon op het bed bij de zonnebank en de pc staat op de zolder, zag em ineens liggen :D

@Caro: Ik denk ook dat ze apart bij ons langs komen om het te zeggen omdat ze weten van onze situatie. Vorige keer hebben ze het verteld waar iedereen bij was maar toen wisten wij nog niet dat het bij ons zo zou gaan lopen. Ik ben op het moment niet zenuwachtig maar misschien komt het nog. Ik denk wel dat als het écht zo is dat het wel gaat steken maar ben er niet minder blij om voor ze. En wie weet is het helemaal niet zo hihi, zit ik me alweer druk te maken om niks.

Hier weer een drukke dag gehad en vanavond nog even een knip&verf klantje. Zit rond half 10 aan een wijntje denk ik :D Morgen een half dagje en dan is het weer lekker weekend. Wat gaat de tijd toch snel af en toe.

Liefs!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Even uppen hoor, we zaten al op pagina 3.

Hoe gaat het met iedereen?
    Hier goed, fijn weekend gehad.
    Die vriendin van me is toch niet zwanger. Was stiekem toch wel een opluchting... :oops: Had het ze uiteraard van harte gegund maar was voor ons wel even slikken geweest als het wel zo was.
    Ik heb wel indirect aangegeven dat ik zo moe werd van opmerkingen over kindjes e.d en ze gaf aan zelf ook moe te worden van opmerkingen bij hun over een 2e kindje. Beetje vreemd dat ze het zelf dan ook doet maar ja, zoals ik al zei, ze denkt vaak niet goed na over de dingen die ze zelf zegt en word wel boos als een ander het ook niet doet. Ach ja.

@Caro: Ik zag (bij je onderschrift) dat je 21 April een afspraak hebt gemaakt bij de gyn?

Hoe is het met de andere meiden?
    Bianca, al een posi-ovutestje gehad?

Liefs!

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ga deze topic ook maar eens volgen, nadat vrijdag is gebleken dat mijn rechter eileider dicht zit en mijn linker tijdens de HSG (deels?) is opgegaan.

Wat er verder is gezien en gaat gebeuren hoor ik pas de 16e, duurt mij veel te lang, maar in tussentijd ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere meiden :)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey Giegel Welkom!
    Oei, dat is geen leuke uitslag. De 16e is inderdaad nog lang zeg...zou het ook veelste lang vinden.
    Je bent hier i.i.g op de goeie plek, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Zo te zien heb jij vrijwel dezelfde uitslag gehad helaas.
    Is er bij jou een behandelplan opgezet en zoja watvoor plan als ik vragen mag?

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij mochten het zelf 6 tot 9 maanden gaan proberen. Lag eraan hoe snel mijn cyclus zich herstelde maar deze is vrij normaal dus vinden wij 6 maanden genoeg. Daarna gaan we terug naar de gyn en word er gekeken of er een 'herstel' operatie mogelijk is (linkereileider openen en/of rechter opener maken) of dat we gelijk voor IFV in aanmerking gaan komen. Zit nu in de 5e ronde dus het begint nu wel spannend te worden. En hoewel ik er toch wel goeie hoop op heb dat het (ooit) gaat lukken denk ik niet dat het spontaan gaat komen bij ons. Kijk dus stiekem wel een beetje uit om weer terug te gaan naar de gyn.

Deel Deze Pagina