Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    sterre, ja je bent er dan constant dan mee bezig, om gek van te worden. Je staat er dan mee op en gaat ermee naar bed. Ik heb zelf ook dan erg veel last van slapen, omdat het dan zo alles beheerst. Ik hoop nu dat alles oke bij mij is en bij het mannetje dat er wat minder druk op staat.
    Ik ga voor je duimen meid.

Gaby, fijn dat je eileiders goed open zijn, en ik hoop snel dat menstruatie er door heen komt door de medicatie. En wat sterre zegt er wordt dadelijk flink geklust, SPANNEND!

Dan kunnen we weer ergens naar uit kijken dat heb ik deze maand wel gemist.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    verplaatst

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi meiden,

@Giegel,
    Hoe gaat het met hormonen spuiten? Hoop dat het een beetje meevalt en je er niet teveel last van hebt.

@Vinkje,
    Ben je al ongi meid?

@Gaby,
    Fijn dat je nogmaals de bevestiging hebt dat je eileiders weer open zijn. Hopen dat je ongi snel komt en dan weer aan de slag.

@Ella, Caro
    Hoe is het met jullie meiden?

@Allen,
    Ik merk dat ik er maar weinig mee bezig ben deze maand. Gebruik wel ovutesten, maar kijk er eigenlijk niet eens echt naar. Ben druk met mijn werk, leuke drukte wel hoor. Maakt ook dat ik weinig op dit forum te vinden ben.
    Verder alles ok. Maandag zwemmers inleveren en dan over twee weken de uitslag en verdere plan van aanpak. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hoop dat we op de lijst mogen voor IVF/ICSI.

Fijn weekend alvast!

Dikke smok

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Het spuiten gaat goed en valt me heel erg mee!
    De bijwerkingen zijn echter wat minder. Heb 's nachts opvliegers en heb overdag last van misselijkheid en een zere borst. Sinds een uur heb ik ook erg buikpijn.

Door de drukte gaat de tijd wel snel voorbij :)
    Heb je ook al een vervolgafspraak staan voor de uitslag van de zwemmers en het verdere vervolg?

5. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    - bright, ik ga ook proberen om er aankomende maanden minder ermee bezig te zijn. Gelukkig heb je het druk, ze zeggen als je er niet mee bezig bent gebeurt het wonder. Ik hoop ondanks je zo ver bent en de mmm in gaat toch nog deze geluk krijgt. Ik hoop voor je dat de zwemmers goed zijn en dat er dan snel duidelijk wordt of het ivf of icsi. En natuurlijk dat er geen langer wachtlijst is.

-giegel, ik ben blij voor je dat het spuiten enigzins meevalt. Wel vervelend van de bijwerkingen. Een collega van mij heeft dat ook gehad. Gun je zelf de rust en denk aan je zelf meid.

-sterre, hoe gaat het met jou, heb je nog steeds het gevoel van ongi, ik hoop voor je dat het verdwenen is.

- ik ben nog steeds niet ongi, ik voel wel of het er aan komt. Ik hoop dat het snel gebeurd, dan is sneller weer mijn nieuwe eisprong. hier dus afwachten :(

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden!

Alles goed met jullie? Hier alles okee... Eigenlijk weinig bijzonders te melden. Maandag beginnen met m'n nieuwe baan. Hierdoor ben ik helemaal niet met zwanger worden bezig. Wel lekker. Gebruik voor het eerst ook geen ovulatietesten deze maand, dus voor een keer puur op de gok. Maar heb een regelmatige cyclus, dus weet ongeveer wel wanneer.

Giegel, fijn dat het spuiten meevalt! Heel veel succes verder.

Gaby, hopelijk word je snel ongi en kunnen jullie er weer voor gaan!

Bianca, spannend wat jullie vervolgstap is. Wel goed om te lezen dat je op dit moment niet zoveel ermee bezig bent. Dat leeft zoveel prettiger.

Vinkje, al ongi geworden?

Deborah, hoe gaat ie meid? 8)

7. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hallo caro,

helaas nog niet ongi, ik wordt erg gek van :(
    Dat is wel fijn dat je ergens anders op kan focussen. Ik ga voortaan ook geen ovu testen meer gebruiken. Volgende cycles heb ik nog wel eenmalig het geluk dat ze mijn eisprong gaat volgen. De vorige keer toen ze dat deden ben ik zwanger geworden, maar toen ging het mis. Dus ik ben benieuwd.

Heel veel succes met je nieuwe baan.

liefs

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Een paar weten het al maar ik heb de grote eer het eerste suc6 verhaal te mogen schrijven, ik ben namelijk zwanger. Ik ben als ik het goed heb gerekend 4 weken en 5 dagen en bevatten en geloven doe ik nog steeds niet...
    Donderdagavond vroeg hub of ik al ongie was (voor de 10e keer die week) en of ik dan niet overtijd was. Maar ja ik heb verschillende LF-en dus zou dat eigenlijk zaterdag pas zijn met een LF van 16. Ik wilde dan Zondag testen. Vrijdagochtend was mijn temp ineens hoger en kon ik mezelf niet meer inhouden, getest en positief. Hub wilde dat ik er nog een zou doen omdat we de vorige keer een valse hadden. Ik dus naar de kruidvat gesjeesd en er eentje van de kruidvat gedaan en binnen en minuut hartstikke positief.

Wij zijn uiteraard hartstikke blij maar het echt bevatten doen we nog niet echt...tis nog even heel raar allemaal omdat we met onze gedachtes al in Maastricht bij de gyn zaten. Ook de angst of het wel goed gaat is toch wel aanwezig. We hadden dit al niet verwacht en nu is het toch zo en dan beginnen de zorgen ineens...Moet ik niet doen natuurlijk maar het is stiekem toch een beetje eng allemaal.

Wonderen bestaan dus toch.

11 maart om 19.00u krijgen we een echo bij de gyn om te kijken of het niet bbz is en waarschijnlijk komt het dan wel, het geloof.

Ik blijf hier wel lekker meeschrijven hoor als jullie het niet erg vinden. Wil graag weten hoe het met jullie gaat.

Bianca, hoop dat de zwemmers goed zijn en dat jullie op een lijst kunnen komen.

Gaby, hoop dat de ongie snel komt zodat jullie aan een nieuwe ronde mogen beginnen.

Caro, hoop dat het allemaal goed is gegaan gister met je nieuwe baan. Spannend hoor.

Giegel, inderdaad fijn dat het spuiten meevalt alleen minder dat je die bijwerkingen hebt.

Vinkje, hoe gaat het met jou, zo te lezen ook wel spannend.

Liefs,
    Deborah

Ps...ga mijn banner aanpassen...echt onwerkelijk hoor.

9. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hey sterre,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. ECHT SUPER. Probeer een beetje te genieten. Gelukkig wel snel de eerste echo. laat even weten he.

Hier is er alleen spanning om ongi te worden, want ik kon deze maand niet zwanger worden. ik zit nu op dag 34 pff. Ik had gehoopt dat het wat korter was. Maar ja afwachten, dan kan ik alles achter mij laten. En dan de nieuwe cycles in. Deze maand wordt mijn eisprong bekeken bij de gyn, en de vorige keer dat ze dat deed was ik daarna zwanger. Dus effe afwachten allemaal. Ik weet nu iedergeval dat alles goed is bij mij en mijn man. Dat geeft een hoop rust.

leuk dat je blijft schrijven met ons.

liefs

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hoi hoi

@Giegel,
    Fijn dat het spuiten meevalt meid. Jammer alleen van de bijwerkingen. Maar het is voor een goed doel he?
    Wij hebben 18 maart een afspraak staan voor de uitslag van de zwemmers en dus het vervolg. Afwachten maar weer.
    Wanneer moeten jullie heen voor het echte werk ;)

@Vinkje,
    Lukt het om er wat minder mee bezig te zijn? Hoop dat je ongi snel komt meid en dan weer volop aan de slag.

@Caro,
    Lekker he om er niet zo mee bezig te zijn? Had gisteren een supervette ovutest en dat was ook wel te voelen, pffff. Denk dat vandaag mijn eisprong is en anders was ie vannacht. In ieder geval goed kunnen klussen. ;)

@Deborah,
    Meis, nogmaals heel erg gefeliciteerd. Ben blij dat je hier blijft schrijven. Strooi je even wat HCG rond voor ons allemaal ;)

@Allen,
    Nog steeds ontzettend druk op mijn werk, maar vind het heerlijk. Verder zondagavond ineens ziek geworden met overgeven om 3 uur 's nachts. Laatste keer dat ik dat had was 6 jaar geleden. Gisteren lekker thuis gebleven, was allemaal wat gevoelig op mijn maag. En dat in combinatie met spanning op mijn eierstokken was niet echt fijn. Maar gelukkig gaat het vandaag al beter. Hoop dat het trainen vanavond niet te zwaar is.

Fijne avond!

Liefs

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Voor je het weet is het 18 maart :)
    Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen!

Vanmorgen moest ik naar de gyn voor de follikelmeting en zagen we twee grote eiblaasjes :)
    Aanstaande vrijdag gaat het gebeuren!
    Ik heb al de hele dag een grijns op m'n gezicht en ben blij dat het tot zover goed gaat. Nu wordt het echt spannend!

@ Sterre82: Gefeliciteerd!

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    giegel, goed zeg van je twee eiblaasjes. Dat is een goed teken toch, spannend. ik ben benieuwd, succes meid.

bright, spannend dat je 18 maart de uitslag van de zwemmers krijgt. vorige maand moest mijn man ook zijn zwemmers inleveren voor onderzoek. Het duurde een week voor we de uitslag hadden. Dat vond ik vreselijk, de uitslag was gelukkig erg goed. Maar jij moet veel langer wachten. ik ga voor jullie duimen.

Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar vandaag was ik vrij en dan is het erg moeilijk, nog steeds niet :evil:

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Giegel,
    Wat ontzettend fijn van je twee grote eiblaasjes! Dat betekend goede hoop voor vrijdag! Zal voor jullie duimen hoor.

@Vinkje,
    Gelukkig maar dat bij jullie de zwemmers goed zijn. Dit is de derde keer dat manlief moet inleveren, alleen deze keer is het onderzoek specifiek voor IVF/ICSI. En ach ja bij het UMCG duurt het nu eenmaal allemaal langer. Maar dat geeft niet, zijn we ondertussen al gewend.
    Duim voor jou dat je snel ongi wordt!

Fijne avond meiden

Liefs

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    oke, dan snap ik wel waarom het langer duurt voor dat je de uitslag hebt. succes meid met wachten hierop.

weltrusten voor straks

liefs

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ook nog even hier: van harte gefeliciteerd Deborah! Echt een succesverhaal... dat geeft ons zeker weten moed. Hoop dat je volgende week een mooie echo te zien krijgt. En leuk dat je met ons mee blijft schrijven.

Even geen puf om verder te reageren... Ben bekaf... net twee dagen op m'n nieuwe werk en bar slecht geslapen de afgelopen nachten.

X

16. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Dat kan ik geloven, zo nieuwe baan. Ik hoop dat je het wel erg leuk vindt. nou meid ik hoop dat je vanacht wel goed slaapt.
    weltrusten
    liefs

17. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Sterre, wow gefeliciteerd! Wat tof!

Weet je nog dat ik tegen je zei dat toen ik zwanger bleek te zijn er ook niks klopte van mijn ovu-testjes en temperatuur.... haha, wat grappig!

Succes met de wachtperiode, heb je met 6 weken een echo? Ik vond dat super spannend. Ik hoop echt voor je dat het goed zit!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

@Crepe: Haha jaa inderdaad, daar heb ik inderdaad nog aan gedacht toen ik positief teste. Echt grappig. Ik krijg volgende week dinsdag de eerst echo (is de 10e, niet de 11e :rolleyes: , begin al een beetje seniel te worden haha) maar dat is puur om te kijken of het niet bbz is. Ik ben dan als het goed is 5 weken en 5 dagen dus hoop dat we misschien al iets van hartactiviteit zien.

@Caro: Rot zeg dat je slecht geslapen hebt. Is dat van de spanning? Ik heb dat namelijk zelf wel altijd hihi. Bevalt het wel?

@Giegel: Spannend zeg, 2 eiblaasjes goed...ik ga voor je duimen vrijdag!

@Bianca: Ik ga heel hard duimen voor jullie zwemmers.
    Ellendig zeg dat je zo ziek bent geweest zondag. Blegh, ben gelukkig zelf ook bijna nooit ziek en als dat wel is heb ik ook best medelijden met mezelf :oops: Voel je je al wat beter? En is de training niet te zwaar geweest?

@Vinkje: Nog steeds geen :evil: ?

@All: Zoals ik al eerder schreef, we moeten de 10e en niet de 11e voor de echo :rolleyes: Ik vind het wel spannend. Heb me deze week maar even helemaal op mijn werk gestort want anders ga ik veelste veel nadenken en voelen. Gelukkig gaat de week ook redelijk snel daardoor. Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Had tot eergister wel veel krampen rondom mijn baarmoeder en dat was niet prettig kan ik wel zeggen. Gelukkig gister en vandaag bijna helemaal weg. En boobie-pijn heb ik ook maar ja dat is allemaal niet zo erg. Vannacht voor de verandering eens niet mijn bedje uit gezweet haha ( ohhh zit nu al te klagen [-( )

Liefs!

19. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hey sterre,

erg spannend allemaal, ik ben benieuwd hoe het met je echo gaat.
    Nou ik begin een beetje bruinverlies te krijgen dus het zal nu wel snel doorzetten hoop ik! Pas als ik echt bloedverlies krijg, mag ik dat rekenen als dag 1 van mijn nieuwe cycles zei de gyn. Dus hopen dat het vanacht doorzet. Meestal gebeurd dat bij mij s'nachts namelijk.

nou doedeloe

liefs

20. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo lieve allemaal,
    weer een poosje niet geweest :oops: ....
    de tijd vliegt ook zo, heb ik het idee.

aan alle nieuwe meiden..... Welkom!

lieve Deborah, gefeliciteerd. ik wist niet wat ik zag! ik ben super blij voor je (en ook voor je partner natuurlijk) en hoop dat het allemaal goed zit. fijn dat je hier blijft kletsen.
    ben wel een beetje jaloers hoor :oops: hahaha!
    laten we hopen dat jullie de 10e een mooie echo hebben.

@caro, kan me voorstellen dat je nieuwe baan veel energie vergt. wel fijn dat je aandacht even naar iets anders gaat he?! je zit weer in je vruchtbare periode zag ik. succes.
    misschien krijgen we snel nog een succesverhaal ;)
    en anders...... het is bijna april. snel gaat dat he!?!
    misschien gaat onze vruchtbaarheid in het voorjaar omhoog...... :)

@bianca, inderdaad heel spannend wat de vervolgstap zal zijn. heel veel succes.
    ik hoop dat de zwemmers goed zijn en jullie op de lijst komen. is er een lange wachtlijst? heb ik eigenlijk helemaal geen idee van.

@giegel. ben je aan het spuiten voor ifv? heb even niet zo ver terug gelezen.
    mijn zus is ook aan het spuiten. medio maar krijgt ze haar eerste ivf. super spannend natuurlijk. ik herken jouw kwaaltjes wel. zij heeft daar ook last van. ik wens je in ieder geval heel veel succes.

hier gaat het niet zo geweldig. heb verschillende echo's gehad de afgelopen weken. de eitjes groeiden erg traag. het baarmoederslijmvlies was ook te dun. volgens de gyn past dit bij mijn (iets) verstoorde hormoonhuishouding en schommelde, om deze reden, mijn cyclus ook zo.
    over 2 weekjes moet ik beginnen met clomid.
    wij schrokken er toch wel van.
    er gaat vanalles door mijn hoofd. mijn zus had precies hetzelfde.
    wordt langzaam toch wel bang dat het zo nooit gaat lukken.
    ach ja, afwachten he.
    in principe ben ik er niet meer zo intensief mee bezig, maar als je zo vaak naar de gyn moet wordt je toch met de neus op de feiten gedrukt.
    ik kan er wel goed mee omgaan en ben ook niet meer elke dag mee bezig maar de drang om mama te worden is toch zo sterk.
    waarschijnlijk wel herkenbaar voor jullie, denk ik.
    ik heb ook weer veel last van buikpijn. echt verschrikkelijk.

ik ga even koken.

tot snel (hoop ik).
    liefs
    ella

Deel Deze Pagina