Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wij zijn bezig met IUI en vrijdag krijg ik mijn eerste IUI poging.
    Vanavond moet ik Pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken :)

Die buikpijn kan alle kanten opgaan he.
    Heb je altijd zover voor NOD buikpijn?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja...natuurlijk strooi ik voor jullie bianca

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

3. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hoi Giegel,

ahaa, dat is spannend. heel veel succes voor vrijdag. ben je zenuwachtig?
    succes met spuiten. lijkt me geen lolletje om jezelf te moeten spuiten.

die buikpijn heb ik wel regelmatig tussen de eisprong (als ik die al heb gehad) en mijn NOD.
    rond mijn eierstokken voel ik dat en het straalt dan alle kanten op. ook heb ik al vaak last van mijn darmen en pijin bij het plassen (endo op mijn blaas).
    eigenlijk is het elke maand anders maar deze maand heb ik er weer veel last van.

de buikpijn tijdens mijn menstruatie valt over het algemeen mee. Toen ik de pil slikte viel ik wel eens flauw van de pijn. dat was echt vreselijk.

heb jij ook endometriose?

liefs
    ella

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ja ik ben heel erg zenuwachtig :oops:
    Maar ben ook heel blij dat we nu met IUI zijn begonnen.
    Het spuiten zag ik ook heel erg tegenop, maar dat viel uiteindelijk heel erg mee. De Pregnyl van vanavond vond ik minder omdat die naald wat dikker is, maar ook dat is gelukt :)

Ik heb geen endometriose, maar verklevingen in mijn rechter eileider door een operatie/operaties.

Ik hoop dat je buikpijn snel afneemt en dat je niet meer ongi wordt!

5. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo Giegel,
    ik hoop dat je de zenuwen een beetje de baas blijft.
    ik zal in ieder geval voor je duimen morgen.

zou te gek zijn als we nog een succesverhaal hebben in dit topic.

heel veel succes!
    positief denken. het gaat lukken!

6. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hey giegel,

ik wil je voor morgen even heel veel succes wensen.
    Ik ga voor je duimen!

liefs

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Met de zenuwen gaat het nu eigenlijk wel goed!
    Hoewel ik wel hulp krijg (in tegenstelling tot het onderwerp van deze topic)
    hoop ik dat ik over twee weken een poitief bericht heb hier :)
    Dank je wel!

Dank je wel!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Giegel, ik wil je héél veel suc6 wensen voor morgen!

Liefs!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dank je wel!

10. wannie

wannie Niet meer actief

*breekt ff in*

Ben helemaal niet van het meelezen,,,,maar nu moet het toch even :$

Giegel lief wijffie van me.
    Heel veel suc6 morgen en ik denk aan jullie.
    Geef A. ook maar een knufff. kan die ook vast wel gebruiken!

Dikke knuffff en spreek je snel weer

Kussssie

*breekt weer uit*

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dank je wel!
    Lief dat je mij hier suc6 komt wensen al keek ik er wel van op :)
    Je weet dat ik het waardeer!

Sm@kkie!

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Goedemorgen meiden!

Ben ik ook weer eens even. Heb zo'n hectisch weekje achter de rug op m'n nieuwe werk, maar heb weer een beetje rust in m'n hoofd na een nacht heerlijk geslapen te hebben en nu weekend! Het is een nieuwe functie die ik zelf op moet gaan zetten en dat vergt heel veel energie. Moet echt m'n plek daar gaan vinden, maar dat gaat vast lukken, alleen heeft dat tijd nodig. En ik wil altijd te snel...

Giegel, heel erg veel succes vandaag meid. En we hopen idd op weer een succesverhaal over twee weken.

Ella, leuk om af en toe wat van je te horen. Vervelend dat je eitjes zo traag groeien, maar wie weet ben je met de Clomid wel zo zwanger. Misschien is dat net even het 'steuntje' wat jouw lichaam nodig heeft. Ik duim voor je!

Deborah, geniet je al een beetje van je zwangerschap. Spannende tijd voor jou... Nog een paar dagen tot de eerste echo. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je.

Vinkje, jij ook ongi geworden zie ik. Dus ze gaan je cyclus nog een keer volgen in het ziekenhuis? Dan ben je wel een aantal dagen op en neer aan het rijden of niet?

Bianca, hoe gaat het? Je zit op het wachtbankje inmiddels denk ik?

Hier dus niet met zwanger-worden bezig geweest... niet in m'n hoofd, maar daardoor ook niet optimaal in de praktijk. We hebben het slechts 1 keer gedaan in m'n vruchtbare periode. :rolleyes: Nu baal ik daar wel weer van, is nog nooit gebeurt in de tijd dat ik zwanger wil worden. Voor het eerst dus dat ik helemaal nergens op reken eind van de cyclus. Volgende ronde gaan we er weer helemaal voor... dit voelt toch niet goed namelijk.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Caro

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben weer terug.
    De IUI is niet doorgegaan, omdat er te weinig beweging in het zaad was.

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    caro ik heb geluk dat mijn ziekenhuis maar 5 min rijden is. Maar ja het zal dadlijk wel weer even zijn dat gemiddeld drie keer per week er naar toe moet. En de gyn loopt niet bepaald op tijd. Maar ja ze doen hun best en ze nemen wel de tijd voor je dat vindt ik wel belangrijk.

giegel, wat vervelend meid. Er komt echt veel bij kijken, mijn vriendin krijgt ook iui. Dus deze maand kan je niet meer verder met de behandeling. sterkte meid.

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Altijd te snel willen komt bekend voor...ben ook zo hihi. Wel leuk zeg dat je alles zelf mag in gaan vullen, lijkt me best interessant. Hoop dat je snel je draai kan vinden.
    Het begint wel door te dringen dat het echt zo is maar eigenlijk zou je gelijk een buikje ofzo moeten hebben want je ziet niks e.d en dan is het toch moeilijk voorstellen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik best bang ben. Ziet de gyn strax wat op de echo? En wat als dit en wat als dat...? Spookt best wel wat door mijn hoofd.
    Vanaaf kraamvisite dus dat word wel weer leuk, nu kan je denken, als alles goed gaat/is dan is dat in november bij ons ook zo...best gek.

@Giegel: Dat is kl*te zeg. Kan je verder natuurlijk niks aan doen maar wel enorm balen. En nu, volgende ronde?

@Vinkje: Ik vind het ook wel belangrijk dat ze de tijd voor je pakken, tis natuurlijk niet zomaar iets allemaal. Wanneer word ermee begonnen?

Liefs!

16. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    sterre, het zal allemaal wel spannend voor je zijn. Al die tijd wil je zwanger zijn en dan heb je weer andere spanningen. Ik moet 16 maart voor het eerst weer naar de gyn, gaan ze mijn eisprong volgen tot die springt. Dat is wel prettig. En ze moet nog een testje doen zuur te graad van mijn baarmoederhals. En ze gaat nog met een inwendig onderzoek naar mijn cyste kijken. Het zal wel weer effe pijn doen, lage pijngrens namelijk. Maar ach je moet het er voor over hebben toch. Ik kan nu weer hopen en dromen over een kindje, dat is al weer effe geleden. En dat geeft mij een goed gevoel. Ook al besef ik dat het echt mogelijk is dat het nog effe duurt. Maar alles is goed, dus ik heb nu meer rust. Jou verhaal is ongelofelijk, dan krijg ik weer hoop meid. Nou probeer te genieten, ik ben effe vergeten waarneer je eerste echo krijgt maar succes meid. Alles komt goed.

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    We kunnen er inderdaad niks aan doen, maar het was niet iets wat we hadden verwacht doordat het eerder goed was.
    Vandaag gaan we nog maar even gewoon klussen om het ei te benutten, maar daar verwacht ik niet veel meer van.
    De komende cyclus wordt dan wel een IUI maar zonder hormonen, tenzij het net zo uitkomt dat we aan de andere kant van het land zitten.

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hey meiden kwam even spieken hoe het met gieg is gegaan en met klingel dr nod...

Wat ontzettend balen (understatement) dat de IUI niet doorging Giegel! Wat een onwijze tegenvaller! Hoop zo dat het misschien toch is gelukt...dat het zo moest zijn ofzo...Dikke knuffel!

Neeeeeee Klingel! Wasdatnou? Vind echt oneerlijk! :( Dikke knuffel en ik hoop dat je van je wijntje geniet!

En voor iedereen een dikke vette knuffel hoor!
    Ben bekaf, vandaag moest mn meidje onder het mes ivm amandelen en buisjes. Ze is superstoer geweest (mama is trots) maar was wel heel intensief en vermoeiend! Ga dr zo lekker in!

Dag lieverds!

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

@Giegel
    Wat ontzettend balen dat de IUI niet door kon gaan en dat in tegenstelling tot de vorige keer de zwemmers niet top waren. Op naar de volgende!

@Ella,
    Fijn je weer te 'zien'. Wat vervelend dat je zo'n rottijd hebt meid. Niet leuk al die onderzoeken en die uitslagen. Maar gelukkig kunnen ze er iets aan doen meis. Hoop voor je dat je buikpijn snel minder wordt. Helpt Aleve Femina ook niet?

@Deborah
    Thanx voor de HCG ;)

@Vinkje,
    FIjn dat je ongi bent geworden meis. Nu maar hopen dat het deze ronde minder lang duurt of helemaal uitblijft ;)

@Caro
    Yep, op het wachtbankje. Op de dag dat mijn ovutest posi was moest manlief zwemmers inleveren. Dus de tweede lozing (sorry..) is dan van mindere kwaliteit. Voor de zekerheid de dag erna ook nog geklust, maar verder ook niet. Komt denk ik ook omdat we er niet zoveel mee bezig zijn. Wie weet hebben we beiden aan 1, 2 keer genoeg deze ronde, hihi.

@allen
    Niet veel nieuws te melden. Ben benieuwd als ik zometeen dit heb gepost op welke DPO ik zit, haha. Zal volgende week wel lastiger worden met er niet mee bezig zijn als NOD dichterbij komt. Ach nou ja, we zien wel.

Fijne avond en fijn weekend nog meiden.

LIefs

20. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo allemaal,

@giegel, verdorie zeg.
    dat is echt balen. ik hoop dat het de komende cyclus een beetje mee zit.

@bianca, leuk weer iets van je te horen. Fijn dat je het even hebt kunnen loslaten. dat is ook heel moeilijk af en toe.
    ik hoop dat de uitslag van manlief goed is.
    wie weet is 2 x al genoeg. ik duim voor je.

ik ben inderdaad een hele poos niet geweest. probeerde het op die manier even los te laten. na die fout van het ziekenhuis (soa), had ik het even gehad. de gyn heeft me laatst nogmaals bevestigd dat die uitslag niet klopte.
    had er zodoende even genoeg van.
    deze maand zijn we weer vol goede moed begonnen. inderdaad weer een mindere uitslag gekregen. tja, er zitten zo veel meiden in hetzelfde schuitje.
    vind het al super dat we weer een succesverhaal in dit topic hebben. dat geeft weer moed, niet?
    ik heb weer flink last van buikpijn. soms pak ik er iets voor, maar ik wil liever niet te veel pillen slikken. als het echt niet gaat neem ik wel iets (als ik moet werken bijvoorbeeld).

@ deborah, hey meis, ik hoop dat het goed met je (jullie) gaat. heb je al last van kwaaltjes? of valt het mee?

@caro, ik hoop dat je lekker uitgerust bent, na zo'n drukke week. wel een goede afleiding zo'n drukke baan.
    1x klussen kan al genoeg zijn. wacht maar even af.
    kan me voorstellen dat het niet goed voelt, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    heb jij al een afspraak gemaakt bij de gyn? of wacht je daar nog even mee?

@gaby, hoe gaat het met jou?

ik ga nog even van de avond genieten.
    lekker met het bord op schoot life & cooking kijken met een glaasje wijn.

ik wens julie ook een ontspannen avondje.

liefs!

Deel Deze Pagina