Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo meiden,

helaas, het weekend is weer voorbij. hahaha
    wat is het toch heerlijk om af en toe niet naar je werk te moeten, haha.

Deborah, wat een mooie echo. heerlijk meis! al bijna 8 weekjes, jippie! haha
    hebben jullie het al verteld aan familie of vrienden? kan me voorstellen dat je het je ouders direct zegt, of zijn jullie nog voorzichtig?

Bianca, mijn zus krijgt inderdaad ook ICSI. je hoort zo veel! af en toe snap ik er niets meer van, haha
    zij heeft vandaag de punctie gehad. waarschijnlijk vrijdag de terugplaatsing. spannend!
    mooi, dat jullie al zo snel terecht kunnen voor de intake.
    ach meis, hou je niet op aan die vervelende verhalen. wie weet is er maar de helft van waar.
    bij jou gaat het gewoon goed komen.
    positiviteit helpt ook!
    gelukkig voel je je al iets beter. doe je het rustig aan?

Caro, hoe gaat ie? druk op het werk, denk ik!?!

Gaby, meis waar hang je uit?

ik ben aan de clomid. heb er af en toe wat hoofdpijn van. tja, als dat alles is.
    morgen en overmorgen moet ik nog een tabletje innemen. vrijdag de eerste echo.
    ben benieuwd.
    ik ben alleen erg bang dat ik me er nu te veel op ga focussen.
    dat is ook niet goed, hoor je zo vaak.
    maar ik vraag me af hoe ik het los moet laten als je er iedere dag zo mee geconfronteerd wordt.

hier regent het.
    jammer, gisteren was het zo mooi.
    was het maar weer weekend, whahahahaa

liefs
    ella

2. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    margha,
    die brief komt wel meis. kan me voorstellen dat het je allemaal te lang duurt maar misschien is ie al onderweg.

succes met wachten

hoe voel je je nu?

ik heb trouwens even geen buikpijn meer. yeay!
    heerlijk. ik heb me zo klote gevoeld dat laatste paar weken. ben blij dat het weer even achter de rug is.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi

Bianca: je moet die gruwel verhalen niet lezen. ik weet het ik ben zelf ook wel een beetje zo dat ik ga googelen enzo. gewoon positief proberen te blijven.

Ella: vervelend die hoofdpijn. ik hoop dat je vrijdag een mooie echo krijgt. ja en het is moeilijk het een beetje los te laten. overal lopen zwanger vrouwen teminste dat valt mij op, terwijl je er vroeger misschien helemaal niet op lette.

verder heb ik een super leuk weekend gehad lekker bij vrienden gezeten.

Liefs

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    meiden hier ben ik weer :D

Bright, spannend zeg ICSI :D
    ik hoop dat jullie wachtlijst niet zolang is en dat jullie snel aan de beurt zijn!
    ow ik lees nu wat verder en zie dat jullie al 16 april mogen komen *GIL* spannend zeg :D en dat op mijn verjaardag ;)

ella80, oooohh, ik lees dat je nu aan de clomid zit..
    gelukkig heb je niet zoveel bijwerkingen als mij!
    hoeveel mg slik je ? ik denk 50 ?

Caro31 ben je al klaar met je ongie zodat jullie weer lekker aan de slag kunnen gaan ?

Margha, ga je nou nog naar een andere gyn?
    ik hoop dat ze snel met behandelingen bij je komen!

Sterre82 hoe gaat het met jou meis ? lekker aan het zwangere ;) al wat meer symptomen gekregen ?
    heb je mijn berichje nog gelezen wat ik bij jou echo heb getikt :D

mezelf, nou hier komt het!
    ik ben toch zo ziek geweest van de clomid..
    donderdag had ik een folikelmeting en wat denken jullie ?..............
    ik had 2 eitjes die op springen staan :D van 23mm en 24 mm...
    ze zijn zaterdag gesprongen luid en duidelijk gevoeld maar ik heb sins dien echt zo'n verschikkelijk pijn in me liezen en me onderbuik :(
    ik heb vandaag de gyn al gebelt en die zei dat het miss nog van de eisprong kon zijn of dat me eitje bevrucht is en die cellen nu aant delen zijn en dat mijn leiders nog heel gevoelig zijn van de operatie..
    ik heb nu afgesproken dat als ik er overmorgen nog last van hem dat ik dan bij hem langs ga komen!
    ik hoop natuurlijk dat het temaken heeft met een bevruchting :D ik heb ook best veel afscheiding al, mja ik zit nog maar net na me ei en moet dus nog geduld opbrengen ;)

liefs gaby

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Ella: Ja bijna 8 weekjes maar van mij hadden het er al 12 mogen zijn, de tijd schiet nu echt niet op...poeh. We hebben het nog tegen niemand gezegt, inderdaad omdat we nog te angstig zijn dat het mis kan gaan. Ik heb het wel op mijn werk verteld omdat ik zo'n groeipijn heb gehad en daardoor in de ziektewet kwam.
    Vervelend dat je er hoofdpijn van hebt maar wel fijn dat je nu even geen buikpijn hebt.
    Hoop dat je een goeie echo krijgt vrijdag, ik ga voor je duimen!

@Gaby: Wat goed zeg, 2 goede eitjes! Yay! En nu maar hopen dat die pijn komt omdat er een beebje in ontwikkeling is en wie weet wel 2 ;)
    De groeipijn zijn gelukkig al een stuk minder maar ben nu heel misselijk 's avonds, kan bijna niet meer koken want ik kan er niet goed tegen. Ik hoef gelukkig niet te spugen. Ik ben heel moe maar voor de rest gaat het best goed, mag niet klagen.
    Ik had gezien wat je had getikt, thanx! Heel leuk!

@All: Wij hebben afgelopen zaterdag een wii gekocht, super leuk, zondag een 1,5 uur wii sport gedaan en heb nu al 2 dagen onwijs last van mijn arm en schouder :( Zal ook wel grotendeels door de reuna komen (was ik even vergeten) maar ojee...heb nu al een wii-arm...Ga vanmiddag even de stad in om te kijken of ik even een ander spelletje erbij kan kopen. Moet ook een zwangerschaps-verklaring gaan halen bij de gyn voor mijn baas dus kom toch in de buurt. Hij moet me nu ziek gaan melden bij het uwv en moet die dan blijkbaar hebben.

Liefs!

6. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hoi Gaby,
    spannend zeg, wie weet is het wel raak! dan hebben we een tweede succesverhaal. dat zou echt geweldig zijn.
    wachten duurt lang he, hihi
    ik gebruik inderdaad 50 mg. en jij? 100, dacht ik he?!
    vandaag was al de laatste clomid-dag. het gaat sneller voorbij dan ik verwacht had. fijn!
    ik voel links en rechts wat steekjes. hoop dat mijn eierstokken flink aan het rammelen zijn, whahahahaha

hey Deborah,
    jammer dat je zo misselijk bent he. tja, het hoort er allemaal bij, zeggen ze. haha. dan kun je je wel echt zwanger voelen, hihi
    het is voor een goed doel he!
    kan me voorstellen dat je de dagen telt.
    hoop dat we heel snel vier weekjes verder zijn.
    ben je nu ook nog ziek thuis? rustig aan he!

een wii is super leuk! ik heb er sinds kerst ook een.
    ik heb ook de wii fit. kon 3 dagen bijna de trap niet meer op en af, whahahahaa
    iets te enthousiast geweest!

hallo margha,
    fijn dat je een rustig weekend achter de rug hebt. heerlijk is dat he!
    op naar het volgende weekend, hahaha

ik heb verder geen nieuwtjes. gaat verder allemaal z'n gangetje. mijn vriend staat al te popelen om weer aan de slag te gaan. lijkt wel of hij steeds fanatieker wordt, hahahaha

liefs, ella

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo

Gaby: hoe gaat het heb je nog steeds pijn. heb je de gyn. nog gebeld? ik hoop zo dat de clomid zijn werk heeft gedaan en dat je deze maand een positieve test in handen mag hebben.

Deborah: hoe gaat het met jou met de groeipijn en misselijkheid gaat het al wat beter?

Ella: nog last van steekjes. hoop zo dat de clomid zijn werk gaat doen.

hier sinds vanavond weer last van buikpijn misselijkheid en opgeblazen gevoel. pffff. ik was blij dat het net weer iets beter ging. ik ben sinds een paar daagjes weer begonnen met werken. maar viel wel tegen ze snappen er niks van dat iemand zo beroerd kan zijn. en dus dan niet kan werken. ze begonnen al over mijn overuren dat ik die maar op moest nemen op de dagen dat ik ziek was. maar doe ik mooi niet.

Liefs

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Was ik ook even weer. Even snel een reactie voordat ik richting bed ga.

@Deborah,
    Ja inderdaad snel 16 april. Druk is er redelijk af. Zit alweer op CD11 en nog niet aan ovulatietesten gedacht.
    Ben geen enge verhalen meer aan het lezen, maar heb een topic geopende bij de vruchtbaarheidsbehandelingen over ICSI in het UMCG. Zit ik nu met wat meiden te kletsen die ook allemaal onder behandeling staan op dit moment. Veel positiever ;)

@Ella,
    HOe is het nu met je? Lukt het om je niet zo te focussen? Vast wel.
    Yay voor het geen buikpijn meer hebben!

@Gaby,
    Hihi, dan denk je zeker ook wel even aan mij op jouw verjaardag ;)
    Wat fijn van de twee eitjes! Zal voor je duimen!

@Margha,
    Meis, wat vervelend dat je last hebt van buikijn e.d. Hoop dat het snel over is en dat ze op je werk wat normaler gaan doen. Kan me voorstellen dat je er van baalt.

Heb je al een brief gekregen?

Slaap lekker meiden.

LIefs

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

@Ella: Het is indedaad voor een goed doel en als het goed is blijft het niet zo en ga ik me strax weer beter voelen. Ik ben deze week nog thuis gebleven, volgende week ga ik weer halve dagen werken en kijken hoe dat gaat. Vorige week ook geprobeerd maar toen lag ik om 11.30 bijna te slapen zo moe was ik.
    Hahaha ja ik kijk volgende keer ook uit met de wii, niet meer zo enthousiast of eerst even een goeie warming-up en daarna cooling-down. We hebben nu mario kart met die stuurtjes, echt super leuk.
    Hoop voor je dat de clomid gaat aanslaan en laat die eierstokken maar flink rammelen hahaha.

@Margha: Groeipijnen gaat op en af, gister bijna niks en vandaag weer wel. Ik ben nog steeds misselijk, vooral als ik aan het eten ben en bij het koken...best lastig want ik heb best honger af en toe en na 2 happen weer misselijk. Ach ja, ik weet waar het voor is.
    Pff ik zou inderdaad ook zeker mijn overuren niet in gaan leveren. Laat je niet gek maken hoor!

@Bianca: Goed van je dat je niet aan ovu-testen hebt gedacht en dat je geen enge verhalen meer aan het lezen bent ;) Leuk dat je daar een topic hebt geopend, daar zitten meiden die wat dat betreft weer in hetzelfe schuitje zitten. Kan je hun ervaringen ook meepakken.

@All: Nou ja, groeipijn dus vandaag weer fijn aanwezig, echt rot gevoel, word er best onzeker van :( Vanmorgen dus honger, lekker broodjes gemaakt met kaas en komkommer....heb de helft weer weg kunnen gooien want toen was ik weer misselijk. Maar, zoals ik al zei, het is voor een héél goed doel.
    Afgelopen maandag de kratten van MvM weg gebracht, zag ik nog 2 kratten staan van iemand anders...best grappig, misschien komen we elkaar nog weleens tegen.
    Heb m'n zwangerschapsverklaring gehaald bij de gyn en daar stond het... 'bovengenoemde patient is zwanger' hihi best gek om te lezen....

Liefs!

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi Bianca,
    Wat fijn dat je een topic geopend heb zo kan je ervaringen delen en misschien als je vragen heb dit met elkaar bespreken.
    ik heb nog geen bericht gehad wanneer ik kan komen ik ben vorige week maandag bij de huisarts geweest. ik had die brief eigenlijk al verwacht ik wacht deze week nog even af.

Liefs

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden!

Waar is iedereen? Druk aan de klus natuurlijk ;)

@Deborah,
    Meid wat vervelend dat je weer zo'n last hebt van groeipijn en dan ook nog die misselijkheid erbij. Niet leuk!
    Die zwangerschapsverklaring is dan precies wat je even nodig hebt he? hihi.

@Margha,
    Hoop dat ie dan toch snel komt meis.

@All,
    Niet veel nieuws. Gisteren en vandaag een ovutestje gebruikt, want volgens mij komt mijn ei eraan. Maar ben er lang niet zoveel mee bezig als andere maanden. Ik herken mijn lichaam nu wel ongeveer denk ik en zo is het klussen ook veel leuker ;)
    Donderdag zijn mijn buren naar het UMCG geweest voor intake en die krijgen verbazend ook ICSI. Niet om de zwemmers, maar om de cyclus. Hun werd verteld dat de wachtlijst ongeveer 3 maanden is! :confused: Dus dat is hartstikke snel!
    Heb er zin in.

Fijn weekend meiden.

Liefs

12. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo allemaal,
    lekker van het weekend aan het genieten?
    heerlijk he!
    gisteren naar een leuk feestje geweest. ik mis nu het uur! haha

@bianca, wat fijn dat de wachtlijst zo kort is. 3 maanden is goed te doen, he?! wat grappig dat jullie buren hetzelfde traject ingaan. wellicht hebben jullie dan veel steun aan elkaar. en wie weet, twee borden in de straat. :D
    ik hoop het!

@deborah, hoe gaat het nu met je? ga je maandag beginnen met halve dagen? succes!

@de rest, hoe gaat het met jullie?

vrijdag ben ik bij de gyn geweest. er was nog geen groei zichtbaar.
    maandag moet ik weer terug.
    ik vind het heel spanned. ik voel af en toe flinke steken in mijn eierstokken, dus ik dacht dat er vanalles te zien zou zijn, haha.
    was een beetje teleurgesteld. volgens mijn zus (en de gyn) is dat normaal.
    hoop dat er dan maandag wel al meer te zien is.
    ik hou jullie op de hoogte.

fijne zondag!

liefs

13. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo lieve allemaal,
    ik ben net terug van de gyn. bij mijn rechtereierstok zitten twee mooie eitjes van maar liefst 2.3 cm. 1 eitje is iets platter dan de ander. de gyn zei dat het andere eitje daar misschien tegen duwt.
    het baarmoederslijmvlies is 7 mm en volgens de gyn is dat prima.
    ik ben zo blij!

deze maand heb ik eindelijk een reeele kans om zwanger te worden. als het niet lukt, is dat heel jammer maar ik weet wel dat mijn lichaam zijn werk doet.

vrijdag gaan ze bekijken of het eitje daadwerkelijk gesprongen is. ben benieuwd.

zo, ik ga wachten tot mijn liefje thuis komt, hahahaha

x ella

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hoi Ella

wat een postief nieuws. fijn om dat te horen. dus vrijdag gaan ze weer kijken. succes deze week ik zal voor je duimen.

Liefs

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ella, wat fijn die twee eitjes! Klusser de klus! Hihi.

Liefs

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hee meiden, hier ben ik ook weer eens!

Alles gaat goed hier, alleen weinig zin om achter de PC te kruipen 's avonds. En ben in m'n hoofd niet zoveel meer bezig met zwanger-worden dat scheelt ook. Gebruik ook geen ovutesten meer, heb er geen zin meer in haha. Heb al zoveel geld naar Sensitest overgemaakt het afgelopen anderhalfjaar. ;)

Bianca, hoop dat je een beetje aan het idee gewend bent dat jullie het ICSI-traject ingaan. Het is wel heel erg fijn dat er nu echt iets gaat gebeuren. Anders is het gewoon een oneerlijke kans elke maand maar weer. Steeds die teleurstelling. Wel toevallig dat je buurvrouw ook een behandeling gaat doen. Wel fijn, nu kun je elkaar een beetje steunen misschien.

Deborah, ben je nog steeds zo misselijk? Bah, vervelend hoor. Maar ja, het is voor een goed doel! Heb je binnenkort nog weer een echo? Het is toch ook echt een wonder wat er bij jou gebeurt is he. Ongelofelijk toch...

Margha, al bericht ontvangen van het UMCG? Irritant he, dat wachten steeds.

Ella, wat geweldig dat je eitjes aan het groeien zijn! Kan me voorstellen dat je er erg blij om bent. En nu maar flink aan de klus de komende dagen hahaha. ;)

Gaby, jij zit op het einde van je cyclus zie ik. Spannend denk ik? Ik duim voor je.

Nou, hier alles goed dus. Werk bevalt goed, het is lekker afwisselend en veel uitdagingen voor de boeg. Echt heel wat anders dan m'n oude werk, veel leuker. Krijg er weer energie van. Oh ja, we hebben nog een vakantie geboekt vorige week. We gaan lekker elf dagen naar Kreta in juni. Heel veel zin in! Even lekker relaxen samen.

Nou, ik duik m'n bedje in.

Liefs Caro

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

@Bianca: Blijf een beetje doorsukkelen hier al moet ik eerlijk zeggen dat het vandaag ineens wat beter gaat...heb wel vanmiddag 2,5 uur op bed gelegen hihi...
    3 maanden, nou dat is lekker snel. Je zal zeker van te voren wel allerlei dingen moeten doen? Leren spuiten e.d?

@Ella: Ik ben gister inderdaad begonnen met halve dagen maar merk toch wel dat het fijner is als je gewoon lekker gaat werken, dan zijn je gedachtes tenminste niet de hele tijd bij elk steekje enzo. Heb wel héél véél moeite 's ochtends maar goed, kan nu smiddags even lekker slapen. Wauw zeg, 2 eitjes en je slijmvlies mooi, dat word klussen deze week... ;)

@Caro: Fijn zeg dat je zoveel energie van je werk krijgt. Ik vind het ook heel belangrijk dat je wel thuis moet komen met het idee dat je jezelf nuttig hebt kunnen maken. En lekker op vakantie! Griekenland...ohhh daar kan je lekker eten! Wij zijn op rhodos geweest en was 3 kilo aangekomen in een week tijd hihi. Wij hebben daar ook gedoken en het was echt prachtig.
    Morgen krijg ik weer een echo en ook al heb ik zelf wel en goed gevoel, je weet het maar nooit, ben er toch zenuwachtig voor. Het is en blijft inderdaad een wonder. Ik lig weleens in bed na te denk hoe dat dat kan....kom er niet uit....

Liefs!

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hallo meiden

Hoe gaat het met jullie?
    Caro fijn dat je het zo na je zin heb op je nieuwe werk. leuk zeg naar kreta even lekker onstspannen. heerlijk

vandaag dan eidelijk een brief ontvangen van het UMCG ik had deze week al gebeld naar het ziekenhuis. ik heb een hele vragenlijst gekregen om in te vullen die moet ik terug sturen en dan krijg ik een afspraak.

Liefs

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Margha: Fijn zeg dat je eindelijk die brief hebt gekregen. Nu hopen dat je snel een afspraak kan krijgen.

Hoe gaat het de ander meiden?

Hier gaat het best goed. Afgelopen woensdag weer een echo gehad (staat in mijn album) en alles was goed, hartje weer gezien en gehoord maar het blijft gek dat er een kindje in mijn buik groeit. Gyn stelde me gelukkig een beetje gerust dat de kans op een miskraam nu wel geweken is maar dat de garantie wel maar tot aan de deur is...nou ja, daar kan ik wel mee leven.
    Heb een heuse zwangerschapskaart gekregen hihi en dan komen nu ook de minder leuke dingen waar we over na moeten gaan denken...de combinatietest. Vind het heel moeilijk en dat had ik niet verwacht van mezelf...We gaan het wel doen maar dat is meer omdat hub het wil want voor mij hoeft het niet echt...maar dat is meer kop-in-het-zand-steken van mij denk ik...wat je niet weet he..
    Heb vandaag wel thuis het hartje gehoord met de angelsound....ging heel relax en heb wel 10 minuten liggen luisteren...écht maf haha.
    Straks lekker uit eten en daar ga ik lekker van genieten want ben deze week eindelijk niet misselijk meer geweest.

Liefs!

20. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hey meiden,

@deborah, heerlijk dat jullie baby'tje het zo goed doet. geniet er maar lekker van!

@margha, fijn dat je de brief eindelijk gekregen hebt. ik hoop dat het op gaat schieten.

@caro, Kreta, heerlijk. wij zijn er ook al een paar keer geweest. waarschijnlijk gaan we deze zomer weer. dan kun je ergens naar toe leven he?! fijn dat je werk zo goed bevalt. Ik zie dat het niet meer zo lang duurt voordat je naar het ziekenhuis moet. spannend!

@bianca, fijn dat je het nu een beetje los kan laten. geniet er maar van. mijn zus mag morgen testen. ik vind het heel spannend.

ik heb deze week bloed laten prikken om te kijken of er eisprong geweest is. ik ga uit van wel. ik ben namelijk wakker geworden van zeer hevige steken in mijn rechtereierstok (waar 2 goede eitjes zaten).
    Helaas heb ik al weer anderhalve week steken en krampen. ik voel dus dat mijn menstratie in aantocht is. jammer!
    je blijft toch hopen dat het symptomen zijn, haha. heb dus ook al vaak op het "beruchte" topic gelezen, hahaha. maar ja, ik ken m'n lichaam nu wel en ik weet dat ik mezelf beter niet voor de gek kan houden.
    ach ja, ik ben in ieder geval blij dat ik een kans gehad heb en ik mag weer verder met de clomid.
    22 april moet ik weer naar de gyn.

ik wens jullie een heerlijk paasweekend met mooi weer en veel gezelligheid.

liefs!

Deel Deze Pagina