Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Crepe: Heb je gister een echo gehad? Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!

2. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Geen goed nieuws hier. Gister bleek op de echo dat het niet (meer) leeft. Beetje heftig allemaal en heel verwarrend omdat mijn lijf en hoofd harstikke zwanger zijn. Ben er even helemaal klaar mee.

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Oh nee meis, wat ontzettend naar en vervelend!! :(

Kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.

Sterkte meis.

liefs

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Crepe: wat rot zeg.
    sterkte ermee

liefs

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Crepe, wat vreselijk... en wat oneerlijk. :(
    Ik leef met je mee. Heel veel sterkte.

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden,

Heb vorige week nog uitslag van de gyn gekregen over m'n progesteronwaarde. Deze was 27 en dit duidt op een goede eisprong gelukkig. Hij heeft contact gehad met de fertiliteitsarts en als ik in juli nog niet zwanger ben, dan gaan we 3x IUI met hormonen proberen en als dat niet lukt worden we overgeplaatst naar het UMCG voor IVF. Ik moet er nog even niet aan denken eerlijk gezegd, maar het is wel fijn dat er een plan is uitgestippeld. Ook zal het zaad van mijn mannetje gecheckt worden, want dit is ook nog nooit gebeurt. Ben wel een keer zwanger geweest, dus wat dat betreft zul je zeggen dat het goed is.

M'n banner klopt trouwens niet zie ik nu. Ik zit alweer rond m'n eisprong, althans gisteren een bijna positieve ovutest gehad en vanochtend was hij alweer negatief. Ben bang dat we m'n ei gemist hebben deze maand (is nog nooit voorgekomen volgens mij). Dacht echt dat hij vandaag nog positiever zou worden namelijk, maar nee dus. Was vorige week zondag ongesteld, dus zit nog maar op dag 10, vandaar dat ik dacht, och alle tijd nog! Vanavond nog maar even aan de klus.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs Caro

7. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hallo meiden,

ik dacht laatst gereageerd te hebben, maar ik zie mijn bericht niet meer terug. kennelijk is er toch iets fout gegaan.

iemand mijn verdwenen bericht tegengekomen????
    hihi

caro, fijn dat er actie komt!!!! ik hoop dat het iets gaat opleveren (dat moet gewoon!!)

deborah, heerlijk dat jullie al aan het inrichten zijn. dat lijkt me super leuk.
    heb je al leuke spulletjes uitgezocht??

bianca, ook bij jullie wordt het nu spannend. succes meis.

gaby, ik herken het heel erg........ ik heb er ook genoeg van.
    ik ben nu 3 maanden aan de clomid. heb puisten maar word er niet zwanger van, haha. helaas!
    af en toe heb ik er echt geen zin meer in. vandaar dat ik ook niet zo vaak op deze site kom.

ik voel de ongi al weer komen. heb weer krampen en rugpijn (gelukkig niet meer zo hevig als een aantal weken geleden).
    over een week mag ik weer naar de gyn. ik hoop dat er dan ook eens spijkers met koppen geslagen worden.....

zo, ik hoop dat dit bericht wel blijft plakken, hahaha

x
    ella

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hoi meiden,

Ik zie dat er nogal wat berichtjes verdwenen zijn.....

Ella, wat naar dat je alweer de welbekende dingen voelt. En wat vervelend dat de Clomid nog niet iets anders heeft opgeleverd dan puisten ;) Kan me voorstellen dat je niet meer zo vaak op deze site komt hoor. Ik ben er ook iets minder op te vinden. Meer ook omdat ik gewoon niet zoveel anders te melden heb dan gewoonlijk...

Ik zal voor je duimen bij de gyn. Heb je al enig idee wat ze gaan doen?

Liefs

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Er zijn inderdaad een hoop berichtjes verdwenen! Maar goed, dat wisten we van te voren.

@Ella: Wat rot dat je weer denkt ongie te worden en dat de clomid toe nu toe nog niks heeft opgeleverd (behalve puisten) Ik ga voor je duimen dat er inderdaad knopen door gehakt gaan worden bij de gyn. Jij zat toch bij de gyn die je zus ook zo goed geholpen heeft?

@Bianca: Zag op je andere topic dat je over anderhalve week mag gaan beginnen! Spannend! Dan gaat er eindelijk eens wat gebeuren (als het goed is natuurlijk) maar het is i.i.g weer een stap vooruit.

@Margha, Caro, Gaby: Hoe gaat met jullie meiden?

@All: Hier gaat alles goed alleen heel erg last van bandenpijn, das geen pretje. We zitten alweer bijna op de helft en volgende week 20 weken echo....pfff wat gaat het ineens hard. Heb in mijn foto-album echofoto's, buikfoto's e.d staan voor als jullie die willen zien.

Liefs,
    Deborah.

10. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hoi, hoe is het met iedereen? Beetje lastig peilen nu de helft vd berichten weg is.

Deborah, gefeliciteerd met de 18 weken.!
    Ella, wat balen meid! Ik lees vaker dat de menstruatieklachten toenemen met die hormomen
    Caro, juli komt dichterbij, al nieuws? Ik hoop zo dat het weer spontaan gaat lukken bij je!
    Giegel & Bright, hoe staat het ermee?

Hier een rare tijd. Veel gedoe in ziekenhuis gehad, zou een curretage krijgen, daarvoor 's ochtends in t ziekenhuis opgenomen. ter voorbereiding medicijnen gekregen, deze veroorzaakte echter een hele pijnlijke miskaam. Al met al 2 dagen in het ziekenhuis gebleven. Maar goed, het staat nu wel met dikke letters in mijn dossier dat ik abnormaal reageer op baarmoederpijn. Kennelijk is meerdere keren zeggen niet genoeg en moeten ze het eerst met hun eigen ogen zien.
    We hadden nog IVF staan voor augustus, dit is uitgesteld tot sept of okt. Eerst ontzwangeren zowel fysiek als mentaal, en enige onderzoeken naar de herhaalde miskraam.

fijne avond allemaal

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Crepe: Owh meid wat een ellende zeg! En vervelend dat ze niet naar je geluisterd hebben in het ziekenhuis over de pijn. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt over de miskramen. Het is niet niks allemaal.

Liefs!

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hoi hoi meiden,

Hoe gaat het hier met jullie allemaal??? Hoop op goed nieuws!!

Liefs

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Met mij gaat het goed, buikje groeit goed. Heb vrijdagmiddag maar nieuwe kleren gekocht omdat alles omhoog begon te kruipen en die elastiekjes niet lekker meer zitten als knoop haha. A.s woensdag hebben we 20 weken echo en ik vind het spannend maar heb er wel enorm zin in. Even naar binnen gluren en hopelijk horen of we em goed in elkaar hebben gebreid ;)
    Hoe gaat het met jou? Ben je inmiddels al begonnen met de behandeling?

Hoe gaat het met je de rest van de meiden?

Liefs!

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden!

Hier was ik ook weer eens.:)

Crepe, vervelend dat de miskraam zo pijnlijk was. Gaat het een beetje met de geestelijke pijn? Bah, toch niet te geloven dat het weer fout is gegaan, wat een verdriet! Op zich wel 'fijn' denk ik dat jullie pas in september/oktober voor IVF gaan. Het is toch weer een hele klap die je moet verwerken. Toch wel heel positief dat je spontaan zwanger bent geraakt weer. Mijn miskraam is nu bijna een jaar geleden. Precies een jaar geleden wist ik dat ik zwanger was. Wat gaat de tijd ook snel!

Deborah, vervelend dat je zoveel last van bandenpijn hebt. Heel veel succes met jullie 20-weken echo.

Bianca, heel veel succes met jullie ICSI. Ik ga heel hard duimen!!

Ella, kan me zo goed voorstellen wanneer je zegt dat je er af en toe geen zin meer in hebt. Heb hetzelfde. Ik heb momenteel veel andere dingen (positieve) waar ik mee bezig ben, waardoor de kinderwens wat meer naar de achtergrond raakt. En hoe raar het ook klinkt, het voelt goed. Ik wil gewoon niet dat het zo'n issue wordt in m'n leven. Zo jammer van de tijd. Je hebt het zelf niet in de hand. Uiteraard wordt het weer een groot punt in ons leven als we met behandelingen gaan beginnen, maar daar denk ik nu nog maar even niet over na. Ben benieuwd hoe je afspraak bij de gyn was en hoop voor je dat jullie wat verder zijn gekomen.

Morgen gaan we lekker voor 11 dagen naar Kreta!!! Heel veel zin in... even lekker relaxen en genieten.:):):)

Tot later meiden!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Caro, fijn weer van je te horen! Je verhaal klinkt heel begrijpelijk en goed. Ik denk dat je er heel goed mee omgaat op deze manier (al is het voor iedereen anders natuurlijk) Als jullie straks een behandeling instappen zal het al zwaar genoeg worden maar voor nu nog even niet. Al hoop ik natuurlijk nog steeds dat jij en de andere meiden 'gewoon' spontaan zwanger mogen raken.
    Ga lekker genieten van jullie welverdiende vakantie!!!

Liefs!

16. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ga een paar weken op vakantie. Iedereen heel veel succes met alles de komende tijd enne geniet tussendoor ook een beetje van de zomer :) Tot ergens in juli!

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

Caro wat goed van je dat je er zo sterk in staat meis. Dikke duim voor jou en veel plezier op Kreta.

Crepe, fijne vakantie meis!!

Deborah, gisteren de 20 weken echo gehad!! Hoe was het??

Allen,
    Vanochtend begonnen met het eerste hormoon en nu last van een opvlieger. Hoort erbij..... ;)
    Spannende tijd, maar heb goede moed!!

Liefs

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

@crepe: Fijne vakantie!

@Bianca: Ojee al de eerste opvlieger, hoop voor je dat het niet teveel worden ;). Gaat het verder wel goed? Wat houd dat allemaal in die behandeling die je krijgt?
    De 20 weken echo was perfect! Beepje lag precies op schema met alles, alles zag er goed uit, dus we hebben em goed in elkaar gebreid :p Nu kan ik me druk gaan maken om het volgende hahaha.
    Gister zijn we ook voor de laatste keer naar de gyn geweest wat ik op zich wel jammer vind, het is een leuke vent. Maar we waren er al veel langer dan 'nodig'. We zouden eigenlijk maar tot 12 weken blijven.

Liefs en fijn weekend!

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Deborah,

Verder gaat alles goed hoor. Heb nu lekker een week vakantie. Vandaag nog niet ergens last van, behalve een beetje hoofdpijn. Maar ook dat is een bijwerking helaas ;)

Tja, wat houdt het allemaal in...
    Ik begin met een hormoon wat je cyclus stil legt. Dan vanaf 30 juni het hormoon wat mijn eierstokken gaat stimuleren zodat ik veel eitjes aanmaak. Wanneer ze groot genoeg zijn, dan een pregnyl injectie om de eisprong op gang te brengen. Vlak voordat dat gebeurd, een punctie in het ziekenhuis waar ze de eitjes weghalen. Dan gaan ze in het laboratorium zaadjes in de eicellen injecteren ter bevruchting. Twee dagen later zal een bevrucht eitje worden teruggeplaatst in mijn baarmoeder en moet ik twee weken een ander hormoon gebruiken.
    De bevruchte eitjes die over zijn, worden ingevroren. Als ik dan niet zwanger ben, kan ik eerst die ingevroren eitjes opmaken en vervolgens pas weer met een heel hormoon traject beginnen als dat nodig is.

Fijn dat de echo zo goed was meis!!

Liefs

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Nou dat klinkt toch best bewerkelijk c.q ingrijpend allemaal. Ik ga voor je duimen dat je aan 1 x genoeg gaat hebben!
    Goede vriendin van mij vertelde me vanavond dat ze vanmorgen een miskraam heeft gehad :( Ze moest best erg huilen en ik stond ook met tranen in mijn ogen, bah zeg wat is het toch oneerlijk zoiets. Ze had zich er juist op verheugd om nog een stukje samen zwanger te zijn. Hoop dat ze snel weer zwanger mag raken en dat het dan goed gaat. Dan besef je toch maar weer wat een wonder het eigenlijk is allemaal.

Liefs!

Deel Deze Pagina