Hey Deborah, Wat vervelend van die vriendin van je zeg. Het is inderdaad soms allemaal erg oneerlijk Hier alles goed! Nergens meer last van. Prikken gaat steeds beter en ik ben volledig uit mijn dipje, haha. Jij bent al lekker over de helft zeg!! Liefs
@Bianca: Fijn zeg dat je uit je dipje bent! En gelukkig gaat het prikken goed! Dat scheelt wel denk ik. Ja ik ben alweer over de helft, het gaat echt zooo enorm snel als je die 12 weken voorbij bent. Eerst kijk je de tijd om en daarna weet je net waar het blijft. Maar ik geniet er wel heel erg van hoor Vooral nu ik een buik aan het krijgen ben, het straalt toch iets uit vind ik. Maar daar kom je snel genoeg achter Liefs!
Hey, 't was mooi weer in Limburg Deborah Hoe is het met jullie allemaal?? Hier gaat het goed. Druk met de hormonen spuiten. Wel een beetje emo zo nu en dan, maar voor de rest geen last. Liefs
Gelukkig dat je niet zo heel veel last hebt van de hormonen Bianca. Spannende tijd voor jullie. Spuit je de hormonen zelf in? Lijkt me best moeilijk om te doen. Deborah, heb je al een buikfoto gemaakt? Fijn dat het allemaal goed gaat. Geniet er maar lekker van meid!! Hier alles okee. We zijn donderdag teruggekomen uit Kreta en hebben heel erg genoten! Helaas wel weer ongi geworden, maar dan hebben we dat maar weer gehad. Donderdag moet ik naar de gyn en dan krijg ik alle papieren etc. mee voor het zaadonderzoek. Zal dus wel niet veel voorstellen die afspraak. Nou meiden, ik ga nog even wat vakantiewas wegstrijken, blehhhhh...
@Bianca: Je hebt het inderdaad net getroffen vorige week maar nu is het nog warmer 8) Ik las dat je eerder terug was gegaan? Ik las ook (jaja, ik hou je in de gaten ) dat je goed aan het broeden was. Fijn hoor! Gelukkig heb je niet veel last van de hormoontjes, hoop ook dat dat je bespaart blijft. En een beetje emo mag best hoor want nogmaals, het is niet niks allemaal meid! @Caro: Buikfoto's staan in mijn album. Ik ben benieuwd hoe het donderdag gaat. Gaat het dan voor jullie ook 'beginnen' die mmm? @All: Hier gaat het (op veel bandenpijn na) heel goed. Afgelopen zaterdag het kamertje besteld en ben langzaam aan wat kleertjes enzo aan het kopen. A.s maandag komen ze onze nieuwe klerenkast brengen en dan kunnen we de kinderkamer gaan opknappen. Liefs!
@Caro, Hoe was het bij de GYN? En fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. @Deborah, Spieker!! Haha.Leuk van dat kamertje!!! Wel erg vervelend dat je zo'n last hebt van bandenpijn meis. Hoop dat het snel beter wordt. @All, Hier meer last van de hormonen. Begonnen met het tweede hormoon en dat begin ik te merken. Vooral erg moe, pfff. Maandag weer voor een echo om te kijken hoeveel eitjes er groeien, ben erg benieuwd!! LIefs
Ik heb me hier al een tijdje niet laten zien, maar heb sowieso de laatste tijd niet echt veel geschreven op het forum. De laatste week kom ik hier weer wat meer. Inmiddels zit ik in de wachtweken na de 3e gelukte IUI en 5e als ik de afgebroken pogingen meetel. Nog 5 dagen wachten, maar ik denk dat ik de duivels weer op bezoek ga krijgen. Hierna hebben we verplicht twee rustrondes omdat er een zomerstop is in het ziekenhuis. @ Bright: De Puegon heb ik ook altijd erg last van. Maarja het is voor een goed doel en ik hoop dat er veel follikels aan het groeien zijn! Succes maandag en niet de onderste parkeerlaag nemen, want er werkt(e) maar 1 lift afgelopen week
Hee meiden, Donderdag naar de gyn geweest en hij heeft me formulieren en potje meegegeven voor het zaadonderzoek. Vrijdag 17 juli om 8.30 uur moet het ingeleverd zijn... Wat een tijd! Dat betekent dus dat manlief om 7.45 uur z'n zaad moet lozen en daarna meteen door moet naar het ziekenhuis, want het moet binnen een uur daar zijn. Hoezo 'druk'... Als de uitslag van het zaad bekend is en het is goed, dan gaan we dus beginnen met IUI. Drie keer. Als dat niet lukt, dan over naar het UMCG voor IVF. Maar dat zien wel dan wel weer. Bianca, vervelend dat je nu wat meer last hebt van de hormonen. Spannend straks in het ziekenhuis... hopelijk ziet het er goed uit. Deborah, wat leuk... zo wordt het allemaal steeds echter! Wel balen van de bandenpijn zeg. Lijkt me erg pijnlijk. Giegel, jij zit ook bij het UMCG? Wel toevallig. Geloof dat drie van ons bij het UMCG in behandeling zijn en ik misschien straks dus ook. Balen dat je voelt dat de duivels alweer op komst zijn. Hoeveel IUI's krijgen jullie? Zes denk ik? Slik of spuit je ook hormonen hiervoor? En is de inseminatie pijnlijk? Hoe gaat het met de andere meiden? Liefs Caro
@Bianca: Vervelend dat je er wel last van hebt nu, blijf je wel aan jezelf denken! Ik hoop voor je dat je een goede echo krijgt vandaag! @Giegel: Je bent toch niks verplicht hier, als je schrijft dan schrijf je en anders niet. Wel fijn dat je even hebt laten weten hoe het met je gaat. Kl*te zeg dat je denkt dat de duivels komen. Hoop toch voor je dat het niet zo is. @Caro: Dan gaat het voor jullie nu dus ook echt beginnen. Tis inderdaad wel een rot tijd zeg...je moet dus je wekker gaan zetten om de zwemmers te vangen...Zoiets zou toch veel 'relaxer' moeten kunnen gaan. @All: Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen maar hier dus ook een klein probleempje...ik moet verplicht rustig aan gaan doen v.w de bandenpijn en overmatig vochtverlies. Ze is bang dat mijn baarmoedermond gaat verweken en ik straks plat kom te liggen. Mag nu nog maar 3 halve dagen (ma- di- en vrijdag) gaan werken en tussendoor rusten en liggen Ben ik hélemaal de mens niet voor maar ja, wat moet dat moet. Vanmorgen hebben ze de nieuwe klerenkast gebracht...stonden om 8.00u al op de stoep. Ik ben er wel blij mee. We hebben zaterdag trouwens ook een nieuw prairhondje gekocht, een kleintje..awhh zóóó lief! Eigenlijk wilden we er geen meer maar ja, we zijn er toch weer ingetrapt haha. Liefs!
Ik loop met mijn dochter in het UMCG en voor de IUI in het Martiniziekenhuis. Hoeveel IUI's ik krijg weet ik eigenlijk niet, maar ze gaat sowieso iets langer door omdat IUI onze laatste kans is en omdat er bij mij al 2 van de 5 pogingen zijn afgebroken. Ik spuit hormonen voor de groei van de follikels en voor de eisprong, maar heb ook een paar rondes zonder hormonen gedaan. Van de inseminatie zelf voel ik bijna niks, het meest vervelend vind ik de eendenbek.
Thanx voor je reactie Giegel. Je moet dus echt zelf spuiten... Goed om te lezen dat de inseminatie op zich niet veel pijn doet. Ik 'loop' ook bij het Martiniziekenhuis en als we voor IUI gaan, dan doen we dat daar dus ook. Wel toevallig. Nog een klein vraagje... heb je veel last van de hormonen? Stemmingswisselingen bv.? Hoofdpijn, moe? Deborah... sterkte meid! Wat vervelend!!!! Nee, kan me voorstellen dat het geen pretje is om zoveel te moeten rusten, maar je moet er maar even aan toegeven. Alles voor het goede doel. Leuk een prairiehondje! Kan hij/zij je wat afleiding bezorgen misschien.
@Giegel, Ik duim voor je meid dat het deze keer wel is gelukt. @Deborah, Zag je weer spieken. Deed me eraan herinneren dat ik hier ook even weer langs moest wippen. Meid wat vervelend van je bandenpijn, hoop dat het met wat rust beter gaat. Hoeveel van die hondjes hebben jullie nu?? @Caro, Fijn dat jullie duidelijkheid hebben over wat er nu allemaal gaat gebeuren en wanneer. Hoop dat het zaadonderzoek positief is meis!! Zal duimen. @Allen, Hier gaat het oké. Gisteren een controle echo gehad in het UMCG. Blijkt dat mijn stokkies iets te goed hun best doen. Heb namelijk 37 eitjes in de maak!! Gemiddeld is 10 tot 15, dus dit is wel erg veel. Mag geen stimulatiehormoon meer spuiten en morgen terugkomen voor een echo. Kijken hoe het er dan voorstaat. Allemaal erg spannend. Risico van overstimulatie, dus rustig aan doen en veel drinken. En misschien stoppen ze deze behandeling wel. Weet het niet zo goed, horen het morgen. Heb last van mijn buik en merk dat mijn lichaam de energie vooral richting stokkies wijst. Ben erg moe en hoofdpijn. Nou ja, afwachten maar. Moet goed voor mezelf zorgen. Liefs
@ Caro: Ik heb wel last van bijwerkingen van met name de Puregon. Een paar uur na het spuiten ('s avonds) krijg ik last van opvliegers en ik heb een beetje last van stemmingswisselingen. @ Bright: Ik heb niet echt goede hoop en verwacht één dezer dagen ongesteld te worden. We zijn dan op vakantie, dus ik kan het jullie niet laten weten. Succes morgen!
@Bianca: Hihi jaja ik heb net weer gespiekt en hier nogmaals, héél véél suc6 morgen en ik zal aan je denken! We hebben nu 2 prairiehondjes, 1 oudere en dan nu die kleine erbij, die zal een week of 12 zijn. @Giegel: Fijne vakantie en probeer er van te genieten!
Hoe gaat het met jullie meiden? @Caro: Weten jullie al wat meer? @Bianca: Ik heb weer gespiekt en weet dus hoe het is gegaan. Hoop dat je snel aan je cryobehandeling kan gaan beginnen en dat het nu wel volgens 'plan verloopt'. Hier alles goed, nog steeds veel last van het buikje maar doe lekker rustig aan.
Hier zijn op de eerste dag van onze vakantie, de duivels gekomen. Dus weer een mislukte IUI poging Tijdens de vakantie heb ik wel bedacht dat ik door wil gaan met IVF.......maar daar moet Giegman nog over nadenken. Eerst maar weer een IUI poging en dan zien we wel weer verder.
Hey dames, @Giegel, Wat naar weer meid!! Balen dat die duivels toch weer zijn gekomen!! @Deborah, Tja, ben hier niet meer zo vaak te vinden Vervelend van je buikje meis, maar gelukkig doe je het rustig aan. Hoop ook dat we snel met de eskimo-behandeling kunnen beginnen. Als ik nu ongesteld word, moet ik bellen en dan krijgen we gelijk een schema toegestuurd voor de volgende ongi. Denk augustus. @Caro, Al nieuws?? LIefs
@Giegel: Awh nee he, kl*te zeg dat je ongie bent geworden. Gaan jullie nu gelijk door met de volgende iui behandeling of zit daar weer en cyclus tussen? (sorry als het een stomme vraag is) @Bianca: Ik spiek gewoon mee bij je andere topic hoor maar daar was je wel al achter Maar met een schema moet ik denken aan weer prikken? En heb je dan ook weer kans op een overstimulatie? En wat gebeuren er met die eitjes? Worden die ook evengoed aangeprikt en eventueel bevrucht? Of word je baarmoeder alleen klaargemaakt voor een TP? Hihi een hoop vragen en misschien ook wel hele domme maar dat moet je me maar vergeven... Liefs!
Hey Deborah, Dat schema houdt in dat ik op dag 1 van mijn cyclus begin met Progynova te slikken. Dat is volgens mij een oestrogeen hormoon om mijn baarmoederslijmvlies goed voorbereid te maken. Op dag 14/15 moet ik dan voor een echo om te kijken hoe het gaat en dan gaan ze een datum prikken voor de tp. Vanaf dat moment moet ik dan weer beginnen met Utrogestan bolletjes en een paar dagen later is de tp van een eskimootje (als de ontdooing goed is gegaan). Er worden dus geen eitjes aangeprikt en dergelijke. En ook geen spuiten meer. LIefs