Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden,

Bianca, ik volg het allemaal even niet meer zo goed geloof ik. Ga straks even spieken in je andere topic.

Deborah, hoe is het met je en met de pijn? Lukt het een beetje om rust te houden? Zal wel een beetje vervelen denk ik.

Giegel, balen dat de IUI niet gelukt is...

Hier alles goed. Mannetje heeft vrijdagochtend z'n kwakkie;) ingeleverd. Ik was wel trots op hem hoor haha... In alle vroegte en dan moest het ook nog binnen een uur bij het lab zijn. Maar het is gelukt. Krijgen dinsdag of woensdag de uitslag. Ben heeeeeeel erg benieuwd, hoop zo dat het goed is.

Hoe is het met Ella, Margha, Gaby?

Fijn weekend iedereen!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Caro, lang verhaal, haha. ;)

Goed van je mannetje dat ie zijn zwemmers heeft kunnen inleveren. Zitten vast Michael Phelpjes bij, hihi.

Liefs

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Fijn dat je niet hoeft te spuiten. Ik hoop voor je dat die medicijnen je niet ziek gaan maken of valt dat wel mee?
    Ontdooien ze trouwens meerdere eskimootjes per keer?

@Caro: Goed van je mannetje dat het gelukt is! Bij zo'n doorzetter moeten de zwemmers toch onderhand onder de microscoop weg zwemmen ;) :D
    Hier gaat het steeds minder helaas. Mijn hele onderkant doet pijn, het lijkt wel alsof ik helemaal beurs ben. Het rustig aan doen heeft helaas nog geen effect gehad. Ga vandaag dan ook de VK maar even bellen wat ik ermee aan moet. Met het beepje gaat het wel goed heb ik het idee, hij/zij beweegt goed. M'n vriend heeft em ook al een aantal keren kunnen voelen.

Liefs!

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo meiden,

Ik heb me hier al een tijdje niet laten zien, ben heel weinig op het forum geweest.
    ik wou even niet te veel bezig zijn met zwanger worden nou ik toch aan de hormonen zat om de boel tot rust te brengen.

Heb even bij gelezen maar de meesten van jullie zitten midden in de IUI of IVF behandelingen, en hebben al wat achter de rug die helaas mislukt zijn. erg kl*te zeg.

Gisteren weer naar de gynaecoloog geweest om te bespreken over hoe de hormonen hun werk hebben gedaan om de endometriose te onderdrukken, maar ze willen nu eerst het spul van mijn man gaan onderzoeken. om zeker ervan te zijn dat het bij hem goed zit voordat ik mag stoppen en we het weer gaan proberen. als ik dan weer een eigen cyclus heb krijg ik een kijkoperatie en kan ik een afspraak maken om de groei van het eitje en de sprong te gaan volgen.

Liefs Margha

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

Ik kwam even weer langs om te kijken hoe het met jullie is en zag dat het topic ver weg gezakt was!!!

@Caro,
    Hoe was de uitslag meid? Hopelijk goed.

@Deborah,
    Gaat het al wat beter??
    @Margha,
    Al enig idee wanneer je man zijn zwemmers onderzocht worden?

Liefs

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden!

Nou, wel toevallig Bianca... zit niet zo vaak meer op het forum en nu zie ik jouw berichtje van een paar minuten geleden net. Hoe gaat het met jou? (ik spiek wel even bij Vruchtbaarheidsbehandelingen:))

Deborah, hopelijk is je pijn wat minder inmiddels. Vervelend zeg.

Margha, fijn om weer wat van je te horen meid. Spannend toch wel het spermaonderzoek. Hoop dat alles goed is.

Hier alles prima. Gelukkig was het zaad van m'n mannetje helemaal prima in orde. Wel heel fijn, maar dat bewijst maar wel weer dat het met mijn buik slecht gesteld is. Ik heb aangedrongen op een HSG en die krijg ik binnenkort. Vorig jaar tijdens de kijkoperatie zijn m'n eileiders doorgespoten en twee maanden later was ik zwanger. Heb heel sterk het gevoel dat het door die doorspuiting gelukt is. Na de HSG gaan we starten met IUI.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs Caro

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Caro,

Dat is inderdaad wel heel erg toevallig ;)

Wat fijn dat de uitslag van manlief zijn zwemmers goed waren!!! Is een zorg minder. En ook ontzettend fijn dat je weer een HSG krijgt!! Wie weet....

Hier gaat alles goed. Kijk weer vol goede moed uit naar de volgende poging. Mijn lichaam is nog niet helemaal weer hersteld van al het hormonale geweld. Dit wordt de langste cyclus ooit!!!!

Liefs

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hoi meiden,

Caro:
    Fijn dat de uitslag van je man zijn zaad goed is.
    Wel goed dat je hebt aangedrongen voor een HSG.

Bianca:
    Heel vervelend dat je lichaam nog niet helemaal hersteld is,
    ik hoop dat je gauw ongi word en door kan gaan met de volgende poging.
    A.S. dinsdag word het zaad van mijn mannetje onderzocht, wel spannend zeg.
    Hij ziet er wel een beetje tegenop want hij moet het daar produceren i.v.m. te lange reistijd.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Margha,

Kan me voorstellen dat je manlief er tegenop ziet hoor. Had mijn hubby ook, maar het viel hem reuze mee.

Zal voor jullie duimen dat alles goed is.

Liefs

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Bianca: Had toevallig net een berichtje achtergelaten bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Hier nog maar een keer.
    Las dat je een eitje gehad hebt, ik ga voor je duimen, je weet maar nooit toch ;)
    Hier alles goed, heb nog wel van tijd tot tijd veel bandenpijn maar heb me er maar bij neergelegt. Heb inmiddels wel oefeningen van de fysio gekregen waardoor ik de bandjes kan trainen maar of het werkt??? Heb er nog niks van gemerkt i.i.g.
    Vervelend zeg dat je lichaam zo van slag is door de hormonen. Voel je je verder wel goed?

@Margha: Fijn om weer wat van je te horen en toch al flink opgeschoten lees ik. Las dat jullie gister de zwemmer moesten inleveren, hopelijk is het jouw mannetje ook 'meegevallen'. Wanneer krijgen jullie de uitslag?

@Caro: Fijn dat de zwemmers goed zijn, dat is toch positief. Goed van je dat je hebt aangedrongen op een HSG. Weet je inmiddels al wanneer je die krijgt?

@All: Op nog steeds af en toe flink bandenpijn na gaat het goed hier. Zaterdag krijg ik een spuit i.v.m de rhesus-negatieve factor en volgende week zit ik alweer op 30 weken :$ Het gaat echt enorm snel nu. Beepje doet het goed en ligt al lekker onder m'n ribben te porren. We hebben inmiddels het slaapkamertje bijna klaar, gordijntje is nog in de maak en ben inmiddels ook met zwangerschaps-yoga bezig.

Liefs!

11. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Deborah, wat ga je snel meid. Al bijna weer 30 weken!!! Fijn dat alles goed gaat met beepje. Balen dat je nog last hebt van bandenpijn.

Margha, mijn hubbie vond het ook maar niks dat hij z'n zaad in moest leveren. Hij had dan nog het geluk dat hij het thuis mocht doen, maar 's ochtends om 7.00 uur is ook niet alles.:p Ik hoop dat alles goed is.

Bianca, heel veel succes meid!! Ik ga voor je duimen.

Ik heb a.s. dinsdag de HSG. Zie er wel een beetje tegenop, omdat ik gehoord heb dat het ontzettend pijn kan doen. Maar ik laat het maar over me heen komen.

Liefs Caro

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Caro: Ja he, ik vind het zelf ook behoorlijk hard gaan nu. Een vriendin van me zei nog vandaag, als die van jullie net zo eigenwijs is als die van ons en met 35 weken komt dan heb je nog maar 6 weken :$ Daar sta je even niet bij stil en je gaat er niet vanuit maar je hebt het gewoon niet in de gaten.
    Die HSG is al snel nu dan, ik zal aan je denken meid! Hopelijk is het weer een stapje in de goede richting. Ik heb inderdaad ook gehoord dat het geen pretje kan zijn. Gaat je mannetje wel mee?

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Deborah: Alweer bijna 30 weken wat gaat de tijd toch snel, wel vervelend die bandenpijn, maar gelukkig gaat alles goed met jullie beepje.

Caro: Kan me wel voorstellen hoor dat je een beetje tegen de HSG opziet, ik hoop dat het meevalt, maar wel fijn dat je dinsdag al de HSG krijgt.

Ze wisten niet wanneer we de uitslag van het zaadonderzoek zouden krijgen omdat we deze van de gynaecoloog krijgen, normaal gesproken geeft het lab de uitslag.

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    @ Margha, bij ons duurde het 3 werkdagen. We kregen de uitslag van de gynaecoloog. Ik heb gewoon gebeld met de gyn. Hij was toen uiteraard niet bereikbaar, maar heeft ons 's avonds teruggebeld.

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

@Deborah,
    Helpen de oefeningen al een beetje?
    Wat fijn dat jullie de baby-kamer al bijna klaar hebben!! Hoe ziet ie eruit?

@Caro,
    Meid, bij iedereen is het anders hoor die HCG. Inderaad over je heen laten komen. Ik ga voor je duimen!!

@All,
    Hier weer op het wachtbankje. Hoop zo dat de rode duivels wegblijven. Heb er op de één of andere manier wel een goed gevoel over, maar ja.... Heb ik wel vaker gehad en toen bleek het ook niet zo te zijn. Wie weet..

Verder ontzettend druk op mijn werk en gewoon een k*tperiode met hele vervelende werkers. Soms is het niet leuk om leidinggevende te zijn... zucht. Nou ja, morgen weer aan de slag.

Liefs

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden,

Vandaag de HSG gehad en het is me 100% meegevallen. Vond de pijn heel goed te doen. M'n linkereileider zit dicht (dat wist ik al door de kijkoperatie vorig jaar) en de rechter lijkt nog steeds open te zijn (was bang dat deze ook dicht zat inmiddels). Morgenvroeg moet ik nog een rontgenfoto laten maken en dan krijgen we te zien of de rechtereileider ook daadwerkelijk doorgankelijk is. Ben wel blij dat het onderzoek achter de rug is.:) En nu maar hopen dat het zijn vruchten afwerpt... Men zegt dat je 3 maanden na een HSG extra vruchtbaar bent door de olie die ze erin gespoten hebben. We gaan goed ons best doen.:D

Margha, heb je de uitslag al binnen?

Bright, ik duim voor je meid dat de duivels wegblijven. Je weet maar nooit!!!

Deborha, hoe gaat ie?

Liefs Caro

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo meiden,

Vandaag heeft mijn man met het ziekenhuis gebeld omdat we nog niet gebeld waren voor de uitslag, maar deze duurt 3 weken zeiden ze, vind het best lang ik dacht dat we met een week wel de uitslag zouden krijgen, duurde het bij jullie ook zo lang het eerste zaadonderzoek? misschien ben ik wel wat ongeduldig hoor, maar dacht echt dat het niet zo lang duurde.

Caro: Wat fijn dat de HSG is meegevallen, hoe is de röntgen gegaan? is de rechter eileider daadwerkelijk open? ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt.

Bianca: en nog steeds geen teken van ongi?

Deborah: hoe gaat het?

Liefs

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

@Caro,
    Wat fijn dat de HCG zo is meegevallen en dat je rechter eileider nog steeds open lijkt te zijn. Hoop dat de Röntgen ook goed is gegaan.
    En inderdaad goed je best doen ;)

@Margha,
    Balen dat je nog geen uitslag hebt. BIj ons duurde het twee weken. Het kan ook sneller hoor, maar dat is per ziekenhuis verschillend.

@All,
    Hier nog geen ongi.... Wel af en aan buikkramp, maar dat heb ik al een paar dagen. Weet het niet zo goed. HEb allemaal andere klachten dan voorheen, maar misschien hebben die hormonen van de ICSI mijn cyclus wel helemaal in de war geschopt. Zucht.... nog maar even wachten. Als ik zaterdag nog niet ongi ben, ga ik even testen. Dan heb ik en de langste cyclus van het afgelopen jaar en mijn LF is dan langer dan het afgelopen jaar.

Liefs

19. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Bianca

Ja hormonen kunnen heel wat doen met je lichaam, klote zeg.
    bij jullie duurde het 2 weken, ben dus een beetje ongeduldig,
    we zitten trouwens bij het zelfde ziekenhuis ook het UMCG.

Liefs.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Bianca: Toch weer spannend voor jou lees ik. Mijn duimen draaien i.i.g overuren voor je ;)
    Ik heb foto's van het kamertje in mijn album staan. Is wel prive (omdat ik er een foto van mijn bolletje in heb staan) dus als andere meiden het ook willen zien moet je even vriendjes worden.

Caro: Fijn te lezen dat de HCG mee is gevallen en dat je rechtereileider toch nog open is. Hoe is het nog gegaan met de rontgenfoto?
    Goed jullie best doen dan de komende 3 maanden!

Margha: 3 weken is wel lang zeg, daar zou ik ook ongeduldig van worden. Ben je trouwens nog steeds aan de pil?

All: Hier gaat het goed. Heb de bandenpijn e.d gelukkig goed onder controle op het moment. Afgelopen zaterdag bleek bij de verloskundige dat de kleine met de voetjes in mijn ribben zit...hij/zij kan goed schoppen i.i.g.
    Maandag een rhesus spuit in mijn bil gehad (omdat ik b negatief bloed heb) maar die viel gelukkig mee.

Liefs!

Deel Deze Pagina