Hey meiden, @Margha, Ah kijk het UMCG!! Wij mochten altijd twee weken later langskomen voor de uitslag. Nou ja, ze doen het allemaal anders. @Deborah, Spanning is voorbij hoor Helaas ongi. Dus op naar onze eskimootjes!! Zal eens even in je album loeren. Liefs
Hoi meiden, Deborah: Ja zit nu nog steeds aan de orgametril alweer 3,5 maand, deze legt mijn cyclus helemaal stil, en daarvoor nog 3 maanden aan de pil geweest. Hoe gaat het met de bandenpijn? Bianc: Balen dat je ongi bent geworden, maar nu wel op naar jullie eskimootjes. Liefs.
Bianca: Las dat je alweer aan het spuiten was maar hoe gaat het nu verder? Thanx voor je berichtjes die je hebt achtergelaten bij de foto's Margha: Met de bandenpijn gaat het gelukkig goed maar nu zijn het mijn heupen en rug die niet meer willen Zo blijf je bezig natuurlijk haha. Maar ik ben naar de fysio aan het gaan en gelukkig gaat het al een stuk beter. Heb je inmiddels al wat meer gehoord over de uitslagen?
Deborah: Nee nog geen uitslagen binnen, maar jullie kleine heeft straks echt een super mooie kamer. echt heel mooi. Wel vervelend zeg van je heupen en je rug, gelukkig dat de fisio een beetje helpt. liefs.
Hey meiden, @Margha, Wat duurt wachten lang he meid? Ik duim nog steeds voor je. @Deborah, Ik hoef niet te spuiten hoor met eskimootjes. Mag pilletjes slikken die nog minder hormoon bevatten dan DE pil. Dus daar merk ik helemaal niks van. Volgende week voor een echo om te kijken om mijn slijmvlies al dik genoeg is voor een tp. Balen van je heupen en rug meid. Het houdt niet op he? Nou ja, voor een goed doel (heb je vast al 100.000 keer gehoord ) Liefs
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? ik heb vandaag tehoren gekregen dat er bij mij op het werk mensen uit moeten, we wisten wel dat het niet goed ging maar kwam wel als een schok. morgen krijgen we te horen wie er uit moeten, heb wel een vast contract net al iedereen bij ons. maak me wel zorgen pfff. ze weten nog niks van onze kinderwens. maar ja als de uitslag van het sperma goed zou zijn zo ik stoppen met de hormonen en als ik met een paar maanden niet zwanger zou zijn zou ik een cyclus analyse krijgen. voor het geval ik wel mag blijven zien ze me al ankomen over een paar maanden. maar ja wacht morgen wel af hoop niet dat onze kinderwens weer uitgesteld wordt. liefs.
Margha, weet je al meer v.w.b. je werk? En de uitslag van het sperma? Bianca, heel veel succes met de TP straks. Spannend weer!!! Deborah, heb je fotoalbum even bekeken, maar zag maar twee foto's. Klopt dat? (ik ben nog niet zo eigen met het nieuwe forum, dus misschien kijk ik verkeerd). Vervelend dat je lichamelijke klachten hebt. Hoop dat het een beetje te doen is. Met mij alles okee. Heel erg druk op het werk momenteel, dus ben in m'n hoofd weinig bezig met zwanger worden, dat scheelt. We moeten volgende week weer naar de gynaecoloog en dan gaan we de uitslag van de HSG verder bespreken. Ben benieuwd of we gelijk doorgaan voor IUI of dat we het toch nog weer een paar maanden zelf moeten proberen. Afwachten maar weer. Liefs Caro
Hoewel het volgende bericht niet zo leuk is, kan het jullie wel hoop geven en post ik het toch nog even hier........ Ik was zwanger en heb een vroege miskraam gehad gistermiddag. Maar........ik ben zwanger geworden van een eitje aan de kant van mijn dichte eileider (met IUI). Bij de follikelmeting is de afgelopen ronde een eitje aan de rechterkant gegroeit (eileider rechts zit dicht door verklevingen) en in die ronde ben ik zwanger geworden.
Giegel, wat erg voor je... Ben je eindelijk zwanger en dan een miskraam. Heel verdrietig voor jullie. Sterkte toegewenst, het is niet niks... Je weet wel dat het nog mogelijk is in ieder geval. Het is dus niet zo dat ze een ronde overslaan als het eitje aan de verkleefde kant groeit. Dat is dan weer goed om te weten. De nog goede eileider neemt de taak van de verkleefde eileider dus over. Wat zit een lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Giegel: wat erg, eindelijk zwanger en dan een mk jeetje wat is het toch oneerlijk Hier: Ontslag gekregen:x, heb juridische hulp ingeschakeld om alles uit te zoeken. word een beetje gek van al het denken denken en denken. en van hoe moet dat straks als we verder de mmm in moeten en ik geen vaste baan meer heb, Maar wie weet valt alles mee. Zucht. Morgen krijgen we de uitslag van de zwemmers.
Hey meiden, @Giegel, Och meis, wat naar. Hoe gaat het nu met je/jullie? @Margha, Ach jee, das ook wat meid. Kan me voorstellen dat je aan het nadenken bent hoor. Maar inderdaad, wie weet valt alles mee. Ik duim voor een goede uitslag morgen! @Caro, Morgen afspraak met de gyn?? Spannend meid. Gaat het waarschijnlijk snel beginnen. Liefs
Margha, wat een tegenvaller dat je je baan kwijt bent. En je had een vast contract toch? Was je er nog niet zo lang in dienst dan? Bianca, binnenkort de terugplaatsing... wat spannend voor je! Twee embryootjes nog wel!! Ik ga echt heel hard voor je duimen. Ja, morgen moet ik weer naar de gyn. Uitslag van de HSG bespreken en ik denk de eerste IUI plannen. Spannend allemaal. Liefs Caro
Hey meiden, Margha: Balen meid dat je je baan kwijt bent! Hopelijk word het geen probleem bij jullie kinderwens maar van de andere kant zou ik me er ook niet door tegen laten houden hoor, er valt altijd wel een mouw aan, aan te passen. Hoe was de uitslag van jullie zwemmers? Giegel: Awh wat kl*te joh...eindelijk zwanger en dan loopt het zo af. Gelukkig is er wel een positief puntje dat je dichte eileider wél werkt, ongelofelijk. En hoe gaat het nu verder? Caro: Ik heb je een verzoek gestuurd om vriendjes te worden, als je me accepteerd dan kan je de andere foto's ook zien. Die heb ik even prive gezet omdat ik daar foto's van mijn hoofd in heb staan en dat hoeft niet iedereen te zien. Ben je al terug geweest naar de gyn? En hoe is het gegaan? Bianca: Spannend! Las dat je volgende week tp krijgt? Ik ga zó énorm voor je duimen! Hoe voel je je zo verder? All: Nou, ik zal even uitleggen waarom ik even niet geweest ben. Vorige week nog even een paar dagen lekker met z'n 2en weg geweest, naar zeeland. Daar kreeg ik heel veel last van mijn rug maar ja, beepje word natuurlijk zwaarder in combinatie met m'n reuma...niks geks dachten we zo. Donderdagavond terug, vrijdag en zaterdag nog steeds heel veel pijn. Zaterdagnacht enorm pijn in mijn buik, alsof er een band omheen zat. Toch geprobeerd te slapen en toen trok het weer weg. (achteraf stom natuurlijk ) Zondag niks aan de hand, wel last van mijn rug maar verder niet veel. 's Avonds kwam weer die enorme pijn opzetten en heb ik m'n vriend de vk laten bellen. Die dacht aan zw-vergiftiging en stuurde ons naar het ziekenhuis. Daar bleek het geen zw-vergiftiging te zijn maar bleek ik 2 galstenen te hebben. Nou zóveel pijn hoop ik écht nooit meer mee te maken. Ze wilde de volgende dag gelijk opereren maar je raad het al...'s ochtends was de pijn weer weggetrokken en hebben ze besloten het niet te doen. Dinsdag mocht ik gelukkig weer naar huis maar wel met pillen mocht ik weer zo'n koliekaanval krijgen. Als het weer gebeurd moet ik wel direct geopereerd worden, nu doen ze dat liever niet v.w de kleine. Zodra ik bevallen ben gaan ze me wel opereren. De rugpijn kwam dus daarvan en heb ik helaas nu nog steeds maar goed, we weten nu wel hoe het komt. Ik hoorde in het ziekenhuis ook dat bevallen minder pijn doet...nou laat die bevalling maar komen dan Liefs!
@ Bright en Sterre: Het gaat wel redelijk, maar dat heeft een andere oorzaak. Toen ik de vmk had, lag mijn dochter in het ziekenhuis aan de hartmonitor. Ze is nu weer thuis en ook gewoon naar school, maar het is erg vermoeiend. Volgende maand gaan we weer verder met IUI en zou er ook een IVF gesprek komen. Maar ik ga vragen om iets meer IUI-pogingen omdat ik IVF op dit moment niet zie zitten.
Bianca: spannend deze week de terug plaatsing en nog wel van 2. ga voor de duimen. Deborah: jeetje 2 galstenen, wat rot zeg dat je steeds zoveel pijn heb, ik hoop dat ze zich nu een beetje rustig houden en je nog een beetje kan genieten van de zwangerschap. Caro: Weet je al wanneer je iui is gepland? Hier was de uitslag van de zwemmers goed en ik mag dus stoppen met de hormoon pillen en op de 3e dag van mijn cyclus nadat ik dus weer ongi ben geworden gaan we beginnen met de cyclus analyse. zijn er ook meiden hier die dit ook hebben gehad? Ik ben nog niet gestopt omdat ik net ontslag heb gehad. maar heb nog een hele boel dagen staan en ga deze waarschijnlijk aan het einde opnemen en dat stop ik. Liefs.
Hey meiden, @Giegel, Jeetje meid, dat klinkt zwaar. Gelukkig kan je dochter weer naar school e.d. Kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is hoor. @Deborah, Och meis toch, galstenen, dat is niet fijn. Geen wonder dat je zo'n last had. Hopelijk gaat het snel beter. @Caro, Heb je al een datum voor de IUI?? @Margha, Fijn dat de zwemmeruitslag goed was meis. Ik weet niets van de cyclusanalyse, maar er zijn hier vast meiden die het wel weten. Liefs
Caro: Hoe gaat het? Hoe zijn de gesprekken gegaan? Giegel: Jee wat een kl*te situatie zeg! Ik vind het wel moedig van je dat jullie evengoed doorzetten. Gaat het inmiddels al wat beter met je dochter? Was ze al ziek of was dit iets onverwachts? Margha: Goed dat de zwemmers goed waren. Ben je niet bang dat je weer last/pijn gaat krijgen als je stopt met pil? Ik kan je helaas ook niks vertellen over een cyclus analyse. Fijn dat je zoveel dagen hebt dat je eerder kan stoppen. Lijkt me toch vreemd om ergens te zitten waar ze je net ontslagen hebben. Niet echt motiverend wel? Bianca: Had al op je gereageerd in je andere topic maar morgen gaat het gebeuren meid! Zelfs ik vind het spannend Moet je gewoon werken vandaag? En krijg je de tijd wel enigzins een beetje om? Ik zal aan je denken en héél véél suc6!!! All: Hier gaat het weer beter. Heb nu medicijnen die de pijn verzachten dus kan ik (hopelijk) mijn tijd uitzitten tot na bevalling. Mocht het echt niet gaan dan willen ze na 37 weken de kleine eerder halen maar daar ben ik geen voorstander van, laat het maar lekker z'n eigen gang gaan. Morgen gaat officieel m'n verlof in en dan hoef ik pas half Februari pas weer te gaan werken...heb er wat gespaarde vakantiedagen achteraan geplakt maar het is toch wel maf te bedenken dat ik zolang niet meer hoef te werken. Liefs!
Hoi meiden! Even weer een berichtje van mij. Is alweer veel te lang geleden zie ik. Bianca, twee eskimootjes bij je teruggeplaatst las ik. Wat ontzettend spannend!!! Hoe voel je je? Ik ga heel erg hard voor je duimen meid. Deborah, wat balen van die galstenen. Een vriendin van mij heeft ze ook gehad en ze verging zo ongeveer van de pijn. Fijn dat de medicijnen helpen in ieder geval. Margha, gelukkig is het zaad van je mannetje goed. Dat scheelt alweer een stuk! En dus straks stoppen met de pil, spannend hoe het allemaal gaat lopen en hoe je je eronder voelt lichamelijk. Nee, een cyclusanalyse heb ik niet gehad, dus kan je daar verder niets over vertellen. Met mij alles okee! We hebben afgelopen vrijdag prikinstructie gehad. Moet mezelf straks gaan spuiten met hormonen. Als ik weer ongesteld ben geworden moet ik een afspraak maken met de gyn en dan gaat onze eerste IUI-behandeling van start. De inseminatie zal half oktober zijn. Begin er steeds meer zin in te krijgen... gelukkig! Ben er helemaal klaar voor!! Liefs Caro