Caro: Zo wauw zeg, half Oktober al, dat schiet lekker op dan. Goed dat je er zo positief tegenover staat. Zie je niet op tegen het spuiten? Hoe gaat het trouwens met je baan? Al helemaal gesetteld en ingewerkt? Bianca: Doe jij trouwens nog handballen? Margha: Hoe gaat het met je? All: Hier gaat het redelijk, nog wel last van mijn galblaas maar hobbel 'gewoon' verder. Morgen alweer 35 weken Pff het gaat nu wel heel hard naar het einde toe. In mijn yoga-klasje was ik nu het verst van iedereen...ik ben gewoon de volgende! Beepje maakt het trouwens goed, niet al te groot (werd afgelopen zaterdag op 1800 a 1900 gram geschat) dus zal straks een fijn formaatje zijn (aldus de verloskundige en gyn) maar hij/zij zat er nog prins(ses) heerlijk bij...gelukkig maar. Liefs!
Hey meiden, @Caro, Ik voel me goed. Afgezien van erg moe zijn en hoesten dat niet overgaat. Denk dat het van de Utrogestan komt en dat hoesten tja.... haha. We zullen zien. Jij half oktober voor de eerste IUI!! Spannend meid. Ik duim voor je. @Deborah, Nee, ik ben in mei gestopt. Kon dat niet bolwerken met mijn werk, studie en de ICSI. Ik mis het ook geen moment, heerlijk mijn vrijheid!! Hihi Hoest met de rest van de meiden? Liefs
Meiden ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Had gisteravond en vanochtend vet positieve testen!!!!!!!!!!! BEN ZO BLIJ!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nogmaals gefeliciteerd Bianca!! Geweldig hoor. Wat een geluksgevoel he... Geniet ervan! Deborah, had helemaal niet meer gereageerd hier op jouw vragen lees ik nu. Ik zie een klein beetje op tegen het spuiten. M'n hubbie wil het ook wel doen als ik niet durf. We zien wel. Werk gaat goed; het is een erg drukke en ook pittige baan, maar ik vind het superleuk en heb m'n draai grotendeels wel gevonden. @all: morgenvroeg om 7.45 uur (wat een tijd!) heb ik mijn eerste echo. Hopelijk zijn er geen cystes te zien en kunnen we gewoon gaan starten met de behandeling. Ben benieuwd. Liefs Caro
Caro: Zo dat is morgen een vroegertje voor jou dan . Hopelijk is alles goed en kunnen jullie ook beginnen met de behandeling. Fijn dat je mannetje het spuiten eventueel ook wilt doen. Goed dat je je draai grotendeels wel hebt kunnen vinden in je baan. Weten ze daar dat jullie met IUI bezig zijn?
Yeahhhhhh... we mogen beginnen! Vanmorgen in alle vroegte echo gehad en er zat wel een endometriosecyste van 3,7 cm. doorsnee, maar die hoeft de behandeling niet te belemmeren. Vanavond dus de eerste spuit zetten. En vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken hoe de eitjes het doen. Dus vanaf vandaag begint ons IUI-avontuur... Bianca, hoe voel je je? Kun je het nieuws al een beetje bevatten? Wanneer heb je de eerste echo? En Deborah... voor jou de laatste loodjes. Spannend! Geen last meer van galstenen gehad? Je vroeg nog of ze het op mijn werk ook weten van de IUI. Ja, ik heb m'n leidinggevende en naaste collega's-teamleiders ingelicht en m'n eigen afdeling. Vind het wel prettig dat ze het weten. Ben er ook heel open over. Margha, hoe gaat het met jou? Ik ga even boodschappen doen. Fijne dag iedereen!!! Liefs!
Caro, wat fijn dat je mag beginnen meid!!! Duim duim duim!! Hier gaat alles goed. Heb al last van kwaaltjes, met name de darmen en vlagen van misselijkheid Geeft een goed gevoel. Vindt het allemaal erg spannend. Zit het wel op de goede plek, hoeveel zijn het er, blijft het goed gaan..... pfffff 22 oktober hebben we de eerste echo LIefs
Bianca WAUW GEFELICITEERD MEID het is je super gegund. Caro: Wat super dat jullie mogen beginnen. het spuiten zal wel even wennen zijn maar hoop dat het mee zal vallen. Hier: komen alle tegenslagen tegelijk :x. Eerst man zonder werk. nu is er voor mij ontslag aan gevraagd. en nou heeft de auto het ook nog begeven, er moet een nieuwe motor in. waarschijnlijk kunnen we beter voor een ander gaan kijken. Mijn man heeft gelukkig alweer werk, en ik ben al druk op zoek maar helaas met mijn CV kan ik geen fatsoenlijke baan vinden. wel een studie gedaan maar geen werkervaring. Dus wat nu, ik weet het niet we willen heel graag kinderen maar ja als je geen goede baan heb. de ww is ook maar tijdelijk en als ik bij een nieuwe werkgever begin kan ik niet met een paar weken werken aankomen met de vruchtbaarheidsonderzoeken, denk ik zo want dan denken zij vast ook van nou die meid gaat ons straks geld kosten, weg ermee. Wat denken jullie ervan ik ben echt kapot van alles. Hoe gaat het met de ander meiden? Liefs Margha
Hoi Margha, Wat een tegenslagen zeg... Nee, daar word je niet blij van... Gelukkig heeft je vriend in ieder geval een nieuwe baan gevonden. Ik weet jullie financiele situatie natuurlijk niet, maar als je het met een kindje financieel zou kunnen redden met het loon van je vriends werk en jouw WW, zou ik wel doorgaan met het vruchtbaarheidstraject. En ondertussen rustig verder zoeken naar een andere baan. Ik heb bv. heel veel afspraken in het ziekenhuis gehad op m'n vrije vrijdag. Op m'n werk hebben ze er tot nu toe weinig 'last' van gehad. Daarnaast is er begrip van m'n werkgever, dus zo kun je het ook treffen. Ik zou gewoon rustig doorgaan met alles. Komt tijd komt raad. Ik wens je/jullie heel veel succes en sterkte in ieder geval. Het is niet niks zoveel tegenslagen achterelkaar. Dikke knuffel!! Liefs!
Thanx Marga, Wat balen voor jullie zeg. Wat een tegenslagen. Ik denk er hetzelfde over als Caro. Je kunt gelukkig met het ziekenhuis goed om tafel over afspraken op bepaalde dagen. Tenminste dat heb ik gemerkt, heel flexibel en veel aan ons aanpassen. Sterkte meid Liefs
Margha: Pff balen zeg, het zit jullie even niet mee maar ik denk inderdaad net wat caro zegt, laat je er (als het even kan) niet door tegenhouden hoor. En als iemand je aanneemt moeten ze niet zeuren, ze krijgen via het UWV alles vergoed dus geld kost je ze niet. Tis alleen dat ze vervangen moeten zoeken...en vele doen dat niet eens (net als mijn baas) dus tja... Hopelijk breken er snel betere tijden aan meid! Caro: Yay goed zeg dat jullie zijn begonnen. Hoe gaat het spuiten? Fijn dat je er op je werk zo open over kan zijn, dat scheelt al een hele hoop denk ik. Bianca: Hoe gaat het met je? Ik las toevallig in je andere topic over je wisselende klachtjes...don't worry...ik had de ene dag dit en de andere dag weer dat. Soms helemaal geen klachtjes en gelijk een beetje in paniek maar als ik dan ging koken kwam het helemaal goed...blegh vlees was écht vies...gelukkig is dat nu weer normaal maar ja nu zijn het weer ander dingen haha. All: Hier weer door de APK van de VK gekomen afgelopen zaterdag, beebje is ingedaald en ligt er goed voor. Dat verklaarde dus ook het menstruatie-achtige gevoel/pijn c,q krampen....fijn hoor, ben je zwanger loop je nog met een ongie-gevoel We hebben gelijk instructies meegekregen voor als het begint. Best vreemd hoor, het kan gewoon beginnen...Hub vond dat ik vandaag m'n koffertje maar klaar moest gaan zetten, bij hem begint het toch ook te kriebelen nu. Nou ja, we wachten nog (on)geduldig af Liefs!
Hoi allemaal, Ik ben hier lang niet geweest. @ Bright, van harte gefeliciteerd meid. Super. Ik hoop dat alles goed zal gaan! Wanneer heb je de 1e echo? @ Margha, wat een tegenslag. Ik hoop dat je snel iets nieuws vind! Enne probeer je vooraf maar niet druk te maken over wat een nieuwe werkgever gaat denken over je vruchtbaarheidsonderzoeken. Het kan net zo goed zijn dat je daar heel positief op reageren! @ Caro, succes met de IUI! Het gaat vast en zeker slagen! @ Giegel, ik las dat je een msikraam hebt gehad en dat je dochter in het ziekenhuis heeft gelegen. Dat is pittig zeg. Veel sterkte. Liefs!
Hoi!! Crepe, hoe gaat het met je zwangerschap? Hoop dat alles goed is. Deborah, voor jou de laatste loodjes. Spannend!! Bianca, hoe voel je je? Volgende week de eerste echo? Spannende tijd. Kan het me nog goed herinneren van toen ik zwanger was. Margha, hoe gaat het met jou? Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Er groeien twee eitjes, ze zijn nu 11 en 12mm. Baarmoederslijmvlies zag er mooi uit. Moet maandagochtend terugkomen voor de volgende follikelmeting en dan waarschijnlijk dinsdag of woensdag de IUI. Het spuiten gaat goed trouwens. Tot nu toe weinig last van de hormonen en vind het prikken niet moeilijk om bij mezelf te doen. Fijn weekend meiden!! Liefs Caro
Hey dames, Kom hier ook weer even loeren!! @Deborah, Haha, ja die klachtjes, pfff. Raar hoor dat zwanger zijn. Het wordt spannend voor jullie, kan ieder moment gebeuren nu natuurlijk. wooooooooooooohooooooooooooo @Crepe, Hey meid, hoe is het ondertussen met jou?? Hier alles goed inderdaad, volgende week donderdag de eerste echo. @Caro, Yay voor de twee eitjes en wat fijn dat het spuiten en de hormonen je meevallen meis! Duim duim duim voor volgende week. Liefs
Nou, slecht nieuws helaas. Vanmorgen weer een echo gehad en nu zag ze vier eitjes die op springen stonden. Deze poging is dus jammergenoeg afgeblazen, want het risico op een meerling is te groot. Dat was even een flinke domper zeg... Voor niks de hormonen gespoten. De volgende cyclus gaan we met een lagere eenheid spuiten. Hier hadden we geen rekening mee gehouden. Liefs Caro
Awh Caro, dat is ontzettend balen!! Konden ze niet voor een escape-IVF gaan? Dat hoor je soms ook wel. Nou ja, hopelijk gaat de volgende poging beter meid. Dikke knuffel
Nee helaas Bianca, in het Martiniziekenhuis doen ze geen IVF. We gaan over ongeveer twee weken weer vol goede moed starten met de 2e poging. Ik wil je nog even heel veel succes wensen morgen met je echo!! Liefs!