Caro: Kl*te zeg dat het afgeblazen is Hopelijk gaat het de volgende ronde wel goed met minder hormonen. Bianca: Ik had al gereageerd in je andere topic maar hartelijk gefelicteerd meid met je goede echo! Margha: Hoe gaat het met jou? All: Hier alweer 38 weken. Gek dat het nu elk moment kan beginnen. Ik kijk de dagen ook best wel een beetje om nu. Winkelen of weg gaan thuis is niet meer zo aan mij besteed...ik krijg uberhaupt bijna mijn laarzen niet meer alleen aan...buik zit lekker in de weg
Deborah, sterkte met de laatste loodjes meid. Het is ook echt weer om lekker thuis te zitten, dus wat dat betreft heerlijk denk ik. Bianca, zo fijn voor je dat je een hartje hebt gezien! Geniet ervan! Liefs Caro
Hee meiden, wat gaan we met dit topic doen? Denk dat het niet meer zoveel zin heeft om het nog lang open te houden... Wel jammer, maar ook wel logisch. Ben toch wel benieuwd hoe het met jullie gaat trouwens. Zie dat Deborah inmiddels bevallen is. GEFELICITEERD! Hoe gaat het meid? En Bianca, verloopt je zwangerschap goed? Met mij gaat het op zich wel goed, alleen zijn we nog niet gestart met IUI. Eerste keer teveel eitjes en de tweede ronde had ik teveel cystes. Nu hopen dat we in december eindelijk mogen starten. Liefs!
Hey Caro, Ja dat had ik ook al gedacht. Denk dat ie wel op slot kan. Wat balen van je tweede IUI meid. Hopelijk is drie keer scheepsrecht en gaat die wel gewoon lekker door. Hier gaat alles goed. Tijd gaat zo snel, alweer bijna 12 weken. Heb echo's in mijn album staan. Liefs
Hoi Bianca, Fijn dat je zwangerschap goed verloopt, al bijna 12 weken!! Gaat echt snel! Denk dat de modjes hier vanzelf een slotje op gooien. Ik schrijf af en toe mee in het IUI-topic, maar daar schrijven zoveel meiden dat je het niet echt bij kunt houden. Liefs
Hoi Meiden, Bianca: fijn dat het zo goed gaat. Deborah: hoe gaat het met jou en de kleine Noah? Caro:Ik hoop dat de aankomende keer alles goed gaat, en ze het niet weer moeten afblazen. Hier: Ik ben een tijdje niet of het forum geweest. Ze hebben de ontslagvergunning niet gekregen en moet daar dus gewoon blijven werken, maar ze proberen me nu wel weg te pesten. Dus het is echt niet leuk meer om daar te werken, en ben opzoek naar een ander baan. Hopelijk vind ik gauw wat anders en kunnen we straks weer verder. Liefs Margha
Zo hehe eindelijk weer eens hier reageren. Caro: Hoe gaat het nu met je? Kl*te zeg dat de 2e IUI ook afgeblazen is, het zit je ook niet bepaald mee Ik duim voor je dat deze maand wel iets gaat worden, ze kunnen toch niet aan blijven rommelen op deze manier? Margha: Nou ja wat een kinderachtig gedoe zeg bij jou op het werk. Ik vind het erg rot voor je. Hopelijk vind je snel een andere baan. Hoe gaat het verder met jou? Ben je nog steeds aan de pil? Ben je nog steeds bij je gyn in behandeling? Bianca: Had je net al een pb gestuurd maar zie hier al dat je al 14 weken bent! Ben je die rottige 12 weken grens i.i.g lekker voorbij. Op naar de volgende mijlpaal Hoe voel je je? All: Hier gaat het goed, Noah is een tevreden mannetje en doet het hartstikke goed. Het ritme begint er langzaam in te komen. De nachten worden ook steeds langer (yes!) Die zijn af en toe behoorlijk pittig. Met mij gaat het ook super. Ik ben goed hersteld ondanks dat het allemaal niet lekker gelopen is. Noah lag in een kruinligging en achteraf had het een keizersnede moeten worden Vandaag de 2e mex-prik halen...brrr... Oh lees dat jullie het topic wel willen sluiten. Ach we kunnen via pb in contact blijven en ik volg jullie stiekem toch wel hoor in de andere topics Oja, ik heb in mijn prive album wat foto's geplaats van mij & Noah. Liefs!