Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Nataly:
    Wat fijn dat je zwanger bent meid! Gefeliciteerd. Geeft ons in ieder geval hoop!

@Caro:
    Yay dat er niet meer poliepen zijn gevonden. Wat ook een voorstel die pil slikken, kan me voorstellen dat dat gewoon geen optie is.

@ Sterre
    Ben je nog aan klussen toegekomen ;)
    Wat vervelend dat je mannetje een beetje depri is, hoop dat het snel weer wat beter met hem gaat. En gelukkig kunnen zwemmers lang genoeg in leven blijven.

DUIM DUIM DUIM voor jullie allemaal

Hier gaat het gewoon. Zou donderdag een innesteling moeten hebben als het goed is, hoop het zo. Verder net als alle andere maanden, niks....
    Wel meer witte vloed dan anders, maar goed. Het veranderd iedere maand, dus dit zal er ook wel gewoon bijhoren. We zullen zien. Ik ben erg slecht in wachten.

liefs

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Nataly: Je hebt het precies zoals ik dus. Ook links dicht en rechts vernauwd. Wel héél fijn te lezen dat je zwanger bent! Héél fijn voor jou en geeft ons ook hoop. Jullie zijn wel een hele tijd bezig geweest zeg, kan me niet voorstellen dat ik ook zolang moet wachten, knap hoor.

@Bright: Gister helaas niet meer kunnen klussen. Mijn temp was nog laag vanmorgen maar mijn ovu-testje net gaf weer nega aan na 2 dagen posi...misschien gaat mijn temp dan morgen omhoog....anders snap ik er echt niks meer van.
    Jij op het wachtbankje, spannend! Ik duim voor je!

Liefs!

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meis,

Dat was bij mij ook zo. De ochtend na mijn nega ovu testje ging mijn temp omhoog.

Dus morgen is ie vast en zeker gestegen!

Dan jij dus ook op het wachtbankje ;)

Liefs

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Als dat zo is dan geef ik je een héle dikke internet knuffel!
    Dat zou de hele kl*te week gelijk helemaal goed maken. Zit even in een dipje (door verschillende dingen) en vandaag helemaal een rotdag gehad. Pfff de hormonen gieren door m'n lijf geloof ik. Ben best snel aangebrand en moet er echt op letten dat ik me niet ga irriteren op mijn collega's en mannetje.
    En het allerergste vandaag was dat mijn auto me midden op de rotonde liet staan! Arggg wat was ik kwaad. Ik dacht echt, ik duw em bij de eerste de beste brug het kanaal in en ga lopen :evil:
    Gelukkig ben ik nog thuis gekomen maar ach ach ach wat een ellende.

Liefs!

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hihi, nou ik hoop het voor je meis!

En dat gebeurt altijd he? Op het moment dat je denkt dat het niet erger kan gebeurt er zoiets als met je auto!

Hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Misschien dat je door mijn verhaal een beetje vrolijk word!

In 2006 ben ik opgenomen in het ziekenhuis met vreselijke buikpijn.
    Na allerlei onderzoeken bleek ik een hele grote cyste te hebben op een eierstok die verwijderd moest worden.
    Die pijn kwam omdat de cyste helemaal gedraaid was.
    Ze hebben de cyste en de eierstok verwijderd tijdens de operatie,verwijdering van de eierstok was onvermijdelijk omdat alles met elkaar vergroeid was.
    Tijdens deze operatie hebben ze ook gekeken hoe het met de conditie van de andere eierstok was en dat was zeer slecht.
    Ze hebben deze doorgespoten (nou ja,geprobeerd...) en conclusie: totaal verkleefd.
    Volgens de arts zou een operatie hopeloos zijn en moesten wij voor kinderen te krijgen gelijk doorgaan voor IVF.
    We hebben een pauze ingelast en zijn verder gegaan met ons dagelijks leven.
    Een hond gekocht voor het gemis van een baby op te vangen,veel stappen om de pijn van het gemis te onderdrukken....

En plots....Was ik zwanger!
    Een cadeautje van moeder natuur!
    Gynaecoloog stond voor een raadsel maar onze dochter is inmiddels 20 maanden!

Ik wens je veel succes en je ziet: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ;)

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Dat is inderdaad goed nieuws om vrolijk van te worden! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Wat ontzettend fijn dat jullie een mooie dochter hebben!

Bedankt voor je verhaal!

Liefs

8. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Als de tijd gaat rekenen vanaf dat ik weet dat ik verklevingen heb dan heeft het 10 maanden geduurt voordat ik zwanger was. Ik ben in januari 2006 met de pil gestopt. We hebben het eerst een jaar zelf geprobeerd en toen zijn we naar het ziekenhuis doorverwezen. Mijn partner is onderzocht en vervolgens heb ik een HSG en een kijkoperatie gehad en daar zat veel tijd tussen.

In juli 2007 zijn ze er achter gekomen dat ik verklevingen had, daarna 3 maanden Clomid gekregen om mijn cyclus regelmatig te krijgen (die was namelijk ook in de war van 24 tot soms wel 40 dagen) en daarna in oktober 2007 de eerst IUI gehad en toen om de 2 maanden een IUI.

Veel liefs
    Nataly

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Maud: Super zeg! Wat kan het toch 'gek' lopen eigenlijk he. Ik hoop ook echt 'gewoon' spontaan zwanger te worden. Inderdaad echt een verhaal waar we vrolijk van worden! Bedankt!

@Nataly: Je hebt een lange weg gehad en ben ook heel blij dat het nu zover is voor jullie!

@Bright: \:D/ Mijn temp was vanmorgen hoger! Heb net een ovu-testje nog gedaan en die was negatief...Hoop dat ie morgen ook weer hoger is dan ben ik weer helemaal blij. We hebben vorige week en deze week om de dag geklust en gisteravond voor de zekerheid dus daar kan het niet meer aan liggen.

*Geeft Bright een héle dikke internet KNUFFEL*

:whistle:

Liefs!

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Nataly
    Al het goede komt langzaam zeggen ze toch altijd? Gelukkig is het bij jou dan na lang wachten zover!

@Sterre
    *geeft Sterre dikke internet knuffel terug*

Yay voor hogere temp. Morgen is ie vast nog hoger en dan blijft ie nog wel even hoger. Je hebt in ieder geval goed geklust!

Nu dus op het wachtbankje. Gezellig met mij en nog een stuk of wat. Hihi

Liefs

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Yeay mijn ei is zeker weer terecht! Vanmorgen was temp 37.0 graden. Heb em volgend de ovu-testjes en FF op CD 16 gehad. fiew ben ik blij.
    Ik heb trouwens nog wel heel erg het gevoel alsof ik mij eierstokken/leiders voel zitten...die zeuren zeg maar de hele dag door. Hebben jullie dat ook nog na je ei?

Liefs!

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    succes sterre we hebbenvandaag allebei onze eiersprong :D

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Sterre,

Ik heb dat iedere cyclus nog gehad na mijn ei.

Nu maar wachten meis.

Zal voor ons allemaal duimen!

Liefs

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Sjan: Ik heb em al eerder gehad maar als ik mijn LF van 16 aan hou en mijn banner op 32 dagen zet dan is mijn ei later. Maar, we zitten wel allemaal op het wachtbankje nu, spannend!

@Bright: Ik heb het vorige keer niet gehad. Nu steekt het de hele tijd en m'n darmen rommelen maar verder nergens last van. Mijn temp was wel weer gezakt grrr. Nou ja morgen weer lekker omhoog denk ik maar. Denk natuurlijk gelijk aan een innestelingsdip (maak mezelf weer veelste gek :rolleyes: ) Wilde er eigenlijk niet zo mee bezig zijn maar lukt niet echt :( Moet toch echt afwachten *zucht*
    Nu lekker het weekend in en dan zijn we al weer een paar dagen verder. Wanneer is jou NOD? Die van mij de 19e...nog even wachten dus.

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Haha, nee innestelingsdip kan nog niet. Hou je je temp bij op Fertility Friend? Dat is wel handig, krijg je een overzichtje.

Mijn NOD is 16 november, ook nog even wachten dus.

Heb wel allerlei kwaaltjes in erg lichte mate. Ben mezelf dus al een beetje gek aan het maken. Niet handig, pfffff.

Succes meis.

Liefs

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Even upen hoor anders verdagen we strax ergens op pagina 100 ofzo haha.

Hoe gaat het met jullie?
    Met mij wel goed. Nog steeds last van steken in mij liezen maar verder helemaal niks. Geen misselijkheid, geen pijnlijk boobies ofzo maar ja, dat had ik vorige keer ook zo. Duurd alleen nog zo lang tot het de 19e is pfff. Heb vandaag vrij 'moeten' pakken omdat mijn auto bij de garage staat, duurd het helemaal lang...ga ik liever werken.

Liefs!

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meid!

Goed idee om even te uppen.

Hier alles goed. Moet nog zes dagen wachten en ik hoop zo dat het deze keer raak is.
    Heb een week na mijn ei allerlei vage klachtjes gehad. Nu nog vooral veel moe, lage rugpijn, af en toe kramp en een klein beetje gevoelige borsten aan de zijkanten.

Vervelend dat je auto bij de garage staat. Dan duurt een dag helemaal lang he?

Ik heb vakantie deze week, ook zo handig, haha. Vanavond naar een concert van Gavin DeGraw in de Heineken Music Hall. Wel even zin in.

Liefs

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oeps, even een correctie, vorige keer had ik wel last van pijnlijk boobies etc en nu niet...Maar ja, maakt eigenlijk ook verder niet uit haha.

Jou klachten klinken wel hoopvol, ik hoop het ook zo enorm voor je! Dat geeft iedere 'verklever' hoop.

Ja echt zo vervelend van mijn auto en het ergste is dat ik net hoor dat het morgen misschien ook nog is...weer een dag vrij misschien, wat vervelend nu haha. Best dubbel, normaal heb ik er geen problemen mee maar nu moeten de dagen gewoon zo snel mogelijk gaan.
    En jij de hele week haha...ik heb medelijden met je haha ;)
    Wel super gaaf joh een concert van Gavin! Kei véél plezier vanaaf!

Liefs!

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ik hoop het ook heel erg. Zou geweldig zijn, maar goed iedere maand weer andere vage klachten, dus zal deze maand wel niet anders zijn. Merk dat ik iedere dag aan het onderzoeken ben of ik al meer kwaaltjes heb ;) erg toch!

Hihi, ik heb anders ook nooit problemen met vakantie, maar nu toch wel wat meer. Nou ja, dan moeten we hier maar wat tijd doorbrengen. Alhoewel dat er ook wel voor zorgt dat ik er meer mee bezig ben.
    Wacht wacht wacht, pfff. Ik stond ergens achteraan toen ze geduld aan het uitdelen waren.

Gaat vast lukken vanavond. Ga zo nog effies naar bed, kijken of ik nog iets kan slapen. Wordt laat vanavond. Moet na het concert nog drie uur naar huis rijden, dus dan moet ik goed wakker zijn.

Succes met je auto meis.

Liefs

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heb even mijn aandacht ergens anders op gericht...in de zin van, mijn website in een nieuw jasje steken maar daar zat ik me gruwelijk te ergeren omdat de autosave besloot het maar om de 2 minuten te gaan doen...grrr 2 minuten werken, 3 minuten wachten....ben er van ellende maar weer mee gestopt.

Maarrrr ik heb even niet aan zwanger-dingen gedacht en daar ging het om haha.

Ik weet niet of je dit nog leest maar kei veel plezier vanaaf!

Oja, even een vraagje over tempen.
    Zaterdag zijn wij uit geweest en is het nogal laat geworden. Ik heb wel braaf mijn wekker gezet maar had maar rond de 4,5 a 5 uurtjes geslapen van de normale 7 a 8. Mijn temp was toen 36.8. Toen ik na een paar uurtjes verder slapen en wel mijn 8 uurtjes had geslapen, weer tempte (was nieuwschierig of het veel uit zo maken :rolleyes: ) was ie ineens 37.3....Wat moet ik nou aanhouden? Ik ben normaal heel streng wat dat betreft (1e temp = 1e temp) maar nu vond ik het verschil toch wel groot.

Liefs!

Deel Deze Pagina