Hee Shenoby! Wij hadden nog een tijdje geschreven in een topic over endometriose-mama's. Je bent al een mooie tijd op weg zie ik. Nog veel succes met je zwangerschap!
Meiden, ik ga een beetje proberen om weg te blijven van dit forum. Ga alleen nog voor de ovutestjes. En voor de rest wil ik er niet teveel mee bezig zijn. Ik heb dit topic op notificatie staan. Dus zie het in mijn mail wel, wanneer er gereageerd is. Dan kom ik wel even aanwaaien Liefs
Dat hoop ik ook meid. Thanx. Blijf in ieder geval wel lekker in dit topic hoor. Maar heb geen zin om alle andere topics te zien over symptome, zwanger zijn e.d. Liefs
oh ja Caro, die site van endo ken ik. goeie tip! ik heb er al vaker gelezen. vond het erg herkenbaar. ik ben geen lid omdat ik bang ben dat ik dan te erg op dingen ga letten. kom ik misschien in zo'n negatieve spiraal. of juist niet natuurlijk.....? ben jij lid? groetjes, ella
Bright, wat ontzettend vervelend! pfff het is ook wat he. steeds dat wachten, hopen, duimen, teleurstellingen. ik word er ook af en toe niet goed van. huil me soms wat af. ik kan me voorstellen dat je niet te veel leest hier. afgelopen maand dacht ik ook weer zwanger te zijn. niet dus! wordt gek van dat symptomen topic, haha tis heel handig maar ook misleidend (voor mij dan). sterkte en vol goede moed naar de volgende ronde. groetjes, ella
Hey Ella, Ja het is inderdaad wat. En ik merk gewoon dat ondanks dat ik wel wist dat ik ongi ging worden, toch op zoek ging naar argumenten waarom dat niet zo zou zijn. En dan is de teleurstelling eigenlijk alleen nog maar groter. Ik zat net weer te denken, zal ik toch maar weer gaan tempen om mijn ovutesten te bevestigen? Toch raar dat ik zo op zoek ben naar bevestiging, terwijl dat er niet beter op maakt. Mijn ovutestjes geven prima aan wanneer mijn ei is, dus ik moet me er zelf gewoon van blijven overtuigen dat dat genoeg is. En dan ook geen twee keer per dag iedere dag, alleen wanneer hij 's ochtends positief is. Zo jullie zijn getuige van de afspraken die ik met mezelf nu maak, hihi. Ben benieuwd wat voor cyclus ik deze ronde heb. Hoest met jou? Liefs
hey Bright, ik vind het heel herkenbaar wat je schrijft. kan me wel voorstellen hoe je je voelt nu. alleen begin ik niet met themperaturen e.d. omdat ik bang ben dat ik dan helemaal doorsla. ik heb de ongi weer achter de rug, dus daar ben ik wel blij mee. ik probeer, hoe moeilijk dat ook is, me even te concentreren op andere dingen. rapporten schrijven bijvoorbeeld (ik werk in het onderwijs), hahaha tja, ik ging liever shoppen. dat is voor mij de beste therapie. koop je iets leuks. dat is, volgens mij, de beste troost! meis, de tijd gaat zo hard. voor je het weet ben je weer een maandje verder en wie weet ben je dan wel zwanger.......... liefs
Hey meis, Ja dat helpt inderdaad ook dat shoppen. Zal er eens over na denken Gelukkig heb ik een hele goede vriendin waar ik het er goed mee over kan hebben. Zij heeft zelf drie jaar moeten wachten op een positieve test en ze weet zo goed hoe ik me voel en wat ik denk. Ze heeft me ook het advies gegeven om het gewoon bij 1 ding te houden, ovutestjes dus. Voel me nu eigenlijk wel weer prima. Beetje last van mijn ongi, maar verder goed. Ben ook stiekem toch wat topics aan het scannen, maar het lukt me goed om niet te kijken naar de topics over symptomen enzo. Manlief is ook zo'n schat. Die praat al vol enthousiasme over nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hij wil ook graag dat ik hem alles vertel over de ovutestjes. Dat maakt het ook allemaal wel makkelijker op zo'n moment. Maar goed, enough about me. Hoest met jullie? Liefs
hey meiden hoe gaat het met jullie ? sorry ik had niet meer terug gereageerd het werd me allemaal een beetje teveel Ik zou eigenlijk maandag de kijkoperatie krijgen maar hij is vandaag verzet naar de woensdag ben echt bloed nerneus
Hey Gaby, Geloof me, het valt echt reuze mee! Ik had alleen last van de wonden en het gevoel van ongipijn. Ben op woensdag geopereerd en maandag was ik al gewoon weer aan het werk. Het lijkt de eerste dag of twee dagen wel alsof je blauwe urine plast, maar dat komt door de vloeistof die ze inspuiten om je eileiders te controleren enzo. Dus niet van schrikken, hoort erbij Komt wel goed meid. Liefs
hoi ja ik ben denk ook niet echt zenuwachtig voor de operatie maar meer voor de uitslag! ik word nu ook op een woensdag geopereert. de dokter had mij al verteld van het blauwe vloeistof, haha maar is denk toch raar om tezien liefs
Gaby, heel veel succes aanstaande woensdag! Ik zal voor je duimen en hopen op een goede uitslag. Ik vond de kijkoperatie ook heel erg meevallen trouwens. Bright, balen dat je toch ongi bent geworden! Fijn dat je mannetje zo met je meeleeft en dat je een vriendin hebt met wie je het kan bespreken. Ik ben trouwens nog niet begonnen met temperaturen. Hou het toch maar op de ovutestjes. Het is ook zo'n gedoe lijkt mij, dat temperaturen. Ella, ja ik ben wel lid van de Endometriosestichting. Ik zit niet vaak op dat forum, want ik word er altijd een beetje depri van. Ik ben in afwachting van de eisprong. Streepje op m'n ovutest wordt steeds donkerder, dus hij zal er zo wel weer aankomen. Goede timing zo in het weekend. Fijn weekend meiden!
hoi Gaby, ik wil je zeker niet ongerust maken en uiteindelijk zal het ook wel meevallen. bereid je alleen voor dat je (waarschijnlijk) heftige menstruatiekrampen hebt als je wakker wordt. zo te lezen is dat niet in alle gevallen zo. bij mijn zus en mij was dat (helaas) wel het geval. echter, ze staan direct met de morfine klaar. die had ik ook hard nodig. ik vond het wel fijn om dat te weten van te voren. het verschilt natuurlijk van mens tot mens hoe snel je opknapt na zo'n ingreep. ik heb wel een week rust genomen. kon de eerste dagen niet goed rechtop lopen. was ook erg suf van de narcose. meid, als je het achter de rug hebt ben je wel een stapje verder. wat de uitslag ook mag zijn. je hebt wel duidelijkheid. heel veel succes en sterkte. ik zal aan je denken en ik hoop dat het meevalt. liefs ella
hey Caro, ik wens jou een heerlijk ontspannen weekend! geniet er samen van! ik gun het je zo. liefs ella
hoi Bright, ook jou wens ik een heerlijk weekend toe. heb je lekker geshopt? hahaha! ontspan voor je het weet zit je weer in je vruchtbage dagen. liefs ella
Gaby, ik hoop dat jij er ook nog een lekker weekend van maakt. geniet er lekker van. ga iets leuks doen en zet het even van je af. (ik weet dat het moeilijk is). voor je het weet heb je het achter de rug sterkte meid. liefs ella