Ondanks verklevingen toch zonder hulp zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bright, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoiii meiden

het gaat vandaag alweer een stuk beter met mij :D
    heb vandaag ook geen bloed meer verloren!
    ik ben af en toe nog wel misselijk en duizelig maar dat komt nog door de narcose ik heb het na gevraagt en de een kan er echt heel lang last van houden en de ander niet ;)

liefs gaby

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Fijn weekend gehad? Ik wel en gister heerlijk van de sneeuw genoten. Lekker warm binnen met een kop warme chocolade-melk en kijken. En ik kon het niet laten...een klein sneeuwpoppetje gemaakt :rolleyes:

@Gaby: Fijn dat het weer beter met je gaat meid! Heb je de pleisters al van je hechtingen mogen halen? Valt heel erg mee he? Ik dacht toen ik die pleisters zag van 'jee wat hebben ze daar gedaan , hoe groot zijn die sneeen wel niet' maar toen kwamen er sneetjes onderuit van nog geen 1 cm.

Verder weinig te melden hier. Zit op dag 8 zag ik...dacht dat het pas dag 6 was ofzo. Nou ja, schiet lekker op zo als je er niet teveel mee bezig bent. Had gister wel m'n laagste temp sinds ik begonnen ben, 36.4, normaal zit ik wel op 36.6 of hoger...maar ja, maakt ook niet uit.

Liefs!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoi sterre

zou ik je eens wat vertellen :oops:
    ik heb die hechtpleister er gewoon af getrokken :oops:
    en dag na de operatie, ze hadden mij er niks over verteld.
    maar ze waren ook heel erg vies van wondvocht en bloed want toen ik moest plassen kwam dat allemaal uit die sneetje...
    wondjes vallen idd mee,alleen die in me navel is wel zo'n 2,5 cm hij heeft me navel ook anders gemaakt haha...
    ik had best wel grote navel nu is het net of hij het een beetje bij elkaar heb gedaan er zit ook een plooi ...
    miss komt je ei er al wel aan als je temp zo laag is gegaan ?
    mijn tempkaartje sla deze ronde nergens ophaha das net een achtbaan

liefs gaby

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

@Ella,
    Lukt het om niet in je agenda te zitten bladeren en symptomen op te zoeken? ;)

Zal voor je duimen meid!

@Caro,
    Hoest bij jou? Fijn weekend gehad?

@Gaby,
    Fijn dat het zoveel beter met je gaat meid! Gelukkig was het dus niks ernstigs. En ja, je kunt behoorlijk lang last hebben van de narcose.
    Ben je wel al weer aan het werk?

@Sterre,
    Oh, een lage temp! Is ie toevallig vandaag omhoog?
    Ik had hem in mijn vorige cyclus lager toen mijn ei eraan kwam. Wie weet...

Hihi voor je sneeuwpoppetje ;) Jij bent er trouwens wel erg vroeg bij vandaag! Jeetje :confused:

@Allemaal

Hier alles goed. Ben erg moe, maar dat komt omdat ik gisteren om 3 uur uit mijn bedje was om paps en mams op te halen van Schiphol. pffff
    Gisteravond kon ik niet op tijd naar bed, moest werken, dus vanmorgen geen zin om uit mijn bedje te komen hihi.
    Gelukkig weer lekker in ons eigen huisje, bevalt me prima. En heel toevallig gisteren vruchtbaar slijm en steken. :confused:
    Als het zo gaat als de vorige cyclus, kan ik over 3 dagen een positieve ovutest verwachten. En zo niet, dan zijn we toch aan de klus. hihi.

Maandag moet mijn lieverd weer naar het UMCG om zijn zwemmers in te leveren. Ik hoop zo dat het deze keer wat beter is.

Vanavond weer voor het eerst trainen! Ik ga zo zielig zijn morgen ;)

Fijne dag vandaag meiden.

liefs

5. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hey meisjes,
    hier alles prima. nee, raak m'n agenda niet aan. haha ik kijk ook alleen hier of er nieuwe berichtjes zijn.
    goed he! haha
    heb het gelukkig veel te druk op het moment, dus dat komt mooi uit.

@gaby gelukkig dat het al iets beter met je gaat. succes met je herstel.

@bright zet 'm op meid. geniet van elkaar.

@ caro hoe is het bij jou? verstandig dat je even nergens vanuit gaat. ben wel benieuwd naar jou.

@sterre succes!

zo, ga weer snel aan het werk.

liefs
    ella

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hartstikke goed Ella! Ben trots op je!

Hier alles okidoki. Nog steeds steken en nog geen positieve ovu test. Maar ik verwacht hem donderdag ;)
    Dat van elkaar genieten gaat het stuk beter in ons eigen huisje, hihi.

Ben net thuis van trainen. Morgen ben ik echt heel heel zielig. Tjonge jonge. Heb in twee jaar tijd niet meer zo'n training gehad zeg. pfffff

Liefs

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hee meiden!

Hier een bericht vanaf het wachtbankje... heb ongi-achtige klachtjes... steekjes, licht ongigevoel af en toe en een zeurderig gevoel in m'n onderrug. Het kan alle kanten op. Toen ik zwanger was, voelde het ook alsof ik ongesteld moest worden... Maarrrrrrrrrr... ik reken helemaal nergens op (zelfbescherming ;) ). Mijn gevoel zegt dat ik zaterdag ongesteld wordt... Hoop het niet... ik wil zo graag! Net als jullie. ;) Afwachten maar... Voel me er deze keer wel rustig onder in ieder geval.

Gaby, gelukkig voel je je wat beter meid! Jij hebt nog een behoorlijke snee in je navel gekregen dus. Ik heb maar een kleintje van 0,5 cm. ongeveer.

Bright, ik duim voor jullie dat de zwemmertjes van je man verbeterd zijn! En... sterkte met de spierpijn morgen. Je zult het wel even voelen denk ik, maar ja... dan weet je ook dat je echt wat gedaan hebt.

Sterre, inmiddels zit je alweer op dag 9! Gaat snel he...

Ella, toch ook wel lekker die afleiding die je hebt, ook al is het dan best wel druk voor je. Zo denk je tenminste niet steeds aan het zwanger worden.

Nou, ga nog even bankhangen... Morgen en overmorgen nog werken en dan weer lekker weekend. Leuke dingen op de planning staan, dus kijk er al naar uit. En een positieve test zou het helemaal compleet maken natuurlijk! [-o<

Truste meiden!

8. ella80

ella80 Lid

11 nov 2008
    80
    0
    0
    hey meiden,

Bright, heb je al een positieve ovu-test?
    spannend.
    succes!

Caro, hoe gaat het met je?
    spannend voor jou. ik blijf duimen.

en hoe is het met de rest?

liefs!

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Caro
    Hoest meid? Ik zie nog dat je nog één dagje moet en dan mag testen als je nog niet ongi bent. Ik hoop het zo voor je!
    Wat heb je voor leuke dingen op de planning?

@Ella
    Jep, vanavond was ie positief, zoals verwacht. Hihi! Gisteravond geklust en morgen nog even ;)
    Daarna mag het niet meer van het UMCG voor de test.

Geen bijzonderheden hier verder.

Hoest met jullie allemaal?

Liefs

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Goedemorgen meiden!

Nou, slecht nieuws... de duiveltjes zijn in aantocht. :( Ik had het al verwacht, aangezien ik woensdagavond een ovutest had gedaan en deze was negatief (ook al zegt dat misschien niet altijd wat). Jammer, maar helaas. Ik weet gewoon dat het bij ons niet zo makkelijk gaat... we doen ons best en meer kunnen we niet doen. De gedachte dat we in april weer naar de gyn gaan, maakt me wel rustig.

Hopelijk heb ik deze x niet al teveel last van de ongi... Vanavond ga ik uiteten met een groepje meiden (allemaal mama's ;) ) en morgenmiddag shoppen en eten met een vriendinnetje van vroeger (die 20 weken zwanger is...).

Bright, jij zit alweer op het wachtbankje. Wat gaat de tijd toch snel he. Ik duim voor je...

Ella, Sterre, Gaby, hoe gaat het met jullie?

Fijn weekend allemaal!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Caro
    Balen meid. Ook al verwacht je het wel, het is toch nog een teleurstelling he?
    Hoop ook dat je niet teveel last hebt van je ongi. Aleve femina schijnt goed te helpen bij ongi klachten.
    Succes vanavond met het etentje en het shoppen morgen.
    Nieuwe ronde meid!

@allen
    Wachtbankje begint morgen, hihi. Vanochtend nog steeds positieve test, dus morgen waarschijnlijk eisprong. Gaat tot nu toe net als de vorige cyclus. Wel grappig.
    Komt ook net goed uit, want vanaf morgen mogen we niet meer klussen. ;)

Vanmiddag ga ik shoppen met een vriendin. En morgen heb ik het rijk alleen, dan is manlief een dagje naar Duitsland. Lekker relaxen heb ik in de planning.

Fijne dag allemaal vandaag!

liefs

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Succes Bright! Fijn dat je cyclus mooi regelmatig loopt... is toch een goed teken lijkt mij! Veel plezier met shoppen en geniet morgen maar lekker van je relaxdagje.

De ongi zet nog niet door... Het zal vannacht of morgen wel losbreken.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey!

@Gaby: Dat is wel een grote zeg in je navel! Enne..oepsie dat je de pleisters er al heb afgetrokken ;)
    Mijn navel is trouwens ook anders geworden. Er zit inderdaad een plooi in nu. Hoe gaat het nu met je?

@Bright: Mijn temp was iets hoger maar geen ei hoor haha. Was ook wel erg vroeg geweest maar ja, ik verwacht hem dit weekend en anders begin volgende week. Klussen dus haha. Gaat wel snel nu ineens omdat ik er niet probeer mee bezig te zijn. Heerlijk.
    Ik zat nog even te kijken maar die klok staat niet goed hoor haha...zóó vroeg ben ik echt niet haha. Dat was in de middag geweest.
    Ik duim voor je dat de zwemmers van je mannetje goed zijn maandag!
    Hoe is het met je gegaan de dag na je training?

@Caro: Ik hoop voor je dat het niet doorzet!
    Je hebt i.i.g leuke dingen in de planning dit weekend, geniet ervan! Ik zit alweer op dag 12...gaat snel ja.

@Ella: Nog steeds je agenda niet aangeraakt? ;)

Ik heb een lekker druk weekje achter de rug maar was wel onwijs moe. Ging op tijd naar bed, sliep goed maar kwam m'n bedje echt niet uit en 's avonds om bij 20.00u zat ik al met 1 oog dicht op de bank. Heel fijn als je 's avonds nog klantjes hebt :rolleyes: Zal wel door de kou komen denk ik, was wel ineens héél koud.
    Vanaaf een verjaardag dus vanmiddag even geslapen toen ik uit mijn werk kwam. Moet helaas wel alleen gaan want vriendlief heeft een feestje op het werk.
    Verder niet zo heel veel in de planning dit weekend. Morgen alleen wat boodschapjes halen en voor de rest lekker relaxen.

Liefs!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja, Aleve Feminax helpt inderdaad héél goed bij menstruatie pijn :thumup: Ik heb er heel veel baat bij gehad. Ik was echt voor een week uitgeschakeld als ik ongie was en nu niet meer. Tuurlijk voel ik nog wel wat maar de pijn is zeker voor 90% weg als ik Aleve fem slikt.
    Zo, en nu snel naar die verjaardag...Fijn weekend!

Liefs!

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Sterre,

Klusser de klus ;)
    Tijd gaat inderdaad snel he als je er niet zoveel mee bezig bent? Ik wist vandaag niet eens op welke cyclusdag ik zat en wanneer ik eigenlijk ongesteld moet worden. Heerlijk gevoel.

Ik dacht al, wat ben je ontzettend vroeg erbij. hihi.

Dag na de training ging wel ok, maar die dag daarna pffffffff. :confused:
    Gelukkig zakt het nu weer af.

@Caro
    Ongi al doorgezet meid?

Liefs

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden!

Ja hoor... ongi is doorgezet en weer vreselijke pijnaanvallen gehad vanochtend en vanavond. Bah, ik kon wel janken... :cry: Gisteravond met vriendinnen uiteten geweest, wat echt heel gezellig was, maar toch voel je je soms wel een beetje "Remie" als enige niet-moeder. Vandaag de hele dag op pad geweest met een vriendin van vroeger die nu bijna twintig weken zwanger is... zij helemaal stralend, al een klein buikje zichtbaar... Getver... ik heb het even helemaal gehad! Niet dat ik het ze niet gun hoor, echt niet... maar oh wat doet het soms een pijn... Deze gevoelens zijn echt na de miskraam pas gekomen... voelt niet fijn om je zo te voelen en je voelt je nog eens schuldig ook. :( Gelukkig lees ik hier op het forum veel herkenbare verhalen, dat is wel fijn. En ik weet ook... ik ben in ieder geval al eens zwanger geweest, maar toch... die angst dat het nooit meer gaat lukken is af en toe echt killing. :(

Sorry hoor... het moest er even uit... Lucht wel even op! :D

Hoe gaat het met jullie? Bright, jij zit nu lekker op het wachtbankje. Ik duim voor je meid. En ook dat jullie goed bericht krijgen over de zwemmertjes van je mannetje. Krijg je al snel uitslag na maandag?

Sterre, druk weekje gehad dus... En was de verjaardag een beetje gezellig? Jij zit inmiddels ook alweer op het wachtbankje zeker?

Ella, hoe is het met jou? Nog een paar dagen tot je NOD dacht ik?

Meiden, even een vraagje. Die pijn die jullie tijdens je ongi hebben, zijn dat ook echt van die pijnaanvallen? Dat het diep onder in je buik zo vreselijk steekt dat je niet stil kunt blijven zitten en het bijna uitkreunt van de pijn? Heb dan ook altijd enorme drang om naar de w.c. te gaan.
    Gatver, ik baal er zo van. Na de kijkoperatie had ik er helemaal geen last van en vlak na de miskraam ook niet, maar het lijkt wel of het nu weer helemaal terugkomt. :(

Nou meiden, fijn weekend nog even!

Liefs Caro

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hey caro

ik heb daar ook last van van die hele erg steken dat je het idd eruit wilt gillen en het lijkt net of zeje baarmoeder er uitrukken

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hee Sjan, vervelend dat je daar ook last van hebt. Ja, ik kan dan echt niet stil zitten en lig dan te kronkelen van de pijn op de bank of waar dan ook. Het zijn maar korte aanvallen gelukkig, maar het doet echt heel veel pijn.

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

ik begrijp je helemaal want ook ik heb daar sinds ik met de pil gestopt ben erg last van jeetje zo erg dat als ik die buikpijn heb agressief word :rolleyes: bij mij houd het 2 dagen aan gelukkig dat het bij jou niet lang duurt bleh gelukkig nu voorbij en op naar ronde 3

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Caro,
    Wat k*t dat de ongi is doorgezet en met zulke heftige pijn meid. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even een helemaal hebt gehad. EN die gevoelens zijn erg normaal hoor. Tenminste, ik heb er ook last van en ik hoop te denken dat ik toch ook normaal ben. ;)

Gisteren las ik op Hyves dat mijn vroegere beste vriendin misschien wel zwanger is. Ik heb nu geen contact meer met haar door allerlei dingen. Ik baalde zo toen ik het las. Waarom zij wel en ik niet? Die gevoelens zijn zo naar.

Maar meiden, ik weet het zeker! Voor ons komt ook dat lieve kleine wondertje!

Over die pijn. Ik heb dat niet zo heel erg, denk omdat ik geen endo heb. Ik heb wel als mijn blaas erg vol zit rondom mijn ei of ongi dat het dan pijn doet als ik naar de wc ga. En de dag voor mijn ongi heb ik echt ongikrampen. Het helpt bij mij om zo'n hittpitzak warm te maken en die er tegenaan te houden. Misschien ook iets voor jullie?
    Ik had na de operatie ook nergens last van. Ja, eventjes een uurtje voordat ik ongi werd, maar nu ook weer veel meer.

Jep, hier weer op het wachtbankje. Gisteren ei gehad denk ik. Kreeg een felle steek en nu nergens meer last van. Dus afwachten maar weer.
    We krijgen de 17e uitslag van het onderzoek. En dan horen we ook gelijk meer over hoe nu verder enzo.

Fijne zondag allemaal.

Liefs

Deel Deze Pagina