Hallo, onze zoon wordt bijna 2 jaar en we zijn aan het rondkijken voor kadotjes. Nu kwamen we deze twee dingen tegen om buiten mee te spelen. Heeft iemand ervaring met een van deze 2, we twijfelen wat leuker is.. Hij krijgt al een loopfiets, duplo trein van de opa's en oma's nu nog een kado van ons alvast bedankt voor een reactie!
lees net hier op het forum dat mensen schrijven dat de pomp snel kapot gaat van de boot.. die valt dus al af dan.. Dan maar voor de aquabaan of kijken of we nog een ander leuk kado tegenkomen. liefst iets waar hij nu ook al mee kan spelen en niet hoeft te wachten tot het mooi weer is
Wij hebben deze zomer de aquaplay gegeven aan ons zoontje die 3 jaar werd. Hij vond dit erg leuk. Maar ik denk persoonlijk dat de aquaplay voor een kindje van 2 jaar nog iets te lastig is. Het is het idee dat je draait aan de raden en dergelijke en ik weet niet of een kindje van 2 dit al snaptl Maar dat zou het in ons geval zijn geweest, ik weet natuurlijk niet hou jouw kindje is.... En spelen met water is natuurlijk altijd leuk!!! Maar persoonlijk zou ik dan voor een watertafel gaan, daar kan je makkelijker al mee spelen.
Ons zoontje heeft de aquaplay gehad voor zijn 2e verjaardag. Supercadeau! De eerste week waren vooral de buurkinderen er mee aan het spelen en zoonlief vaarde met de bootjes overal tussendoor. Maar kijken doet een hoop en al snel had hij het pompen door. Ik vind het zeker een aanrader! (en veel oudere kindjes uit de straat waren er ook heerlijk mee aan het spelen, kan dus nog wel een paar jaar mee).
wij hebben de piratenboot. Echt een super speelgoed!! Pomp doet het nog steeds. Alleen is het lastig om het te gebruiken. Gaat best wel stroef. Maar goed, er zit meer leuke dingen bij de boot dan alleen maar dat pompje/kanon natuurlijk De mast is een waterrad en er zitten leuke dingetjes bij ( 2 poppetjes en een haai en een reddingsboei en een bootje ) Maar goed, vind de aquaplay er ook wel leuk uit zien Voordeel van de boot vind ik dat ze er staand mee kunnen spelen. Nu staat ie bij ons in de schuur. De poten kunnen eraf dus zoveel ruimte neemt het niet in beslag. Succes met de keuze!!
Een beetje gemixte meningen dus haha Ik las dat er geen zand bij de piratenboot kan omdat dan de pomp verstopt.. dat valt dan al af want onze zoon kliedert graag met water en zand. Bedankt voor de reacties, het wordt dan of de aquaplay of een zand/watertafel maar dan een andere dan het plaatje hierboven. Echt een luxe probleem dit, best erg :-X (niet weten wat iemand voor je kind kan kopen)
ik zou gaan voor de Aquaplay, de piratentafel hebben wij ook, maar is een flinke miskoop. Ze spelen er maar heel even mee en zijn het dan zat. De pomp deed het hier binnen de kortste keren het niet meer.
Oh alweer iemand met een kapotte pomp, nee die is definitief van de baan. Wat een miskoop dan voor zo'n duur ding.
Wij hebben die boot nu een jaar maar nog helemaal geen probleemn mee gehad. Moet wel zeggen dat ze alleen met water speelt en niet met zand. Kon zich afgelopen zomer makkelijk een middag mee vermaken (is 2 jaar)
Hier is de pomp ook kapot van de Piratenboot. En er is niet met zand gespeeld in de bak. Vind het een hoop geld voor zo'n ding. Deze zomer wil ik een aquaplay kopen voor ze.
Wij hebben de Piratenboot sinds eind maart en het is hier een groot succes. Er is het hele voorjaar, zomer en najaar elke dag mee gespeeld door zoontjes van 1 en 3. Pomp is bij ons niet kapot gegaan, nadeel is dat er echt niks anders dan water in mag, want als er zand inkomt of blaadjes, is de pomp volgens mij zo kapot.
Hier doet hij het heel soms ook niet en dan blaas ik erin en doet hij het weer. Hopelijk gaat ie nog even mee, want die pomp is nou met de meerwaarde van de Piratentafel vind ik.
Ja klopt, wij hebben hem ook en de pomp was na 1 seizoen kapot terwijl we hem in de winter op de zolder bewaard hebben.. En nee ook geen zand, onze tuin is volledig betegeld en geen zand in de buurt..
wat jammer om te lezen dat die pomp ook zonder zand al bij velen kapot is gegaan! Daar vind ik hem te duur voor. Ben nu aan het kijken voor een leuke aquaplayset. Bedankt allemaal voor de reacties.