Pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kaatje1980, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Wij kunnen niet wachten, nog 2 nachtjes slapen en dan krijgen ook wij de pretecho. Wij willen zo graag weer onze kleine spruit zien, dat is dan 8 weken geleden. in tegenstelling tot vele willen wij niet weten wat het geslacht zal zijn, wij willen het nog een verrassing houden tot de geboorte. Wij gaan voor deze echo omdat wij ons kleintje nog een keertje wilden bewonderen en een echo op dvd wilden hebben zodat wij deze later als ons kindje groot is mee kunnen geven aan hem of haar! Ben zo ongeduldig! Haast net zo ongeduldig als wachten op de dag dat je een zwangerschapstest mag uitvoeren, haha :) Maar nemen ze bij zo'n echo echt de tijd voor je? Hoe lang duurt zo'n echo gemiddeld? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Bij ons heeft de echoscopiste dik 3 kwartier de tijd genomen (BabyView Oirsbeek). Alles heel goed uitgelegd en ingesproken op de DVD, en alle aandacht voor ons (vooral toen ik weer eens in snikken uitbarstte bij het zien van ons kindje.. 8) ). We hebben er een heerlijke DVD aan overgehouden, die ook de opa's en oma's prachtig vonden. Voor herhaling vatbaar, dus met 27 weken staat de volgende afspraak al!

Jullie veel plezier gewenst, het is echt geweldig. Doe je 2D of 3D?

Liefs Monique

3. claudia81

claudia81 Niet meer actief

O spannend he. Ik mag volgende week zaterdag. Ben zo benieuwd. Vind het ook zo leuk dat we onze kleine weer mogen zien....

4. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Allround medewerkster dierenasiel
    Spannend joh!
    Ik heb ook net een afspraak gemaakt voor een 3D/4D echo en DVD, maar dan pas met 25 wkn.
    Wij willen wel heel graag weten wat het wordt, maar zien we waarschijnlijk al eerder met de 20 wkn echo.

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Veel plezier vandaag! Laat je het nog even weten? (wel foto's showen he!)

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij hebben 5 maart de 20 weken echo.. Die komt ook op dvd..
    Dus hoef voor de dvd geen pretecho te laten maken.. en dit kost ons 12 euro.. een pretecho lijkt me vele malen duurder...

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ok, het is inderdaad behoorlijk duur, maar een pretecho is wel 3d/4d en dat vond ik zelf wel heel speciaal!

Deel Deze Pagina