Aankomende maandag heb ik de echo van de combinatietest. Mijn vriend wil het geslacht absoluut niet weten (net als bij onze dochter), maar ik heb gezegd dat ik alleen de nub wilde zien, en daar kon hij mee leven Nu is mijn vraag: kan je hier gewoon om vragen? Is de nub algemeen bekend bij de meeste praktijken? Alvast bedankt!
je kan het gewoon vragen, maar sommige vk's vinden het wel onzin Anders gewoon een zijaanzicht van je beebje vragen
Degene die bij mij de echo deed wist niet eens wat t was. Ze was wel nieuwsgierig en vroeg me wat t inhield. Ik zou t gewoon vragen , nee heb je, ja kun je krijgen. Succes!
ik denk dat de meesten best een zijaanzicht willen laten zien...maar pin je niet vast op het geslacht he, een aantal mensen geloven in de nub, ik niet en zou dus ook nooit daarvan uitgaan.
Nee hoor, daar ben ik me van bewust Ik vind het meer grappig om zelf te analyseren. Ga er geen roze of blauwe kleding door aanschaffen bij wijze van spreken
Bij ons wilde ze er geen uitspraken over doen bij de echo van de combinatietest, maar ik zou het gewoon vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen toch?!
Ik vroeg er ook om bij de 12 weken echo. Echter keek ze heel vreemd toen ik het vroeg en ze zei ook dat dat onzin was en ze daar dus niet naar wilde kijken... Denk dat het de een voor de ander is. Want bij mijn zus (die had dus een ander) had ze er heel uitgebreid naar gekeken en ook een uitspraak gedaan. (wat achteraf wel klopte!)
Haha, nou ik ben heel benieuwd! Vanmiddag hebben we de echo en ik laat wel even weten of ze de nub kende en heeft laten zien