laagdragen, niet voldragen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Mijn kleine wurm ligt laarg, erg laag. Mijn moeder zei vandaag, hou er maar rekening mee dat ie vroeg komt. Nou moet ik pas 1mei trugkomen bij verloskunduge. Dus maar jullie ervaring polsen.

Komt n kindje dat (al) zo laag ligt ook vroeger ?

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hier iig niet.... meneer lag al 14 weken vast ingedaald maar kwam netjes op de uitgerekende datum!!

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    bij mijn derde zwangerschap lag mijn dochter vanaf week 27 ook al laag is ook niet naar boven gekropen eigenlijk ze is in week 37 geboren

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    nee dat zegt niks

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Dan ga ik daar maar vanuit hihi..ben nog niet klaar met behangen.. :D

6. fafje

fafje Niet meer actief

mn nichtje haar kindje wa sal ingedaald met 26 wkn ofzo!!!...was uiteindelijk een paar dgn te "laat' geboren...dus denk nietd at het iets zegt! was een kindje van 3 kg ( is bij ons normaal)

7. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nee bij mij ging het niet op dochter lag ook al erg vroeg vast in mijn bekken.. helaas wilde ze er niet uit ;) ben met 41+5 bevallen door middel van dagen inleiden en uiteindelijk ks ;) ik dacht ook oh das mooi zo vroeg komt ze hopelijk eerder.. helaas.. haha

8. Dana

Dana Niet meer actief

Ik ben 34 weken en draag nu ook een stukje lager dan eerst, had ik bij de eerste ook en die heb ik voldragen hoor. Zegt inderdaad niks.

Mijn oma zei dat ook altijd maar volgens mij is het echt zo'n bakerpraatje van vroeger.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dochter was al heel vroeg ingedaald, weet niet meer wanneer precies, moet ik even nakijken. Maar ze lag iig écht vast en is toch netjes met 40+1 geboren.

10. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Mijn zoontje heeft de hele zwangerschap laag gelegen en ik ben met ruim 38 weken bevallen, maar dat was nadat ik een aantal keer geprimed was in het ziekenhuis.

Dit kindje ligt tot nu toe ook vrij laag, dus ben benieuwd wanneer deze zich aandiend. Voorlopig nog niet hoop ik. :p

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Dat vermoeden heb ik ook...weet niet of ze t expres doet, maar mijn moeder heeft er laatste tijd wel 'vaker last van'....kan ik niet goed tegen.....grr hormonen

12. Dana

Dana Niet meer actief

Begrijpelijk, :D

Deel Deze Pagina