Ik was diegene die twijvelde over mijn zwangerschap hij integendeel was superblij alleen nu doet hij raar.. Is dit omdat hij bang is dat hij eeuwid vast zit ofzo of kan het zijn dat zijjn reactie normaal is :S Dit zit me echt dwars..
Ik denk dat hij gewoon nu is gaan inzien dat hij er levenslang aan vastzit.Hij wordt een vader en is nog jong(denk ik) en dat zet hem aan het denken. Succ6
dat hoort erbijj denk ik, let maar op straks als je buik groter word en je mannetje de echo en alles heb gezien.. gaat hij het een stuk leuker vinden denk iik... is voor hem natuurlijk ook een hele stap zoals ze bij kinderen zeggen is denk ik een fase
poeh ik hoop het zelf denk ik ook dat het een fase is want hij is er blij mee dat merk ik maar soms lijkt het gewoon alsof hij van die plotselinge aanvallen heb dan meestal zondert hij zich ook even af wat ik begrijp maar t kwam zo onverwachts..
ja is de begin vase als hij straks echo ziet dat er iets beweegt in je buik zal hij geweldig vinden en als je buik groet worden ze heel lief voor je bij mij ging dat ok zo wij voelen dierekt wat je kintje zit in jou buik ok al zie je nog niks je weet het wel jongens hebben dat gevoel helemaal niet en dwalen er soms van af als die buik groeit zien ze elke dag oja er zit een kinde in haar buik en beseven ze het steets meer en op het eind is die buik zo groot dat ze niet kunne wacht mijn man vroeg elke dag komt hij nou al haha
Als het onverwachts is gebeurd, dan zal het idd de schrik wel zijn,en dat hij beseft dat het echt zo is. Als je samen al een tijdje bezig bent om zwanger te worden kan je je er natuurlijk op voorbereiden.
Jah ik denk wel dat het normaal is en dat je je niet al te druk hoeft te maken. Mijn vriend was in het bgin helemaal overstuur en zag het echt niet zitten. Praten, bellen, niets hielp... Maar toen van het ene op het andere moment sloeg hij totaal om. Opeens wilde hij een gezinnetje met mij en verheugde hij zich op de baby. Hij was zelfs al babynamen aan het bedenken... Dus ik denk dat je hem gewoon even de tijd moet geven, het is toch niet niks! Groetjes Cossy
Geef hem even de tijd om alles te verwerken, het is voor mannen niet niks. Het komt wel goed, hij moet er gewoon even aan wennen waarschijnlijk!
Idd laat hem rustig nadenken & het verwerken en hopelijk is ie straks héél blij Maar denk ook dat het niet zo kan zijn.. Ik wil je niet ontmoedigen maar zoiets weet je nooit zeker.