Hoe slapen jullie kleintjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bibiche, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik vind dit echt moeilijk met dit weer. Maar ze heeft een romper met lange mouwen, een slaapzak en alleen een laken over haar heen.
    Ene keer heeft ze warme benen in ochtend maar vanochtend waren ze weer koud.

    Gebruiken jullie naast de slaapzak ook een deken?
     
  2. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik gebruik nog geen deken, anders heb je in de winter niks extra's meer als het echt koud is.
    Misschien dat je haar een pyamabroek aan kunt trekken?

    Groetjes Six
     
  3. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ik doe er een omslagdoek over sinds een paar dagen. Mathijs was ook steeds koud 's nachts, maar met een deken had hij het te warm. De omslagdoek is dun genoeg en geeft net even wat extra's
     
  4. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ik denk inderdaad maar beter om gewoon broekje aan te doen dan want ik heb geen dunne deken.
     
  5. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier shirt met lange mouwen en romper met korte mouwen en een slaapzak. Hij heeft geen koude benen 's morgens, maar juist warme benen.
     
  6. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik doe sinds gisteren Indy weer een pyama aan (eronder een romper zonder mouwen)...en dan in haar slaapzakje met een dun lakentje eroverheen. Dit doe ik alleen snachts hoor...het raam staat altijd best ver open en anders vind ik het nu iets te fris. Overdag gewoon lekker alleen in haar bovenkleding in de slaapzak.
    Overigens trek ik haar nooit sokken aan in bed!
     
  7. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa slaapt in een romper zonder mouwen, een pyama met lange mouwen en een slaapzak. Het is in haar kamertje s'nachts nu rond de 22 graden.
     
  8. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Finn slaapt nog in zijn gewone kleding die hij overdag ook aanheeft. En dan gewoon onder een dekentje en een lakentje. Hij heeft nog geen slaapzak aan. Maar als het straks wat koeler gaat worden, ga ik dat wel doen, denk ik. Maar nu gaat het zo nog prima. Ik heb verder geen raam openstaan ofzo, dus echt koud zal hij het niet hebben.
    x Linda
     
  9. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano heeft een rompertje met korte mouwtjes in een slaapzak. hij heeft een prima temperatuur sochtends.

    Het is in zijn kamer ook vrij warm
     
  10. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier precies hetzelfde! Vigo heeft het van zichzelf ook nog eens snel warm.
     
  11. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als het warm is, alleen een rompertje met korte mouwtjes in de slaapzak.
    Bij temperaturen zoals nu (nou ja, vandaag is het opeens wel weer heerlijk warm, maar de afgelopen dagen dan) rompertje zonder mouwtjes, truitje met lange mouwtjes erover in de slaapzak.
    En ze liggen nog onder een lakentje die ze 9 van de 10 keer binnen no time weer wegtrappen ;)
     
  12. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Jay slaapt ook met een romper korte mouwtjes. Een pyama truitje en in zijn slaapzak.Geen dekentje...maar hij heeft dan ook nooit koude beentjes s'ochtends.

    -x-
     
  13. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Met dit weer een pyama met lange mouwen, een zomerslaapzak en een laken en een dekentje. Ikzelf vind het snachts vrij fris dus doe ik ze wat extra´s aan.
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    rene is echt een kacheltje heeft het altijd war snachts ligt ie onder deken die schopt ie weg in zijn pyamatje. met een rompertje eronder.
     
  15. Niet meer actief

    meestal romper + pyama truitje en in de bakerzak en als het was frisser is ook nog de pyama broek erbij.. doe wel eens een dekentje over maar die blijft toch niet zitten want tref haar altijd horizontaal of op de kop in bed aan hahaha
     
  16. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel slaapt sinds gisteren in slaapzak ipv ingebakerd en ze heeft alleen een rompertje aan zonder mouwen. Het is namelijk 24 graden in haar kamer.
     
  17. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve heeft gewoon een pyama aan en dan alleen haar slaapzakje.
    Geen dekentjes ofzo want dan zweet ze zich rot
     
  18. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Romper met lange mouwen en een zomer slaapzak. Als de temp ónder de 22 graden komt in de CS.
     
  19. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Mijn dochter slaap in een rompertje zionder mouwen en dan een slaapzakje. Ze heeft het niet te warm en niet te koud.
     
  20. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian heeft een romper en pyamatruitje aan en een zomerslaapzak.
     

Deel Deze Pagina