Hoe kom ik van mijn buikje af??

Discussie in 'De lounge' gestart door Hoop42, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik wil zo graag wat van mijn buik af.Hoe kan ik dit het beste doen? Ik ben namelijk erg tevreden met mijn benen nu ik wat dikker ben en mijn borsten zijn ook goed zo:pMaar ik wil echt wat van mijn buik af,die is echt gewoon te dik.Ik ben 1.79 m en weeg 85 kilo.Als ik ga lijnen,dan worden mijn benen dunner en dat vind ik niet mooi,mijn borsten worden slapper.....dat vind ik helemaal niet mooi!
    Buikspieroefeningen??
    Ik ben totaal geen sporter....dus hoe pak ik dit aan?

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je gaat het niet tegenhouden dat bepaalde dingen die je goed vind ook gaan slinken... met alleen buikspieroefeningen ga je er niet komen... eetpatroon en cardio zijn ook wel nodig. dus zul je ook vet kwijtraken op plekken waar je het niet wilt.

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Folie om je buik wikkelen!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is nou weer balen.Kan je echt niet enkel door flink trainen je buikspieren zo sterk krijgen dat je buikje toch wat slinkt?

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Meen je dat?

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik zou krachttraininig gaan doen...
    dit maakt je spieren sterker, dus dan verlies je niet zozeer je benen, het maakt ze alleen maar strakker :)

7. LittleMonsters

maar als je niets aan het vetje doet zie je er nog niets van :) qua buik dan

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is nou precies wat ik hebben moet;)
    Maar kan ik dat thuis ook?....of moet ik daarvoor perse naar de fitness?

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@MrsNuke: dat is waar.Ik vind dit best een lastig iets,want ik vind het verschrikkelijk als mijn borsten slapper worden:(

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik bedoelde ook i.c.m. cardio, beetje onduidelijk gezegd:)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik denk dat je thuis best wat kunt doen,
    situps, push ups, squads :)

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik heb ook een ab circle pro staan.Nog nooit gebruikt.Zou dat ook werken?

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Misschien ook handig om te weten: ik heb bekken-instabiliteit.
    Misschien mogen dan bepaalde dingen niet?

14. LittleMonsters

ontkom je helaas niet aan... borsten zijn nu eenmaal vet en vocht..

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    slimbelly ..

ff googlen ofzo.. doen ze hier bij de sportschool. Zoals Nuke zegt, in combinatie met eetpatroon aanpassen verlies je de laatste restjes wel..

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel. Ik heb het even opgezocht op internet,er staat heel veel over buikspieroefeningen.Met veel oefeningen heb ik wel moeite,krijg snel last van mijn bekken of de oefening lukt me helemaal niet.
    Ben bang dat ik het niet zonder begeleiding kan.Weet niet wat mijn bekken pijnlijker maakt en wat niet.

17. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Folie gaat zweten! En kan je buik echt een stuk strakker van worden!

18. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb je al eens een balansbal geprobeerd. Ik doe dit nu sinds twee weken en dat is echt heel comfy trainen voor je buikspieren. Je kan heel licht beginnen en dan zwaarder maken door meer je lichaam te gebruiken. En ik hoorde in een andere post dat je met koolydraat arm te eten ook veel buikvet verdwijnt. Misschien daar eens over lezen?

Successs

19. LittleMonsters

Ja als er vocht zit wel ja maar 1 is dat zo weer terug en 2 haalt dat het vet dus niet weg ;)

20. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik gebruik nu groene thee extract pies me een rivier op de dag, heb mijn voeding (redelijk) aangepast, en doe trouw elke ochtend buikspieroefingen
    net als jij ben ik blij met mijn gevulde delen, het moet alleen nog een beetje gemodeleerd worden, stoor me het meest aan mn buik ik ben 163 en woog ongeveer anderhalve week geleden 72 kilo..snif

Deel Deze Pagina