Ik vind het minder fijn om met je voeten in je eigen plas te zijn...nee...ik gebruik toch liever de wc...
Ja hoor hier ook, precies wat hier boven word gezegd, als ik van te voren ga moet ik in de douche weer. En zal ik nog een geheim verklappen? Als ik dan moet plassen kriebel ik altijd met mijn nagels over mijn bil zo komt er altijd nog een extra straaltje
Hmm dus die wethouder had weer een makkelijk verdient succesje... Driekwart van de dames plast AL onder de douche
Ik hou het soms er zelfs voor op! Heerlijk piesen onder de douche... Maar ik ben misschien wel beetje raar haha
ik plas ook gewoon onder de douche.ik moet als ik douche altijd plassen.doe geen moeite om weer naar beneden te lopen.tis toch niet vies.je bent gelijk schoon haha
binnenkort mag ik weer even...joehoe nee hoor zonder gekheid, normaliter niet nee, dochter mag het ook niet, we hebben er een wc naast. Ik vind het ook echt niet fris. Maar voor net na mn bevalling maak ik wel een uitzondering.
Als ik onder de douche sta en ik moet ineens plassen! Laat ik het gewoon lopen, ga me echt niet eerst afdrogen kraan uit en na de wc terug kraan weer aan . Als de wc in de douche stond was het anders .
Ik ga altijd naar de wc voordat ik ga douchen, en toch gebeurt het me best vaak dat ik onder de douche weer moet. Ik denk dat ik wat meer m'n bekkenbodemspieren moet oefenen... Maar ik heb er ook geen principiële bezwaren tegen. De kinderen mogen het van mij ook, als ze eerst hun speelgoedjes maar even wegleggen zodat ze daar niet overheen plassen. En al helemaal niet op hun broer/zusje! Maar ze weten nu dat ze dan gewoon even bij de afvoer moeten gaan staan.
Hier wel hoor, van water moet ik toch altijd... Maarre, het na die tijd nog ruiken en de douche schoonmaken??? Peins er niet over. En vies? Nee, je onderstel wordt schoon van wc papier.
hier ook zo...dochterlief gaat altijd éérst naar de wc (naast het bad)- maar eigenlijk vind ik dat gewoon zonde !
LOL, niet over je broertje/zusje plassen!! J zat laatst bij mij onder de douche en vond het ineens wel heel warm worden. Ja hoor, mevrouw plaste over mama heen, viespeukje Het helpt niks als ik van te voren naar de wc ga, zodra ik onder de douche sta moet ik geheid weer... Dus hier ook zo'n ranzig typje die onder de douche plast. Douche wordt vaak genoeg schoongemaakt, dus zie t probleem niet zo hoor...
Nee. Het putje begon op een gegeven moment te meuren. Toen vroeg ik plas jij onder de douche want het stinkt hier naar pies. Het antwoord was : Ja regelmatig, maar ik spoel het goed weg hoor.. Mijn vriendelijke verzoek was om het toilet te gebruiken.