Haha, dat had ik moeten doen idd. Maar nu 88 reacties en ik gok dat daarvan 70 het wel doen en 18 niet. Als ik tijd over heb vandaag dan tel ik het nog wel na . Maar de meerderheid doet het in elk geval al!!
Ik doe het niet. Toilet is naast de douche en ik heb een routine: douche aan, plassen, douchen. Mijn lief doet het wel, maar bij voorkeur niet als ik erbij ben...
jij bent echt zo eco friendly LOL Nee meestal ga ik van te voren (want ga vaak in bad en daar plas ik niet in) maar als ik even douche en moet toevallig dan prima, vroeger heb ik het moeten leren (vanwege allerlei testen moest ik heel vaak staand kunnen plassen, voor foto's e.d.) ja ik ga het niet express bewaren voor de douche maar als ik moet dan wel gewoon, geen probleem, schijnt zelfs te werken tegen schimmelnagels las ik pas ergens (dat hebben we niet maar wie weet daarom juist wel )
Steeds meer ja, ( zou je niet zeggen he ) ben me echt steeds meer bewust van heel veel dingen, was misschien in het verleden anders maar mensen kunnen veranderen
Niet vaak, maar als het moet dan ja. We hebben een apart wc in de veranda (onze badkamer is ook beneden) en dat is behoorlijk koud als je daar helemaal naar toe moet
Bij mij niet hoor, maar drink je dan wel genoeg? Urine gaat namelijk pas stinken als je weinig drinkt of van bepaalde producten die je eet, bijvoorbeeld zuurkool ofzo. Maar voor de rest hoor urine niet echt te stinken hoor.
Volgens mij drink je dan inderdaad niet genoeg. Mijn plas stinkt niet hoor.. Alleen als ik eens te weinig drink, dan gaat het stinken ja.