Ja, óók dat doe ik onder de douche Evenals mijn nagels knippen, lekker makkelijk! Ik scheer mij ook onder de douche.. Tevens doe ik nog wel meer dingen onder de douche, ik vind t heerlijk om er nutteloos onder te zitten, heerlijk genieten van de hete stoom en stromend water! Ook is onze dochter verwekt onder de douche Die douche van ons wordt veelzijdig gebruikt LOL Nu heb ik hopelijk in 1x alle vragen beantwoord over wat ik allemaal onder de douche doe
Haha.. wel handig om alles in één keer te benoemen. Scheelt weer een topic: "Kinderen verwekken onder de douche"
Nou es ff denken, - ik borstel mijn haar als ik de cremespoeling uit spoel - ik haal mijn neus leeg - ik scheer van alles - ik poets mijn tanden - ik plas - soms schraap ik mijn eelt - soms schrob ik ook ff de muren - en heel lang geleden werd er nog weleens gesekst onder douche
nee, ook dat doe ik niet vind spoelen met warm water niet lekker en ik probeer altijd zo snel mogelijk te douchen en dan kan ik geen 3 minuten staan poetsen ( zuinig met water )
Alleen in het weekend, want op doordeweekse dagen ga ik meteen uit bed douchen. Tandenpoetsen doe ik pas ná het eten, anders heeft het weinig nut.
Ik poets altijd rond 7 uur en eet pas om 8 uur, dus denk dat het dan wel nut heeft toch? Ik poets nooit onder de douche, denk er gewoon niet aan en als ik dan mijn lenzen in doe zie ik mijn tandenborstel en denk ik, oh ja ik moet nog poetsen! Ik vind mijn mond onder de (stort) douche spoelen ook niet zo handig.
Ik poets altijd mijn tanden onder de douche. Een lerares van de middelbare zei ooit dat je dan meer de tijd neemt voor het tanden poetsen. Toen ben ik er mee begonnen en nu is het standaard
Soms, als ik moet wachten tot bv. de shampoo/conditioner moet inwerken. Anders gewoon aan de wastafel.
Ik doe het niet, want dat kost meer water dan als ik bij de wasbak mijn tanden poets (Ik laat de kraan dus ook niet stromen tijdens het poetsen). Plassen onder de douche doe ik wel, want dat scheelt juist weer water... (met doorspoelen spoelen we toch gauw 15-20 liter schoon water weg.... Ik wil ooit, als we daar het geld voor hebben, nog eens zien dat we een systeem in de douche inbouwen waarbij ons douchewater opgeslagen wordt als doorspoelwater voor de toiletten....)
Ik was eerst mijn haar, dan sop ik mijzelf in en dan als dat aan het afspoelen is poets ik ondertussen mijn tanden.
Ik denk dat mijn elektrische tandenborstel dat niet gaat trekken. Maar toen ik nog een ouderwetse had poetste ik ook wel onder de douche. Waarom niet?
Jawel, je kunt gewoon elektrisch poetsen onder de douche Ik doe het heel soms. Maar meestal gewoon bij de wastafel