even nieuwschrierig, zijn er meer moeders die in een lesbische relatie kinderen hebben gekregen en hoe gaan jullie en jullie omgeving hier mee om?
Hier een lesbische moeder, Tyler is nu bijna 4 maanden. Hoe gaan wij en onze omgeving ermee om......heel normaal, iedereen is superblij voor ons. Natuurlijk zijn er de opmerkingen over de donor maar dat is iets van ons, dus dat krijgen ze niet te horen. Dus heel veel speculaties, alhoewel wij ze niet te horen krijgen, via via horen wij het. Maar dat interesseerd me weinig! Ook is iedereen heel erg nieuwsgierig naar de kleur ogen, alsof ze daaraan kunnen zien wie de donor is Maar ik hoorde van mijn zusje dat dat bij haar kindje ook zo was...
Hier nog 2 moeders met een zoon Julian. Wij en iedereen in onze omgeving gaan er zo mee om als in iedere andere "normale" situatie. Hebben, op 2 opmerkingen na op onze beebiesite, verder nooit geen negatieve verhalen gehoord. Julian wordt gewoon gezien als zoon van ons beide. Groetjes
dit vind ik nou zo knap he! echt even een petje af voor de lesmische moeders onder ons vind het echt heel knap dat jullie je vanniemand iets aan trekken kwa negatieve opmerkingen enzo liefs,
ok dat is mooi, het word wel wat meer geaccepteerd tegenwoordig denk ik he, ben benieuwd hoe dat gaat als ze eenmaal naar school gaan. . hebben jullie al nagedacht hoe jullie baby jullie moeten gaan noemen? allebei mama is oook zo ingewikkeld. groetjs susan