Hoeft niet maar kan wel. Ik ben meestal voor mij ei ook wat misselijk dus ik weet dat het van de hormonen zijn. Ik ben nu vooral s avonds misselijk maar het hoeft absoluut niets te zeggen over een mogelijke zwangerschap. Beste is om je niet te hard te fixeren op alle mogelijk kwaaltjes die je al dan niet voelt. Is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou! Succes!
Kan wel kan ook niet. Is zo moeilijk te zeggen.. Ik heb het inderdaad ook altijd rond mn eisprong.. En van de maand heb ik het na mn eisprong gehouden als ik me te snel omdraai of lang stilsta. Maar dit hoort bij mij nog bij t ontpillen denk ik..ben pas eind maart gestopt. En ja ik denk ook altijd bij mezelf.. kan natuurlijk ook gewoon misselijk zijn los van een zwangerschap Maar hoop voor jou dat het een goed teken is! Wanneer mag je testen? x
Ik had bij alle ronde's voor mn eisprong last van misselijkheid, helaas hoeft het niet altijd 'mogelijke zwangerschap' te betekenen . Maar ik ben benieuwd als je later toch positief test en succes Xx