Fertiliy Friend - VIP member of niet

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Aquilegia, May 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo dames,

Ik ben ook mijn kaartje aan het bijhouden op FF. Omdat ik net begonnen ben, mag ik het "VIP membership" uitproberen. Na 30 dagen moet je ervoor gaan betalen. Wie van jullie is VIP member? Kan je daarmee nu echt veel meer? Kun je met het gratis gewone membership alles wat je wil doen?

Ik zie met name dat je als VIP member meer kunt met je cyclus-statistieken. Je NOD en je eisprong worden voorspeld aan de hand van voorgaande cycli. Ik kan dat nu natuurlijk nog niet uitproberen, omdat dit mijn eerste cyclus is....

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb al bijna een jaar vip (ik temp niet meer, maar kan er wel veel op bij houden)
    Ik vind het wel handig hoor, maar als je echt alleen op de ei uit bent dan is het verder niet nodig.

Ik weet eerlijk gezegt niet meer wat ik meer kan dan een normaal membership, tis al zo lang geleden :oops:

Wat ik handig vind is dat hij de dagen aftelt naar je NOD.

Ik weet niet wat jij wil zeg maar, maar alleen voor je eitje is het prima om alleen de basis te hebben.

groetjes

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Natasja,
    Dank je wel voor je antwoord. Het gaat me inderdaad met name om te weten wanneer ik ovuleer en wanneer we 't beste kunnen klussen. Natuurlijk is het ook leuk als FF aangeeft wanneer ik een zwangerschaptest kan doen, maar natuurlijk kun je dat zelf ook bepalen...

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je ovulatie geeft hij natuurlijk pas achteraf aan, dus voor het nut om optijd te klussen zijn een aantal rondes tempen wel nodig. Het zal nooit aangeven wanneer de beste dagen zijn om op te klussen
    Wel kan hij achter af aangeven of je low/good/excelent hebt geklust. Maar dat is wel met vip.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, natuurlijk pas achteraf... Maar het is ook prettig om te weten dat je dan even een pauze van het klussen kunt nemen. En om zelf achteraf duidelijk te zien dat we in de vruchtbare periode hebben geklust. Ik denk dat ik dat ook zelf wel kan bepalen.

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor daarom!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Oké, ik heb het genomen. Was nu toch met korting, en ik moet zeggen dat ik de extra functies tijdens mijn VIP-periode wel leuk vond.

@ Aguilegia: mijn VIP-periode was slechts 5 dagen :(.

8. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb een temp lijst van het internet gehaald. Daar kan ik ook alles op kwijt. Ik moet alleen zelf lijntjes trekken van de temps en dat helemaal voor niets. ;)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook een temp.lijst op mijn palm computertje. Kost me helemaal niks.

Ik hoef alleen maar de temp in te voeren, en de rest doet hij zelf.
    Maar ik vind FF gewoon leuk. En 11 euro voor 90 dagen.... Normaal is het 40% duurder.

Heb via Google wel meerder temp lijsten gevonden. Maar die op mijn Palm, en FF vind ik de leukste. Vooral omdat FF er hele leuke weetjes bij heeft, en je in een overzicht je kaartje met anderen kan controleren. Om een paar voorbeelden te noemen.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Daisy, wat gek dat jouw vip-periode maar 5 dagen was... vreemd. Ik heb het nu nog steeds (hij telt nu ook DPO dat vind ik wel handig). Ik ben wel pas gaan invullen nadat ik die 20-dagen e-mailcursus bijna had doorgewerkt, op de 17e of 18e dag van die cursus. Daarvoor hield ik wel mijn temp en slijm bij op een blaadje dat ik bij mijn bed heb liggen. Ze gaven nl. aan dat die VIP-periode pas zou ingaan nadat je de eerste gegevens had ingevoerd. Daar heb ik toen dus expres even mee gewacht, om eerst het programma goed te leren kennen. En ook omdat ik nog in mijn kraam-periode van na Sterre zat (voorafgaand aan de eerste menstruatie na haar geboorte). Het had toen toch geen zin om 't bij te houden, omdat het nog geen echte cyclus was.
    Grappig dat je ook een programma'tje op je Palm hebt... 11 euro voor 90 dagen is inderdaad niet zoveel. Hoe heb jij betaald, met een creditcard ofzo?

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb Paypal...
    http://www.paypal.nl

En de e-mail cursus, staat ook ergens op hun website als pdf, dan kun je alles nog weer eens nalezen. :D.

Share This Page