Hoi meiden. Nu word alles tegenwoordig makkelijker gemaakt door pc's, telefoons enzo. Vroeger schreef je nog brieven. Ik had vroeger meerdere penvriendinnen, dat had wel wat. Nu ben ik volop op internet enzo. Wie vond dat pennen ook zo leuk? Soms mis ik dat weleens hihi. Mocht er iemand willen pennen, mij lijkt het wel weer leuk
Ja dat was erg leuk vroeger. ik had ook penvrienden over de hele wereld. Het was elke week spannend of er weer een lange brief op de mat lag of een kaartje. Nu gaat inderdaad alles per email. Maar die brieven waren wel leuker vond ik.
Ik had vroeger idd ook diverse penvriendinnen maar is toen steeds meer mailen geworden en nu heb ik met geen van hen meer contact. Moet zeggen dat ik het toch altijd wel leuk vond om een brief/kaart op de deurmat te vinden.
och ja leuk was dat inderdaad vroeger en dan zat je als je jong was verlangend bij de brievenbus want wie weet kwam er een brief mee! Er zat ook altijd iets leuks bij een stickervel of een poezie plaatje
ik vond het idd ook erg leuk ja! Vooral omdat het soms wel weken kon duren voordat je bericht had . Nu met mail is alles veel sneller natuurlijk... maar ook minder spannend ik heb alleen zo'n belabberd handschrift
Ik ben (dankzij een bericht erover op zp) begonnen met Postcrossing ( www.postcrossing.com ) erg leuk!
Hahaha ja inderdaad! Zou wel grappig zijn om het weer eens op te pakken. Dan wil ik ook stickertjes plakken en mooi brief papier (bestaat dat nog?)
Haha ja dat bestaat vast nog wel Stickers heb ik genoeg van mijn zoon voor in zijn communicatieschrift
Leuk!! Ik woon alleen in Engeland en ik denk niet dat iemand op het forum zin heeft om na Engeland te schrijven, kost per postzegel ook best wel wat meer.
Geen held in Engels... Geen held in dialect... tsssssssss.... Wat is dat met jou? Heb vroeger op mijn hoogtepunt iets van 25 penvriendjes en vriendinnen gehad, wereldwijd. Met sommigen weer contact nu via FB, met 1tje, mijn allereerste, meid uit Polen, schrijf ik nog steeds!!! Al dik 20 jaar!!!! Vergeet nooit mijn penvriendje uit Marokko, heel tricky, jaja... Die stuurde altijd al verdacht veel lieve kaartjes, met hartjes enzo, en cadeautjes, van die sjioeke Marokkanse slippertjes, door zijn moeder geborduurde zakdoekjes etc... Tot daar op een dag die brief kwam met het voorstel om mij een ticket naar Marokko te sturen, een enkeltje wel te verstaan... Uhm... no way!
Haha ik weet het, ben erg joh hihi die wilde jou houden in Marokko Maar wat leuk joh dat je al zo lang schrijft met iemand!