Hoi, We komen de laatste tijd veel handtekeningen (onderschriften) tegen die niet niet voldoen aan de regels m.b.t. onderschriften. De maximale afmeting van een banner / afbeelding in je handtekening (onderschrift) is 480 pixels breed en 120 pixels hoog. Controleer je afbeelding en pas 'm eventueel aan. Handtekeningen (onderschriften) die niet voldoen aan de regels zullen straks verwijderd worden. Jan
wat bedoelen jullie met te lang? is de mijne bijv te lang? en als het te lang is kan hij toch niet worden geplaatst? mvg lievemama
Ik begrijp dat het niet teveel moet worden, zeker niet wat betreft banner. Maar ik vind het toch wel een beetje krapjes: ik kan zelf echt amper een woord meer kwijt in wat ik nu heb, en dat gaat niet om omvang, maar om het aantal tekens! Want als ik de letters kleiner maak, dan wordt hij al afgekeurd. Iets meer teken-ruimte en een beperking op de grootte (en het aantal) banner(s) zou misschien een optie zijn?
Ik vind de ruimte erg krap mbt een handtekening plaatsen. Dit is het maximale wat ik kan neerzetten hieronder... Wilde graag een andere tekst boven de banner maar dat kan dus niet.
Het gaat om de afbeeldingen! Voor tekst hebben jullie 600 karakters inclusief BBcode en 400 karakters exclusief de BBcode. Dus 400 tekens voor tekst die je kunt plaatsen en dan heb je nog eens 200 tekens om er allerlei kleurtjes enzo bij te maken. Kom je te kort dan moet je wellicht minder of efficiënter kleuren Jan
Ahhh. Dat zal het zijn, Jan, ik ben idd steeds per regel aan het kleuren, niet slim, dat geeft meer code! Ik ga er vanavond eens op zitten Bedankt!
Eerlijk gezegd vind ik de meeste handtekeningen erg groot. En banner en dan ook nog 3 of 4 regels er onder? Initieel was het de bedoeling om gewoon maar één catch phrase onder je berichten te kunnen plaatsen. Maar ja, de mensen zijn hier nu verwend... Ik vind het geen gezicht dat veel berichten korter zijn dan de handtekening eronder...
Hahaha..dat ben ik wel met je eens inderdaad. De reactie is dan ongeveer 1 regel en het onderschrift een kwart pagina
Ik vind het ook leuk om er iets onder te kunnen zetten maar sommige hebben inderdaad wel héél veel. Dus precies wat elmo zegt, 'de reactie is dan ongeveer 1 regel en het onderschrift een kwart pagina' Dat hoeft wat mij betreft allemaal niet hoor.
als iemand zich aangesproken moet voelen, ben ik het geloof ik wel ik had ook niet verwacht dat hij zo groot zou zijn, omdat je hem normaal dan inderdaad niet kon plaatsen. En ik vond het wel gezellig zo, vind mijn kindjes zo leuk *gaat hem nu meteen ff verkleinen*