hoi mijn naam is kim en ik ben sinds 3 weken gestopt met de pil. Ik heb erg benieuwd na hoeveel rondes jullie zwanger zijn geworden, of met de hoeveelste ronde jullie bezig zijn. Ik zit zelf in de eerste en mag beginnen met klussen dus ben heel benieuwd of ik geluk heb gelijk na de eerste ronde. En anders gaan we gewoon door naar de volgende ronde veel lief en een knuffeltje voor jou en de baby xxx
heey kuzzkim het is bij iedereen heel verschillend hoe snel die zwanger raakt. inprincipe kan je nu al zwanger raken,maar wat je bij vrij veel meiden ziet is zeker als ze pas gestopt zijn met de pil het nog even kan duren. 1 jaar bijv is dan ook normaal. ik zelf ben een tijd terug gestopt met de pil,en had eerst veel "ontpillings"verschijnselen.(dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn)ik ben inmiddels in ronde 12 belandt... maar weer een vriendin van mij was de 1ste maand al zwanger. dus de conclusie: het is bij iedere vrouw verschillend. ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt als je eenmaal een kindje wilt is 1 dag wachten al teveel haha,succes meid! groetjes mounia
Deze vraag is al zo ontzettend vaak gesteld. Je kan het beste de zoekfunctie raadplegen denk ik. Tevens is dit het zwanger worden topic...dus ik verplaats hem even naar zwangerschap. Elmo Oh..wij hebben de rondes niet geteld...mag het ook in jaren?
Ben in jan gestopt met de pil, toen een normale cyclus gehad, en de 2e cyclus was anders dan we dachten en daar kwam tot onze grote verrassing ons kleine meisje uit! Onverwacht zwanger in de 2e ronde dus zeg maar... succes, Mayke
Bij de eerste keer meteen raak, ben niet eens ongesteld geworden nadat ik was gestopt met de pil.. was binnen een maand al zwanger.
1e kindje na anderhalf jaar 2e kindje 1e ronde 3e kindje 1e ronde 4e kindje 1e ronde We hebben dus voor de eerste flink ons best moeten doen en daarna ging het eigenlijk bijna vanzelf
Eerst 3 maanden gestopt met de pil en het met condooms gedaan om mijn cyclus een beetje de natuurlijke balans terug te laten vinden, voordat we er echt 'voor gingen'. daarna de tweede ronde raak! Dus heel lucky!
1e zw na 38 rondes ---> mk 2e zw na 11 rondes ---> mk 3e zw na 13 rondes ---> mk 4e zw na 8 rondes ----> zie banner
hoi allemaal bedankt voor het berichten van jullie rondes, ik weet at het bij iedeeen verschillend is, maar was gewoon benieuwd hoe het bij de rest is. succes iedereen lief
Aantal rondes? Waarschijnlijk maar 1. Ik ovuleer zelf namelijk niet. Het spiraaltje werd er 23 december 2005 uitgehaald en op 29 april 2007 heb ik waarschijnlijk voor het eerst geovuleerd (d.m.v. Gonal-f en Ovitrelle) en het was gelijk raak!